CA24

Internetowy dostęp do konta to nowoczesna oferta bankowa, dzięki której masz dostęp do swoich pieniędzy przez Internet. Korzyści, które Ci oferuje to:

  • wygoda i oszczędność czasu,
  • pełna funkcjonalność,
  • bezpłatne przelewy i zlecenia stałe,
  • podwyższone oprocentowanie lokat,
  • swoboda dysponowania pieniędzmi bez stania w kolejkach,
  • dyskrecja i najwyższe bezpieczeństwo transakcji.

W związku z aktualizacją i przetwarzaniem danych, serwis internetowy CA24 może być niedostępny między godz. 23:30-01:30. Za utrudnienia przepraszamy.

DEMO

Zapraszamy do obejrzenia wersji demonstracyjnej systemu bankowości internetowej 
Credit Agricole Bank Polska S.A. Przedstawia ona operacje, jakie można wykonywać przez Internet na produktach oferowanych przez Bank.

Sprawdź sam, jak proste jest zlecanie operacji przez Internet oraz jak wiele spraw możesz załatwić nie wychodząc z domu lub pracy.

CA24 wersja DEMO
PIERWSZE LOGOWANIE KOLEJNE LOGOWANIE

Uwaga: w wersji demonstracyjnej  nie ma znaczenia , co wpiszesz w poszczególne pola - aby przejść dalej po prostu kliknij wybrany przycisk, np. "Zatwierdź" lub "Dalej".
Demo jest statyczne, tzn. nie zapisuje i nie zapamiętuje nigdzie danych, które wpisujesz na poszczególnych ekranach. Demo zostanie otwarte w nowym oknie.

Płatności internetowe

Płatności internetowe

Płatności internetowe to ułatwienie w dokonywaniu zakupów w internecie i płaceniu za nie. Możesz to teraz robić płacąc bezpośrednio ze swojego konta w Credit Agricole Bank Polska S.A. Wystarczy, że robiąc zakupy w sklepie internetowym jako formę płatności wybierzesz  przelew online . Po zalogowaniu do konta przez Internet wszystkie niezbędne pola formularza zostaną wypełnione automatycznie. Potwierdzasz kluczem transakcje i od razu sklep, w którym zrobiłeś zakupy, zostanie poinformowany o tym, że za nie już zapłaciłeś. Twoje zakupy mogą być już przygotowywane do wysyłki.

Płatności internetowe są dostępne dla Klientów indywidualnych oraz dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą.

Dlaczego warto używać płatności internetowych?

  • wygoda - formularz płatności jest wypełniony automatycznie danymi przelewu,
  • sprzedawca nie musi czekać, aż pieniądze trafią na jego rachunek. Zaraz po zatwierdzeniu przez Ciebie przelewu jest informowany o zapłacie. Od razu może zająć się wysyłką towaru,
  • zapewniamy pełne bezpieczeństwo transakcji,
  • korzystanie z usługi jest całkowicie bezpłatne.

Jak aktywować?

Żeby korzystać z usługi wystarczy wyrazić zgodę na wykonywanie płatności internetowych.
Można to zrobić:

W serwisie internetowym

W menu:  Ustawienia / Płatności internetowe / płatności online potwierdź dyspozycję przy pomocy tokena (jeśli korzystasz z tokena) lub hasła SMS (jeśli korzystasz z haseł SMS). Jeżeli do autoryzacji używasz wyłącznie hasła, aktywację usługi możesz zlecić:

Telefonicznie

Jeżeli masz nadany telekod, zadzwoń pod numer:

  • 801 33 00 00*, jeżeli jesteś właścicielem konta dla osób fizycznych,
  • 801 33 36 66*, jeżeli jesteś właścicielem Konta Biznes.

Jeżeli nie masz telekodu - zapraszamy do placówki bankowej.

W placówce bankowej

Sprawdź adres i godzinę otwarcia najbliższej placówki bankowej  

Płatności internetowe są realizowane we współpracy z firmą Blue Media S.A.

Doładowanie telefonów

Usługa doładowania telefonów komórkowych GSM tzw. pre-paid jest dostępna dla wszystkich osób posiadających konto w Credit Agricole Bank Polska S.A.

