Zamknęliśmy apkę u Ciebie. Wybacz.

Twój telefon może mieć zdjęte zabezpieczenia systemu Android

Co się stało

Musieliśmy zamknąć apkę na Twoim urządzeniu, bo wykryliśmy na nim rooting. O rootingu mówimy wtedy, gdy specjalnie wyłączasz albo ograniczasz zabezpieczenia systemu Android.

Przepraszamy za kłopot, zrobiliśmy to, żeby chronić Twoje pieniądze

Zrootowany telefon jest znacznie bardziej podatny na działanie szkodliwych aplikacji - w tym takich, które mogą chcieć wejść na Twoje konto bankowe.

Co teraz

KROK 1 Przywróć domyślne zabezpieczenia Androida
KROK 2 Sprawdź, czy nie masz na telefonie niezaufanych apek (spoza Google Play), usuń je
KROK 3 Ewentualnie przywróć ustawienia fabryczne telefonu - tylko uważaj: skasujesz wtedy wszystkie swoje dane

Wciąż nic?

Pomożemy Ci.

Skontaktuj się z nami

KOD 01 Podaj nam ten kod - dzięki temu szybciej zajmiemy się sprawą

Na Twoim telefonie działa coś, co próbuje przejąć naszą apkę (coś jak wirus)

Co się stało

Musieliśmy zamknąć apkę na Twoim urządzeniu. Wykryliśmy, że masz na nim coś, co próbuje zmienić sposób działania tej apki - a to może być niebezpieczne.

Przepraszamy za kłopot, zrobiliśmy to, żeby chronić Twoje pieniądze

Gdybyśmy tego nie zrobili, Twoje pieniądze - albo dane - mogłyby wyciec z Twojego konta.

Co teraz

KROK 1 Sprawdź, czy nie masz na telefonie niezaufanych apek (spoza Google Play), usuń je
KROK 2 Ewentualnie przywróć ustawienia fabryczne telefonu - tylko uważaj: skasujesz wtedy wszystkie swoje dane

Wciąż nic?

Pomożemy Ci.

Skontaktuj się z nami

KOD 02 Podaj nam ten kod - dzięki temu szybciej zajmiemy się sprawą

Kod błędu: 03

Zamknięcie aplikacji w wyniku wykrycia potencjalnego zagrożenia bezpieczeństwa

Zabezpieczenia informatyczne banku wykryły próbę ingerencji w działanie aplikacji CA24 Mobile.

Dla Twojego bezpieczeństwa aplikacja została zamknięta. Skutkiem takiej modyfikacji aplikacji mogłaby być zmiana sposobu jej działania, zagrożenie utraty poufności danych osobowych i finansowych lub wykonanie transakcji bez Twojej wiedzy.

Źródłem problemu mogą być następujące sytuacje:

  • nastąpiła próba uruchomienia aplikacji CA24 Mobile na urządzeniu z usuniętymi domyślnymi zabezpieczeniami systemu Android (na tzw. urządzeniu zrootowanym)
  • nastąpiła próba uruchomienia aplikacji CA24 Mobile na urządzeniu z zainstalowanym systemem Android pochodzącym z nieoficjalnego źródła
  • poziom zabezpieczeń systemu Android został zmodyfikowany przez aktywne na urządzeniu mobilnym szkodliwe oprogramowanie (wirus/malware).

Sposoby rozwiązania problemu:

  • nie używaj aplikacji CA24 Mobile na urządzeniu z usuniętymi domyślnymi zabezpieczeniami (tzw. urządzenie zrootowane)
  • używaj urządzenia mobilnego i jego systemu operacyjnego pochodzących z oficjalnego źródła
  • pobieraj aplikacje mobilne tylko z oficjalnych sklepów z aplikacjami
  • w przypadku podejrzenia infekcji urządzenia mobilnego szkodliwym oprogramowaniem (wirus/malware) zwykle pomaga przywrócenie ustawień fabrycznych. Uwaga - taka operacja nieodwracalnie kasuje wszystkie dane i ustawienia użytkownika z urządzenia

Kod błędu: 04

Zamknięcie aplikacji w wyniku wykrycia potencjalnego zagrożenia bezpieczeństwa

Wykryliśmy próbę uruchomienia zmodyfikowanej aplikacji CA24 Mobile.

