Jak kontrolować wydatki kartą kredytową?
Zawsze możesz mieć dostęp do swojego rachunku i na bieżąco kontrolować wydatki - w serwisie CA24 eBank i w aplikacji CA24 Mobile. Będziesz miał:
- podgląd historii transakcji, także tych niezaksięgowanych (blokady na rachunku karty),
- informację o dostępnym limicie,
- informację o terminie spłaty najbliższej kwoty minimalnej,
- możliwość przeglądania i pobrania wyciągów (w CA24 eBank).
Jeśli nie korzystasz jeszcze z CA24 eBank i CA24 Mobile zadzwoń do nas pod numer 19 019 (koszt wg stawki operatora) lub przyjdź do naszej placówki i podpisz Umowę Bankowości Elektronicznej. Doradca pomoże Ci w pierwszym logowaniu.
Zobacz więcej Jak korzystać z karty kredytowej?
Karta kredytowa to dodatkowe, dostępne środki do Twojej dyspozycji. Z karty korzystasz, kiedy potrzebujesz. Możesz:
Zobacz więcej W jaki sposób spłacić kartę kredytową?
Zadłużenie na karcie kredytowej możesz spłacić:
- w serwisie CA24 eBank: zaloguj się do serwisu, z górnego menu wybierz Przelewy, następnie Spłata karty/kredytu, wpisz kwotę i zatwierdź transakcję;
- w CA24 Mobile: zaloguj się do aplikacji , w menu bocznym wybierz Przelewy, następnie Spłata karty, wpisz kwotę i zatwierdź transakcję;
- przelewem na rachunek karty kredytowej;
- w naszej dowolnej placówce.
Możesz spłacić kwotę minimalną lub całe zadłużenie.
Zobacz więcej Mam nową kartę kredytową. Jak mogę ją aktywować?
Każdą nową kartę przed pierwszym użyciem musisz aktywować. Możesz to zrobić:
- w serwisie CA24 eBank - w górnym menu wybierz Moje produkty, a potem Karty kredytowe. Na ekranie ze szczegółami wybierz rachunek, do którego jest karta, zejdź niżej - wybierz kartę i kliknij Aktywuj kartę. Potem przejdź dalej i zatwierdź operację;
- w naszej dowolnej placówce;
- telefonicznie, pod numerem 19 019 (koszt wg stawki operatora).
Po aktywacji karty pierwszą transakcję musisz zrobić z użyciem PIN-u, a potem kolejne możesz robić także zbliżeniowo - do kwoty 100 zł.
Zobacz więcej Jak zastrzec kartę debetową lub kredytową?
Jeśli straciłeś swoją kartę debetową (do konta) lub kartę kredytową skontaktuj się z nami jak najszybciej:
- zadzwoń pod numery telefonów
- zastrzeż kartę w serwisie CA24 eBank:
- karta kredytowa: zaloguj się, w górnym menu wybierz Moje produkty, a potem Karty Kredytowe. Na liście po lewej stronie ekranu wybierz rachunek do którego jest karta, zejdź niżej - wybierz kartę i kliknij Zastrzeż
- karta debetowa (do konta): zaloguj się, w górnym menu wybierz Moje produkty, a potem Konta. Na liście po lewej stronie ekranu wybierz rachunek do którego jest karta, zejdź niżej - wybierz kartę i kliknij Zastrzeż
Zobacz więcej Jak zmienić limity na karcie kredytowej?
Limity w karcie kredytowej możesz zmienić:
- w serwisie CA24 eBank: w górnej belce wybierz Moje produkty > następnie Karty kredytowe > na dole ekranu wybierz kartę i kliknij Zmień limity. Zatwierdź zmianę tak jak wszystkie inne operacje w CA24 eBank.
- w naszej dowolnej placówce
- telefonicznie pod numerem 19 019 (koszt wg stawki operatora).
Zobacz więcej Czy kartami kredytowymi Banku Credit Agricole można płacić przez Internet?