ZOBACZ AKTUALNE PROMOCJE OPERATORÓW
Korzyści

Korzystając z naszej usługi nie musisz już wychodzić z domu by zasilić kartę pre-paid telefonu komórkowego. Uwolnisz się od zdrapek oraz mozolnego wpisywania długich kodów aktywacyjnych.

Zobacz, co zyskujesz:

  • usługa jest całkowicie bezpłatna - nie pobieramy żadnych opłat,
  • możesz zasilać dowolny numer telefonu (swój lub innej osoby, np. swojego dziecka),
  • operacje możesz dokonywać w dogodnych dla Ciebie porach dnia,
  • możesz zasilić numer dowolną kwotą, akceptowaną przez operatora,
  • możesz otrzymać  fakturę VAT ,
  • uczestniczysz w promocjach organizowanych wyłączenie dla Klientów korzystających z naszej usługi.

Sprawdź jak szybko i wygodnie możesz doładować konto GSM:

Przez Internet

  • zaloguj się do serwisu internetowego CA24,
  • wybierz konto (rachunek), z którego ma nastąpić zasilenie,
  • w menu "Doładowania telefonu" wybierz "Nowe doładowanie",
  • wpisz numer telefonu, następnie wybierz operatora GSM i podaj kwotę doładowania (jeżeli korzystasz z tokena lub haseł SMS). Jeżeli nie korzystasz z tokena i haseł SMS, wybierz numer telefonu z listy numerów zdefiniowanych,
  • zatwierdź operacje przy użyciu hasła i wskazania z tokena lub wprowadzając hasło SMS wysłane na numer telefonu komórkowego (sposób zatwierdzenia zależy od wybranej przez użytkownika metody autoryzacji)

Telefonicznie

Jeżeli masz nadany telekod, zadzwoń pod numer:

  • 801 33 00 00*, jeżeli jesteś właścicielem konta dla osób fizycznych,
  • 801 33 36 66*, jeżeli jesteś właścicielem Konta Biznes.

Jeżeli nie masz telekodu - zapraszamy do placówki bankowej.

W celu identyfikacji, na prośbę Doradcy podaj numer PESEL, imię i nazwisko oraz trzy wskazane cyfry z telekodu.

W placówce Credit Agricole Bank Polska S.A.

Możesz doładować telefon podczas wizyty w jednej z naszych placówek.
Sprawdź adres i godzinę otwarcia najbliższej placówki bankowej 


Na podstawie podanych danych system realizuje płatność i w ciągu kilku minut podany numer telefonu zostaje doładowany na kwotę równą kwocie przelewu

* koszt połączenia to koszt rozmowy lokalnej zgodny z taryfą Twojego operatora

Wyciągi elektroniczne

Jak zmienić wyciąg papierowy na elektroniczny?
Przez Internet:

W przypadku  wyciągu z karty kredytowej , jeżeli wcześniej podałeś adres e-mail do rachunku karty kredytowej:

  • zaloguj się do  serwisu internetowego CA24 ,
  • wskaż kartę kredytową, dla której ma zostać złożona dyspozycja zmiany rodzaju wyciągu,
  • w głównym menu wybierz pozycję  Parametry ,
  • na ekranie  Parametry wybierz przycisk  Zmień ,
  • wybierz formę wysyłki:  e-mail ,
  • potwierdź złożoną dyspozycję, będziesz przy tym proszony o podanie klucza w jednej z 3 postaci:
    • hasła,
    • hasła i wskazania tokena,
    • hasła SMS.

Sposób zatwierdzania dyspozycji zależy od wybranej przez użytkownika metody autoryzacji: hasło, hasło SMS, hasło oraz wskazanie tokena.

W przypadku  wyciągu z konta :

  • zaloguj się do  serwisu internetowego CA24 ,
  • w głównym menu wybierz opcję  Lista kont , a następnie pozycję  Wyciągi ,
  • na ekranie  Ustawienia wyciągów wybierz przycisk  Zmień ,
  • na ekranie  Ustawienia wyciągów - modyfikacja w pozycji  Sposób wysyłki wybierz opcję  e-mail ,
  • podaj adres e-mail, na który chcesz otrzymywać wyciągi,
  • zaznacz opcję  Zgoda na przesyłanie wyciągów drogą elektroniczną ,
  • potwierdź złożoną dyspozycję - będziesz przy tym proszony o podanie:
    • hasła i wskazania tokena, lub
    • hasła SMS.