Dla Twojego bezpieczeństwa aplikacja została zamknięta. Skutkiem takiej modyfikacji aplikacji mogłaby być zmiana sposobu jej działania, zagrożenie utraty poufności danych osobowych i finansowych lub wykonanie transakcji bez Twojej wiedzy.

Źródłem problemu mogą być następujące sytuacje:

  • nastąpiła próba uruchomienia aplikacji CA24 Mobile na urządzeniu z usuniętymi domyślnymi zabezpieczeniami systemu Android (na tzw. urządzeniu zrootowanym)
  • nastąpiła próba uruchomienia aplikacji CA24 Mobile na urządzeniu z zainstalowanym systemem Android pochodzącym z nieoficjalnego źródła
  • poziom zabezpieczeń systemu Android lub aplikacja zostały zmodyfikowane przez aktywne na urządzeniu mobilnym szkodliwe oprogramowanie (wirus/malware)
  • nastąpiła próba uruchomienia aplikacji pobranej z niezaufanego źródła

Sposoby rozwiązania problemu:

  • nie używaj aplikacji CA24 Mobile na urządzeniu z usuniętymi domyślnymi zabezpieczeniami (tzw. urządzenie zrootowane)
  • używaj urządzenia mobilnego i jego systemu operacyjnego pochodzących z oficjalnego źródła
  • pobieraj aplikacje mobilne tylko z oficjalnych sklepów z aplikacjami
  • w przypadku podejrzenia infekcji urządzenia mobilnego szkodliwym oprogramowaniem (wirus/malware) zwykle pomaga przywrócenie ustawień fabrycznych. Uwaga - taka operacja nieodwracalnie kasuje wszystkie dane i ustawienia użytkownika z urządzenia

Na Twoim telefonie działa coś, co próbuje przejąć naszą apkę (coś jak wirus)

Co się stało

Musieliśmy zamknąć apkę na Twoim urządzeniu. Wykryliśmy, że masz na nim coś, co próbuje zmienić sposób działania tej apki - a to może być niebezpieczne.

Przepraszamy za kłopot, zrobiliśmy to, żeby chronić Twoje pieniądze

Gdybyśmy tego nie zrobili, Twoje pieniądze - albo dane - mogłyby wyciec z Twojego konta.

Co teraz

KROK 1 Sprawdź, czy nie masz na telefonie niezaufanych apek (spoza Google Play), usuń je
KROK 2 Ewentualnie przywróć ustawienia fabryczne telefonu - tylko uważaj: skasujesz wtedy wszystkie swoje dane

Wciąż nic?

Pomożemy Ci.

Skontaktuj się z nami

KOD 05 Podaj nam ten kod - dzięki temu szybciej zajmiemy się sprawą

Kod błędu: 06

Zamknięcie aplikacji w wyniku wykrycia potencjalnego zagrożenia bezpieczeństwa

Wykryliśmy próbę uruchomienia aplikacji CA24 Mobile w niestandardowym środowisku - na emulatorze lub wirtualnym urządzeniu.

Aplikacja została zamknięta ponieważ jej uruchomienie w takich warunkach stwarza zagrożenie ingerencji w jej działanie przez inne zainstalowane aplikacje (w tym również szkodliwe/niebezpieczne). W efekcie mogłoby to spowodować utratę poufności danych osobowych i finansowych, a nawet prowadzić do wykonania transakcji bez Twojej wiedzy.

Źródłem problemu mogą być następujące sytuacje:

  • nastąpiła próba uruchomienia aplikacji CA24 Mobile na urządzeniu z usuniętymi domyślnymi zabezpieczeniami systemu Android (na tzw. urządzeniu zrootowanym)
  • nastąpiła próba uruchomienia aplikacji CA24 Mobile na urządzeniu z zainstalowanym systemem Android pochodzącym z nieoficjalnego źródła
  • poziom zabezpieczeń systemu Android lub aplikacja zostały zmodyfikowane przez aktywne na urządzeniu mobilnym szkodliwe oprogramowanie (wirus/malware)
  • nastąpiła próba uruchomienia aplikacji w niestandardowym środowisku

Sposoby rozwiązania problemu:

