ODKRYJ NOWĄ BANKOWOŚĆ ELEKTRONICZNĄ
Serwis Oney24 został zamknięty.
Produkty ONEY znajdują się w nowym serwisie CA24 eBank
Jeśli do tej pory korzystałeś jedynie z serwisu Oney24, aby aktywować serwis CA24 eBank, wpisz tymczasowe hasło do serwisu internetowego, które otrzymasz w wiadomości SMS od CA24.
Odpowiedz na poniższe pytania
i dowiedz się szczegółów związanych ze zmianą serwisu.
Zaloguj się do CA24 eBank w sposób jaki dotychczas się logowałeś.
Znajdziesz tam swoje produkty ONEY.
Aby otrzymać dostęp do serwisu CA24 eBank - podpisz Umowę Bankowości Elektronicznej.
Umowę Bankowości Elektronicznej podpiszesz tylko w naszej placówce (sprawdź listę placówek).
Aby zalogować się do nowego serwisu CA24 eBank:
- wejdź na stronę serwisu CA24 eBank
- wpisz identyfikator, którym logowałeś się do Serwisu Oney24
- wpisz tymczasowe hasło do serwisu internetowego, które otrzymałeś w SMS od CA24
- postępuj zgodnie z wyświetlanymi komunikatami
Po udanej aktywacji – zobaczysz swoje produkty ONEY serwisie CA24 eBank.
W przypadku problemów z zalogowaniem się do nowego serwisu, jeśli otrzymałeś od CA24 tymczasowe hasło do serwisu telefonicznego (telekod), zadzwoń do ONEY:
Visa Auchan:
801 700 170 lub 71 799 70 01
Visa Leroy Merlin
801 700 207 lub 71 799 70 07
W przypadku problemów z zalogowaniem się do nowego serwisu, jeśli otrzymałeś od CA24 tylko hasło do serwisu internetowego, odwiedź naszą placówkę w celu wygenerowania nowych haseł do serwisu CA24 eBank (sprawdź listę placówek).
Aby otrzymać dostęp do serwisu CA24 eBank - podpisz Umowę Bankowości Elektronicznej.
Umowę Bankowości Elektronicznej podpiszesz tylko w naszej placówce (sprawdź listę placówek).
Aby otrzymać dostęp do produktów Oney w serwisie CA24 eBank - podpisz Umowę Bankowości Elektronicznej.
Umowę podpiszesz w serwisie CA24 eBank (sprawdź szczegóły) lub w naszej placówce (sprawdź listę placówek).
Swoje produkty ONEY znajdziesz serwisie CA24 eBank
Zapraszamy do korzystania.

Zobacz jak wyglada serwis bankowy - CA24 eBank
Znajdziesz tu produkty ONEY.
Jeśli chcesz mieć pełny dostęp do produktów i funkcjonalności - podpisz z nami Umowę Bankowości Elektronicznej.

Zobacz jak działa aplikacja CA24 Mobile
Jeśli chcesz mieć mobilny i pełny dostęp do swoich produktów - podpisz z nami Umowę Bankowości Elektronicznej.
Najczęściej zadawane pytania:
Jeżeli otrzymałeś telekod - zadzwoń na infolinię ONEY.
Visa Auchan:
801 700 170 lub 71 799 70 01
Visa Leroy Merlin
801 700 207 lub 71 799 70 07
Jeżeli nie otrzymałeś telekodu – odwiedź naszą placówkę bankową (sprawdź listę placówek).
Jeżeli otrzymałeś telekod - zadzwoń na infolinię ONEY.
Visa Auchan:
801 700 170 lub 71 799 70 01
Visa Leroy Merlin
801 700 207 lub 71 799 70 07
Jeżeli nie otrzymałeś telekodu – odwiedź naszą placówkę bankową (sprawdź listę placówek).
w serwisie CA24 eBank
W górnym menu wybierz: Płatności > Odbiorcy > Nowy odbiorca > Typ przelewu i zaznacz: Odbiorca zaufany.
lub tak jak dotychczas – za pośrednictwem ONEY:
Visa Auchan:
Dzwoniąc pod numer: 801 700 170 oraz 71 799 70 01 lub w Punkcie Doradztwa Kredytowego
Visa Leroy Merlin
Dzwoniąc pod numer: 801 700 207 oraz 71 799 70 07 lub w Punkcie Kredytowym
Zobacz
Porozmawiaj na czacie banku Credit Agricole
Aktualnie nasz czat nie jest dostępny.
Serdecznie przepraszamy za niedogodności.