Sposób zatwierdzania dyspozycji zależy od wybranej przez użytkownika metody autoryzacji (hasło SMS, hasło oraz wskazanie tokena).

Telefonicznie:

Jeżeli masz nadany telekod, zadzwoń pod numer:

  • 801 33 00 00*, jeżeli jesteś właścicielem konta dla osób fizycznych,
  • 801 33 36 66*, jeżeli jesteś właścicielem Konta Biznes.

Jeżeli nie masz telekodu - zapraszamy do placówki bankowej.

* koszt połączenia wg stawki operatora

W placówce Banku:

We wszystkich placówkach Credit Agricole Bank Polska.  Sprawdź adres i godziny otwarcia 

Co zyskujesz?
  • Wygoda - wyciąg w formie elektronicznej możesz przechowywać na dysku swojego komputera,
  • Oszczędność czasu - zestawienie transakcji pojawi się w serwisie internetowym CA24 lub otrzymasz je na skrzynkę e-mail w dniu jego wygenerowania
  • Bezpieczeństwo - gwarantują mechanizmy serwisu internetowego CA24, dzięki czemu tylko Ty masz dostęp do wyciągu. W przypadku wyciągu wysyłanego pocztą elektroniczną gwarancją autentyczności jest podpis elektroniczny.
  • Ekologia - masz swój wyraźny udział w ograniczeniu zużycia papieru i ochronie lasów.
  • Brak kosztów - wyciąg otrzymasz bez żadnych opłat.

Logowanie i zmiana hasła

Zasady tworzenia hasła do serwisu internetowego CA24

W celu zwiększenia bezpieczeństwa korzystania z serwisu internetowego CA24 (e-banku), Credit Agricole Bank Polska rekomenduje regularną zmianę hasła do serwisu oraz wprowadza nowe zasady tworzenia hasła.

Hasło można zmienić, po zalogowaniu się do e-banku. W tym celu w prawym górnym rogu menu należy wybrać zakładkę "Zmiana hasła".

Strona zmiany hasła składa się z następujących pól:

  • Obecne hasło - Należy wprowadzić obecne (stare) hasło do logowania. Uwaga! Należy wprowadzić tylko hasło, bez wskazania tokena, jeżeli z niego Państwo korzystają.
  • Nowe hasło - Należy wprowadzić nowe hasło.
  • Hasło będzie musiało:
    • składać się z  6 do 10 znaków ,
    • zawierać  co najmniej jedną wielką literę, jedną małą literę i jedną cyfrę .
  • Wielkość liter w haśle będzie rozróżniana.
  • W haśle można użyć  następujące znaki specjalne:
  • .  [  ]  {  }  /  \  ~  `  =  '  "  ,  ;  :  !  @  #  ^  &  *  (  )  ?  _  -

  • System nie zaakceptuje zmiany hasła, jeśli nowe hasło:
    • stanowi  PESEL Użytkownika e-banku lub jego fragment (dłuższy niż 6 znaków),
    • jest tożsame z  identyfikatorem Użytkownika e-banku,
    • jest  datą urodzenia Użytkownika e-banku w formacie: ddmmrrrrr, rrrrmmdd, ddmmrr, rrmmdd
      (także, jeśli datę rozdzielono myślnikami lub kropkami),
    • zawiera polskie znaki,
    • jest  imieniem lub  nazwiskiem Użytkownika e-banku,
    • zawiera  3 kolejne znaki pod rząd, np. 123, abc, 321,
    • zawiera  3 identyczne po sobie znaki , np. 111, qqq,
    • zawiera  spację lub znak specjalny inny niż wskazane powyżej (w tym kreskę pionową |)
    • jest  powtórzeniem aktualnego hasła .
  • Potwierdź nowe hasło - Należy wprowadzić ponownie nowe hasło, aby potwierdzić jego poprawność.
  • Moc hasła - Moc hasła określa poziom bezpieczeństwa wybranego przez Użytkownika hasła. Rekomendujemy, aby zawsze ustalać hasło o poziomie "mocne".  zobacz przykład 
  • W zależności od wybranej metody autoryzacji (hasło SMS, wskazanie tokena), zmianę hasła należy zatwierdzić ‘Kluczem’:
  • Wprowadź klucz - należy wprowadzić hasło, za pomocą którego dotychczas logowali się Państwo do e-banku (stare hasło) oraz wskazanie z tokena, jeśli z niego Państwo korzystają. W przypadku korzystania z haseł SMS, należy wprowadzić otrzymane na wskazany nr telefonu hasło sms (tylko hasło sms).