  • nie używaj aplikacji CA24 Mobile na urządzeniu z usuniętymi domyślnymi zabezpieczeniami (tzw. urządzenie zrootowane)
  • używaj urządzenia mobilnego i jego systemu operacyjnego pochodzących z oficjalnego źródła
  • pobieraj aplikacje mobilne tylko z oficjalnych sklepów z aplikacjami,
  • w przypadku podejrzenia infekcji urządzenia mobilnego szkodliwym oprogramowaniem (wirus/malware) zwykle pomaga przywrócenie ustawień fabrycznych. Uwaga - taka operacja nieodwracalnie kasuje wszystkie dane i ustawienia użytkownika z urządzenia

Używasz na telefonie niezaufanej klawiatury ekranowej

Co się stało

Musieliśmy zamknąć apkę na Twoim urządzeniu. Wykryliśmy, że używasz niezaufanej klawiatury ekranowej, która może przechwytywać to, co piszesz i przesyłać to dalej, żeby Ci zaszkodzić.

Przepraszamy za kłopot, zrobiliśmy to, żeby chronić Twoje pieniądze

Twojej klawiatury nie ma na naszej liście bezpiecznych klawiatur, co oznacza, że najpewniej nie pochodzi od znanego dostawcy (jak Google, czy Microsoft).

Co teraz

KROK 1 Przywróć w ustawieniach telefonu domyślną klawiaturę Google
KROK 2 Ewentualnie przywróć ustawienia fabryczne telefonu - tylko uważaj: skasujesz wtedy wszystkie swoje dane

Wciąż nic?

Pomożemy Ci.

Skontaktuj się z nami

KOD 07 Podaj nam ten kod - dzięki temu szybciej zajmiemy się sprawą

Używasz na telefonie niezaufanego czytnika ekranu

Co się stało

Musieliśmy zamknąć apkę na Twoim urządzeniu. Wykryliśmy, że używasz niezaufanego czytnika ekranu, który może przechwytywać to, co mówisz i przesyłać to dalej, żeby Ci zaszkodzić.

Przepraszamy za kłopot, zrobiliśmy to, żeby chronić Twoje pieniądze

Twojego czytnika nie ma na naszej liście bezpiecznych czytników, co oznacza, że najpewniej nie pochodzi od znanego dostawcy (jak Google).

Co teraz

KROK 1 Przywróć w ustawieniach telefonu domyślny czytnik od Google (TalkBack)
KROK 2 Ewentualnie przywróć ustawienia fabryczne telefonu - tylko uważaj: skasujesz wtedy wszystkie swoje dane

Wciąż nic?

Pomożemy Ci.

Skontaktuj się z nami

KOD 08 Podaj nam ten kod - dzięki temu szybciej zajmiemy się sprawą

Na Twoim telefonie działa coś, co próbuje przejąć naszą apkę (coś jak wirus)

Co się stało

Musieliśmy zamknąć apkę na Twoim urządzeniu. Wykryliśmy, że masz na nim coś, co próbuje zmienić sposób działania tej apki - a to może być niebezpieczne.

Przepraszamy za kłopot, zrobiliśmy to, żeby chronić Twoje pieniądze

Gdybyśmy tego nie zrobili, Twoje pieniądze - albo dane - mogłyby wyciec z Twojego konta.

Co teraz

KROK 1 Sprawdź, czy nie masz na telefonie niezaufanych apek (spoza App Store), usuń je
KROK 2 Ewentualnie przywróć ustawienia fabryczne telefonu - tylko uważaj: skasujesz wtedy wszystkie swoje dane

Wciąż nic?

Pomożemy Ci.

Skontaktuj się z nami

KOD 09 Podaj nam ten kod - dzięki temu szybciej zajmiemy się sprawą

Na Twoim telefonie działa coś, co próbuje przejąć naszą apkę (coś jak wirus)

Co się stało

Musieliśmy zamknąć apkę na Twoim urządzeniu. Wykryliśmy, że masz na nim coś, co próbuje zmienić sposób działania tej apki - a to może być niebezpieczne.

Przepraszamy za kłopot, zrobiliśmy to, żeby chronić Twoje pieniądze

Gdybyśmy tego nie zrobili, Twoje pieniądze - albo dane - mogłyby wyciec z Twojego konta.

Co teraz

KROK 1 Sprawdź, czy nie masz na telefonie niezaufanych apek (spoza App Store), usuń je
KROK 2 Ewentualnie przywróć ustawienia fabryczne telefonu - tylko uważaj: skasujesz wtedy wszystkie swoje dane

Wciąż nic?