Tak, jeśli masz kartę Mastercard lub Visa: Gold, Silver lub Standard, kartę Visa Dom lub Visa Silver (A), Visa Silver (LM), możesz nią płacić za zakupy w internecie. Swoją kartę możesz też dodać do portfeli Apple Pay lub Google Pay i płacić nimi bezpośrednio w aplikacjach mobilnych.
Zobacz więcej W jakim terminie mam dokonać spłaty karty, aby nie ponosić ryzyka spóźnienia?
Zadłużenie na karcie - kwotę minimalną lub całe zadłużenie powinieneś spłacić do dnia, który jest podany na wyciągu. Tego dnia środki muszą być już zaksięgowane na rachunku Twojej karty. Dlatego w zależności od tego, jak spłacasz zadłużenie musisz to zrobić odpowiednio wcześniej.
Jeśli wpłacasz przelewem w naszym banku, z konta prowadzonego u nas lub w naszej placówce - Twoja wpłata będzie zaksięgowana od razu.
Jeśli wpłacasz z innego banku, na poczcie lub w punkcie przyjmującym wpłaty - zrób to kilka dni wcześniej, przed terminem podanym na wyciągu. Tak żebyś miał pewność, że środki trafią na rachunek karty w terminie.
Zobacz więcej Mam kartę kredytową i chciałabym mieć dostęp do karty przez Internet. Jak aktywować tę usługę?
Aby mieć dostęp do rachunku swojej karty w serwis CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile zadzwoń do nas pod numer 19 019 (koszt wg stawki operatora) lub przyjdź do naszej placówki i podpisz Umowę Bankowości Elektronicznej. Doradca pomoże Ci w pierwszym logowaniu.
w serwisie CA24 eBank i w aplikacji CA24 Mobile. Będziesz miał:
- podgląd historii transakcji, także tych niezaksięgowanych (blokady na rachunku karty),
- informację o dostępnym limicie,
- informację o terminie spłaty najbliższej kwoty minimalnej,
- możliwość przeglądania i pobrania wyciągów (w CA24 eBank).
Zobacz więcej Jak sprawdzić saldo dostępne na rachunku karty kredytowej?
Saldo na rachunku karty kredytowej możesz sprawdzić:
- w serwisie CA24 eBank: zaloguj się do serwisu, z górnego menu wybierz Moje produkty, następnie Karty Kredytowe, w pozycji Dostępne środki sprawdzisz stan karty,
- w aplikacji CA24 Mobile: zaloguj się do aplikacji, dostępne środki zobaczysz od razu po zalogowaniu.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o kartach kredytowych, odwiedź naszą stronę.
Zobacz więcej Jak sprawdzić zadłużenie na rachunku karty kredytowej?
Zadłużenie na rachunku karty kredytowej możesz sprawdzić w:
- aplikacji CA24 Mobile: zaloguj się, na ekranie głównym wybierz kartę kredytową, kliknij w strzałkę po prawej stronie i wybierz Szczegóły. Zadłużenie jest podane pod nagłówkiem Aktualne saldo zadłużenia.
- serwisie CA24 eBank: zaloguj się do serwisu, z górnego menu wybierz Moje produkty, a potem Karty Kredytowe, następnie Całkowite zadłużenie
Zobacz więcej Jak odblokować kartę z błędnie podanego PINu?
Jeżeli zablokowałeś kartę dzisiaj, to zaloguj się do serwisu CA24 eBank i zmień PIN. Zobacz jak to zrobić.
Jeśli zablokowałeś kartę wcześniej, zaloguj się do CA24 eBank, w górnym menu wybierz Moje produkty, a potem Karty kredytowe. Przejdź na dół strony, przy właściwiej karcie wybierz przycisk Odblokuj, przejdź dalej i zatwierdź operację tak jak inne w CA24 eBank .
Zobacz więcej Jak zmienić pin do karty kredytowej?
Możesz to zrobić w serwisie CA24 eBank. W górnym menu wybierz Moje produkty, a potem Karty kredytowe. przejdź na dół strony, przy właściwej karcie wybierz przycisk Nadaj lub zmień PIN. Wpisz dwukrotnie nowy kod PIN, przejdź dalej i zatwierdź operację tak jak inne w CA24 eBank.
Zobacz więcej