Trzy nieudane próby wprowadzenia hasła skutkują zablokowaniem dostępu do serwisu internetowego CA24. Odblokowanie dostępu możliwe jest za pośrednictwem serwisu telefonicznego CA24 (dla Klientów z telekodem) lub w placówce bankowej (bez telekodu).

Rekomendujemy  regularną zmianę hasła . Obligatoryjna zmiana hasła ma miejsce zawsze, gdy Użytkownik serwisu internetowego CA24:

  • dokona wymiany tokena na nowy,
  • dokona zamiany tokena na hasła SMS (i odwrotnie),
  • zablokuje dostęp do serwisu internetowego, po jego odblokowaniu,
  • skorzysta z dodatkowej metody autoryzacji w serwisie internetowym (token lub hasła SMS), jeżeli wcześniej korzystał wyłącznie z hasła statycznego.

Hasła SMS

Hasła SMS jako metoda autoryzacji

Hasło SMS to jednorazowy kod, wysyłany w treści wiadomości SMS przez bank użytkownikowi serwisu internetowego CA24. Hasło to służy do zatwierdzenia dyspozycji w serwisie. Hasło SMS wysyłane jest pod wskazany wcześniej przez Klienta numer telefonu.

Chcesz otrzymywać hasła SMS do zatwierdzania dyspozycji? To bardzo proste.

  • Odwiedź naszą  placówkę bankową ,
  • Złóż dyspozycję uruchomienia haseł SMS. Będziesz przy tym proszony o zwrot tokena, jeżeli do tej pory z niego korzystałeś.

Aby móc korzystać z haseł SMS, należy posiadać aktywny  serwis tekstowy CA24 . Jeżeli do tej pory z niego nie korzystałeś, zostanie on uruchomiony wraz z hasłami SMS przez doradcę. Po uruchomieniu serwisu tekstowego, należy go aktywować poprzez wysłanie sms-a o treści  AKTYWUJ pod numer telefonu  697 088 066 *. O uruchomieniu usługi, a także o konieczności jej aktywacji zostaniesz poinformowany przez Doradcę.

Masz pytania? Zapraszamy do naszego  centrum kontaktu .

Jeżeli masz już uruchomione hasła SMS, zacznij z nich korzystać! Hasło SMS otrzymasz w czasie korzystania z serwisu internetowego CA24. Kiedy po zalogowaniu się do serwisu internetowego CA24, serwis poprosi Cię o zatwierdzenie danej dyspozycji, wtedy wpisz otrzymane hasło w polu " Wprowadź hasło SMS nr X z dnia RRRR-MM-DD ".

* koszt połączenia to koszt rozmowy lokalnej zgodny z taryfą Twojego operatora

Aktualizacja danych

Twoje dane osobowe i kontaktowe podane w Banku powinny być zawsze aktualne, aby zapewnić
Ci komfort oraz bezpieczeństwo.

Mając Twój aktualny adres email, nr telefonu czy adres korespondencyjny możemy informować Cię
o zmianach w ofercie, aktualnych promocjach oraz przekazywać inne ważne informacje dotyczące posiadanych przez Ciebie produktów.

Poprzez serwis internetowy CA24 możesz samodzielnie aktualizować swoje dane.

Zobacz jakie to proste!

Zachęcamy do bieżącego aktualizowania swoich danych.
© 2013 Credit Agricole Bank Polska S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Oferta Banku Menu