Pomożemy Ci.

Skontaktuj się z nami

KOD 10 Podaj nam ten kod - dzięki temu szybciej zajmiemy się sprawą

Twój telefon może mieć zdjęte zabezpieczenia systemu iOS

Co się stało

Musieliśmy zamknąć apkę na Twoim urządzeniu, bo wykryliśmy na nim jailbreak. To coś takiego, gdy specjalnie wyłączasz albo ograniczasz zabezpieczenia systemu iOS.

Przepraszamy za kłopot, zrobiliśmy to, żeby chronić Twoje pieniądze

Telefon bez pełnych zabezpieczeń systemowych jest znacznie bardziej podatny na działanie szkodliwych aplikacji - w tym takich, które mogą chcieć wejść na Twoje konto bankowe.

Co teraz

KROK 1 Przywróć domyślne zabezpieczenia iOS-a
KROK 2 Sprawdź, czy nie masz na telefonie niezaufanych apek (spoza App Store), usuń je
KROK 3 Ewentualnie przywróć ustawienia fabryczne telefonu - tylko uważaj: skasujesz wtedy wszystkie swoje dane

Wciąż nic?

Pomożemy Ci.

Skontaktuj się z nami

KOD 11 Podaj nam ten kod - dzięki temu szybciej zajmiemy się sprawą

Apka na Twoim telefonie prawdopodobnie nie pochodzi ze sklepu App Store

Co się stało

Musieliśmy zamknąć apkę na Twoim urządzeniu. Wykryliśmy, że ta, którą masz może udawać naszą. To znaczy, że pochodzi z niezaufanego źródła - a nie ze sklepu App Store.

Przepraszamy za kłopot, zrobiliśmy to, żeby chronić Twoje pieniądze

Gdybyśmy tego nie zrobili, Twoje pieniądze - albo dane - mogłyby wyciec z Twojego konta.

Co teraz

Usuń apkę, którą próbujesz uruchomić i zainstaluj oficjalną - ze sklepu App Store od Apple

Wciąż nic?

Pomożemy Ci.

Skontaktuj się z nami

KOD 12 Podaj nam ten kod - dzięki temu szybciej zajmiemy się sprawą

Na Twoim telefonie działa coś, co próbuje nagrywać ekran naszej apki

Co się stało

Musieliśmy zamknąć apkę na Twoim urządzeniu. Wykryliśmy, że masz na nim coś, co próbuje nagrywać ekran tej apki - a to może być niebezpieczne.

Przepraszamy za kłopot, zrobiliśmy to, żeby chronić Twoje pieniądze

Gdybyśmy tego nie zrobili, Twoje pieniądze - albo dane - mogłyby wyciec z Twojego konta.

Co teraz

KROK 1 Nie używaj nagrywania ekranu, żeby pokazywać zawartość apki
KROK 2 Sprawdź, czy nie masz na telefonie niezaufanych apek (spoza App Store), usuń je
KROK 3 Ewentualnie przywróć ustawienia fabryczne telefonu - tylko uważaj: skasujesz wtedy wszystkie swoje dane

Wciąż nic?

Pomożemy Ci.

Skontaktuj się z nami

KOD 13 Podaj nam ten kod - dzięki temu szybciej zajmiemy się sprawą

Na Twoim telefonie działa coś, co próbuje przejąć naszą apkę (coś jak wirus)

Co się stało

Musieliśmy zamknąć apkę na Twoim urządzeniu. Wykryliśmy, że masz na nim coś, co próbuje zmienić sposób działania tej apki - a to może być niebezpieczne.

Przepraszamy za kłopot, zrobiliśmy to, żeby chronić Twoje pieniądze

Gdybyśmy tego nie zrobili, Twoje pieniądze - albo dane - mogłyby wyciec z Twojego konta.

Co teraz

KROK 1 Sprawdź, czy nie masz na telefonie niezaufanych apek (spoza App Store), usuń je
KROK 2 Ewentualnie przywróć ustawienia fabryczne telefonu - tylko uważaj: skasujesz wtedy wszystkie swoje dane

Wciąż nic?

Pomożemy Ci.

Skontaktuj się z nami

KOD 14 Podaj nam ten kod - dzięki temu szybciej zajmiemy się sprawą