Zawsze możesz mieć dostęp do swojego rachunku i na bieżąco kontrolować wydatki - w serwisie CA24 eBank i w aplikacji CA24 Mobile. Będziesz miał:
- podgląd historii transakcji, także tych niezaksięgowanych (blokady na rachunku karty),
- informację o dostępnym limicie,
- informację o terminie spłaty najbliższej kwoty minimalnej,
- możliwość przeglądania i pobrania wyciągów (w CA24 eBank).
Jeśli nie korzystasz jeszcze z CA24 eBank i CA24 Mobile zadzwoń do nas lub przyjdź do naszej placówki i podpisz Umowę Bankowości Elektronicznej. Doradca pomoże Ci w pierwszym logowaniu.
Zobacz więcejKarta kredytowa to dodatkowe, dostępne środki do Twojej dyspozycji. Z karty korzystasz, kiedy potrzebujesz. Możesz:
Zobacz więcejZadłużenie na karcie kredytowej możesz spłacić:
- w serwisie CA24 eBank: zaloguj się do serwisu, z górnego menu wybierz Przelewy, następnie Spłata karty/kredytu, wpisz kwotę i zatwierdź transakcję;
- w CA24 Mobile: zaloguj się do aplikacji , w menu bocznym wybierz Przelewy, następnie Spłata karty, wpisz kwotę i zatwierdź transakcję;
- przelewem na rachunek karty kredytowej;
- w naszej dowolnej placówce.
Możesz spłacić kwotę minimalną lub całe zadłużenie.
Zobacz więcejKażdą nową kartę przed pierwszym użyciem musisz aktywować. Możesz to zrobić:
- w serwisie CA24 eBank - w górnym menu wybierz Moje produkty, a potem Karty kredytowe. Na ekranie ze szczegółami wybierz rachunek, do którego jest karta, zejdź niżej - wybierz kartę i kliknij Aktywuj kartę. Potem przejdź dalej i zatwierdź operację;
- w naszej dowolnej placówce;
- telefonicznie
Po aktywacji karty pierwszą transakcję musisz zrobić z użyciem PIN-u, a potem kolejne możesz robić także zbliżeniowo - do kwoty 100 zł.
Zobacz więcejJeśli straciłeś swoją kartę debetową (do konta) lub kartę kredytową skontaktuj się z nami jak najszybciej:
- zadzwoń pod numery telefonów
- zastrzeż kartę w serwisie CA24 eBank:
- karta kredytowa: zaloguj się, w górnym menu wybierz Moje produkty, a potem Karty Kredytowe. Na liście po lewej stronie ekranu wybierz rachunek do którego jest karta, zejdź niżej - wybierz kartę i kliknij Zastrzeż
- karta debetowa (do konta): zaloguj się, w górnym menu wybierz Moje produkty, a potem Konta. Na liście po lewej stronie ekranu wybierz rachunek do którego jest karta, zejdź niżej - wybierz kartę i kliknij Zastrzeż
Zachęcamy także do zapoznania się z artykułem na naszym blogu casfera.pl.
Zobacz więcejLimity w karcie kredytowej możesz zmienić:
Zobacz więcejTak, jeśli masz kartę Mastercard lub Visa: maXima, Gold, Silver lub Standard, kartę Visa Dom lub Visa Silver (A), Visa Silver (LM), możesz nią płacić za zakupy w internecie. Swoją kartę możesz też dodać do portfeli Apple Pay lub Google Pay i płacić nimi bezpośrednio w aplikacjach mobilnych.
Zobacz więcejZadłużenie na karcie - kwotę minimalną lub całe zadłużenie powinieneś spłacić do dnia, który jest podany na wyciągu. Tego dnia środki muszą być już zaksięgowane na rachunku Twojej karty. Dlatego w zależności od tego, jak spłacasz zadłużenie musisz to zrobić odpowiednio wcześniej.
Jeśli wpłacasz przelewem w naszym banku, z konta prowadzonego u nas lub w naszej placówce - Twoja wpłata będzie zaksięgowana od razu.
Jeśli wpłacasz z innego banku, na poczcie lub w punkcie przyjmującym wpłaty - zrób to kilka dni wcześniej, przed terminem podanym na wyciągu. Tak żebyś miał pewność, że środki trafią na rachunek karty w terminie.
Zobacz więcejAby mieć dostęp do rachunku swojej karty w serwis CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile zadzwoń do nas lub przyjdź do naszej placówki i podpisz Umowę Bankowości Elektronicznej. Doradca pomoże Ci w pierwszym logowaniu.
w serwisie CA24 eBank i w aplikacji CA24 Mobile. Będziesz miał:
- podgląd historii transakcji, także tych niezaksięgowanych (blokady na rachunku karty),
- informację o dostępnym limicie,
- informację o terminie spłaty najbliższej kwoty minimalnej,
- możliwość przeglądania i pobrania wyciągów (w CA24 eBank).
Zobacz więcejSaldo na rachunku karty kredytowej możesz sprawdzić:
- w serwisie CA24 eBank: zaloguj się do serwisu, z górnego menu wybierz Moje produkty, następnie Karty Kredytowe, w pozycji Dostępne środki sprawdzisz stan karty,
- w aplikacji CA24 Mobile: zaloguj się do aplikacji, dostępne środki zobaczysz od razu po zalogowaniu.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o kartach kredytowych, odwiedź naszą stronę.
Zobacz więcejZadłużenie na rachunku karty kredytowej możesz sprawdzić w:
- aplikacji CA24 Mobile: zaloguj się, na ekranie głównym wybierz kartę kredytową, kliknij w strzałkę po prawej stronie i wybierz Szczegóły. Zadłużenie jest podane pod nagłówkiem Aktualne saldo zadłużenia.
- serwisie CA24 eBank: zaloguj się do serwisu, z górnego menu wybierz Moje produkty, a potem Karty Kredytowe, następnie Całkowite zadłużenie
Zobacz więcejJeżeli zablokowałeś/zablokowałaś kartę kredytową dzisiaj, to możesz ją odblokować w aplikacji CA24 Mobile lub w serwisie CA24 eBank, zmieniając kod PIN do karty.
Jeśli zablokowałeś/zablokowałaś kartę wcześniej, to odblokujesz ją w kilku krokach w aplikacji CA24 Mobile lub w serwisie CA24 eBank.
Zobacz więcejMożesz to zrobić w serwisie CA24 eBank. W górnym menu wybierz Moje produkty, a potem Karty kredytowe. przejdź na dół strony, przy właściwej karcie wybierz przycisk Nadaj lub zmień PIN. Wpisz dwukrotnie nowy kod PIN, przejdź dalej i zatwierdź operację tak jak inne w CA24 eBank.
Zobacz więcej