Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.-Wt.: 10:00-17:00
Śr.-Pt.: 09:00-16:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.4
60 opinii
Opinie naszych klientów
Rzetelna i szybka obsługa klienta
Sebastianie, dziękujemy za wizytę i pozostawienie oceny. Cieszy nas, że jesteś zadowolony z pracy swojego doradcy. Zapraszamy do ponownego kontaktu, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Nasi doradcy zawsze chętnie pomogą i doradzą. Michał
Wszystko cool 👍
Wojciechu, dziękujemy za komplet gwiazdek. Cieszy nas, że spełniliśmy Twoje oczekiwania. Michał
Pani Monika to profesjonalista potrafi doradzić trudne rozwiązania
Janie, dziękujemy za wyróżniającą ocenę. Cieszy nas, że spełniliśmy Twoje oczekiwania. Pozdrawiam, Michał
Brak kompetencji, brak chęci pomocy. Przykro mi, że trafiłam na takich pracowników banku. Nikt nie potrafi wyjaśnić pewnych kwestii.
Dziękuję za Twoją wizytę i opinię. Przykro mi, jeśli obsługa w naszej placówce była mniej niż profesjonalna. Brak chęci pomocy nie mieści się w naszych standardach dotyczących obsługi klienta. Czy Twoja sprawa została od czasu zgłoszenia rozwiązana? Jeśli nie - proszę o kontakt w wiadomości prywatnej na naszym Facebooku. Zostaw numer kontaktowy - oddzwonimy. Michał
Tomaszu, cieszy nas, że jesteś zadowolony z pracy swojego doradcy. Dziękujemy za komplet gwiazdek 😊 Zapraszamy do ponownego kontaktu, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Michał
Dziękujemy za ocenę 5/5 😍 Klaudia
Brak profesjonalizmu, wiedzy i chęci pomocy. Brak znajomości własnych procedur. Nikt z obsługi nie ma pojęcia co to jest akt poświadczenia dziedziczenia. Nie wiedzą w jaki sposób ogarnąć ubezpieczony kredyt po śmierci kredytobiorcy. Nic nie mogą bo wszystko winna mityczna centrala. Sprawa która powinna być załatwiona w max godzinę, ciągnie się od 7 dni i wygląda, że przez następny tydzień też nie dadzą rady. Wg obsługi najlepiej żeby starsza osoba jeździła po 50 km do nich codziennie , wtedy może o czymś sobie przypomną. Nie polecam ani tego banku ani tym bardziej oddziału.
Arturze, bardzo przepraszamy. Zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku, abyśmy mogli pomóc. Joanna
Miła i rzeczową obsluga
Marku, dziękujemy za Twoją opinię oraz komplet gwiazdek 💚Miło nam słyszeć, że jesteś zadowolony z obsługi w naszej placówce! Zapraszamy ponownie i zachęcamy do kontaktu w razie jakichkolwiek pytań/potrzeb. Chętnie pomożemy. Pozdrawia, Klaudia