Asia to wirtualna doradczyni
- Przed rozpoczęciem czatu poprosi Cię o Twoje dane: imię, nazwisko, numer telefonu.
- Możesz z nią porozmawiać o wszystkich produktach bankowych. Pamiętaj jednak, że czatbot nie ma dostępu do Twoich danych. Nie udzieli Ci szczegółowych informacji o Twoim rachunku lub wysokości raty kredytu.
- Jest online codziennie 24h/7dni w tygodniu.

Asię wspierają nasi Doradcy
- jeśli nie będzie potrafiła Ci odpowiedzieć, przekierujemy Cię do Doradców, którzy pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00 oraz w weekendy w godzinach 10:00-18:00, w zależności od ich dostępności.
Administratorem danych osobowych w bankowym serwisie Czatbot jest Credit Agricole Bank Polska S.A. (Bank) z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław. Dane wprowadzane do Czatbota przetwarzamy w celu obsługi użytkownika oraz reklamacji związanych z funkcjonowaniem serwisu. Bank może przekazać dane Czatbota do zewnętrznych dostawców usług takich jak Google LLC w celu analizy treści rozmowy z Czatbotem oraz najlepszej identyfikacji intencji i potrzeb użytkownika, jeżeli gwarantują one przynajmniej taką ochronę danych, jaka obowiązuje w Unii Europejskiej. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych w Banku są dostępne pod adresem: https://www.credit-agricole.pl/rodo
Wyłączyliśmy czasowo wideorozmowy.
Zachęcamy do kontaktu z nami na czacie na naszej stornie internetowej, w aplikacji mobilnej oraz serwisie CA24 eBank.
- Doradca pomoże Ci dobrać najlepszą ofertę konta indywidualnego, karty lub kredytu gotówkowego
- Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, od 15:00 do 18:00
- Jeżeli chcesz wziąć kartę lub kredyt gotówkowy, doradca zapyta o Twoje dane osobowe potrzebne do przygotowania wniosku. Nie podawaj swoich danych do logowania i PIN-ów.
Rejestrujemy wideorozmowę. Jeśli nie chcesz nie rozpoczynaj połączenia.
Jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych i przetwarzamy je dla celów przeprowadzenia wideorozmowy. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie danych, przeniesienia danych osobowych, wycofania zgody na przetwarzanie danych, przy czym czynności wykonane przed wycofaniem tej zgody zachowają ważność oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych znajdziesz na: www.credit-agricole.pl/RODO.
Wideorozmowa z doradcą banku Credit Agricole
Wyłączyliśmy czasowo wideorozmowy.
Zachęcamy do kontaktu z nami na czacie na naszej stornie internetowej, w aplikacji mobilnej oraz serwisie CA24 eBank.
- Doradca pomoże Ci w wyborze najlepszego konta oraz innych produktów wspierających Twój biznes
- Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, od 10:00 do 16:00
- Doradca nie ma dostępu do Twoich danych, więc nie udzieli Ci informacji o Twoim koncie, kredycie lub oszczędnościach. Nie podawaj swoich danych do logowania i PIN-ów.
Rejestrujemy wideorozmowę. Jeśli nie chcesz nie rozpoczynaj połączenia.
Jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych i przetwarzamy je dla celów przeprowadzenia wideorozmowy. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie danych, przeniesienia danych osobowych, wycofania zgody na przetwarzanie danych, przy czym czynności wykonane przed wycofaniem tej zgody zachowają ważność oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych znajdziesz na: www.credit-agricole.pl/RODO.
Wyłączyliśmy czasowo wideorozmowy.
Zachęcamy do kontaktu z nami na czacie na naszej stornie internetowej, w aplikacji mobilnej oraz serwisie CA24 eBank.
- Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, od 12:00 do 18:00
- Z doradcą porozmawiasz o ofercie konta indywidualnego, kredytu gotówkowego i karty kredytowej. W trakcie rozmowy możesz także kupić te produkty bez wychodzenia z domu.
Wyłączyliśmy czasowo wideorozmowy.
Zachęcamy do kontaktu z nami na czacie na naszej stornie internetowej, w aplikacji mobilnej oraz serwisie CA24 eBank.
- Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, od 10:00 do 16:00
- Doradca pomoże Ci dobrać najlepsze konto i inne produkty, które wspierają Twój biznes

Funkcja wideorozmowy jest teraz niedostępna.
Zapraszamy w kolejnym dniu roboczym.