Placówka bankowa Malborska 1, Warszawa

Godziny pracy

Pn.-Czw.: 09:30-17:00

Pt.: 09:00-16:00

Telefony

Udogodnienia

Informacja o placówce

Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.


Opinie naszych klientów

avatar

B R

25.04.2024

Tragedia dzieki pania z placowki zamykam konto zabieram swoje pieniadze.

avatar

Edmund Suchodolski

10.04.2024

Odpowiedź:

10.04.2024

Edmundzie, dziękujemy za zaufanie. Miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Jesteśmy do Twojej dyspozycji. Michał

avatar

Ivane Popxadze

26.03.2024

Odpowiedź:

27.03.2024

Dziękujemy za wysoką ocenę. Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 100%. Michał

avatar

Giorgi Rapava

26.03.2024

Odpowiedź:

27.03.2024

Dziękujemy za komplet gwiazdek 😊 Cieszy nas, że jesteś zadowolony z pracy swojego doradcy. Pozdrawiam, Michał

avatar

Grażyna Dzikowska

21.03.2024

Jestem bardzo zadowolona z obsługi w oddziale oraz z mojego doradcy pani Patrycji.

Odpowiedź:

22.03.2024

Grażyno, dziękujemy za zaufanie i wysoką ocenę. Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 💯%. Nasi doradcy chętnie doradzą i pomogą. Pozdrawiam, Michał

avatar

Юля Яременко

27.02.2024

Odpowiedź:

28.02.2024

Юля, cieszy nas, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Dziękujemy za wysoką ocenę. Jesteśmy dla Ciebie, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Michał

avatar

X

20.02.2024

Opis dotyczy starej sprawy jednak na przełomie lat obsługa bez zmian (rachunek ostatnio zamykałem) także pozwolę sobie szczegółowo opisać ku przestrodze. Dramat, żenada, koszmar pejoratywne określenia mnożyć można. Staram się unikać wizyt w oddziałach (zwłaszcza tym), ale czasem zwyczajnie trzeba. Jakiś czas temu miałem nieszczęście być dwa razy. Wizyta 1: Godzina 12.30 – wchodzę puściutko jedna „łania” na stanowisku coś tam klika. Myślę mam szczęście załatwię sprawę natychmiast – gdzie tam pani „rozkosznie” stwierdziła, że nie ma czasu bo wiadomo klika przecież strategicznie. Na szczęście po krótkiej dyskusji jako klient premium (w założeniu ten szczególnie „dopieszczany” bo przecież wory pieniędzy do banku przynosi) zostałem odesłany na górę (wyżej, lepiej – sielanka). A tam niespodzianka siedzi pani i, co robi – tak jest – klika :-). Teraz dygresja – może nieuchwytny, magiczny dyrektor oddziału do serca weźmie. Ja także firmę prowadzę – klient przychodzi rzucam wszystko i go z szacunkiem, atencją obsługuję nie zaś łaskę robię ganiając z góry na dół. Wracając do meritum – pięterko, dział premium klientów zero (ja jeden, jedyny) siedzę niczym marzyciel pociągu wypatrujący na zamkniętym dworcu. Wzorcowość klika dalej a nóź klient sobie pójdzie. Po jakichś 20 min. słyszę wreszcie proszeeeeeeeeee i co – pstro. Okazało się bowiem, że ów wybitny byt karty płatniczej nie przyjmie do zniszczenia. Skąd w ogóle taki pomysł – rozkosznie dziewczę pyta? Tłumaczę – na piśmie bank mnie serdecznie poprosił, abym w trosce o środowisko starą przy okazji do placówki odniósł – specjalistycznie zutylizują. Słuszna idea; cała akcja reklamowa na tym oparta – cóż z tego. To centrala – niemniej rozkosznie jak wyżej opisałem – dziewczę skwitowało a biednemu petentowi ręce opadły. Wizyta 2: dnia 12.10.2021 r. godzina 13.05 – chciałem jedynie wpłaty dokonać i, co – pstro (taki slogan na placówce konieczny bo rzeczywistość odzwierciedla). Inna niż podczas wizyty 1 jednak nie mniej rozkoszna nimfa poinformowała – jesteśmy pełni nie przyjmujemy wpłat. Ludzie o trzynastej godzinie. Zapytałem gdzie jest oddział do pracy przygotowany. W Markach usłyszałem. Adres poproszę dokładamy – tu następna wybitność – ul. Piłsudzkiego. Chwila pauzy czekam na podanie nr posesji (wszak o dokładny adres poprosiłem) jednak bez efektu. Pani ul. Piłsudzkiego prze 10 km w Markach rozciągniętą za wystarczająco precyzyjny namiar uznała. Za wygraną nie dałem o nr dopytywałem. Wówczas stojąca wybitność usiadła i wiadomo KLIKAĆ zaczęła. Jedna z klientek porażona obsługą sprawdziła, podała. Klientka nie pracownica bo ta klikała dalej bez kontaktu z rzeczywistością (ja wyszedłem „wzruszony” całokształtem). Do dyrektora oddziału telefonu brak. Na infolinię zadzwoniłem - łaskawie można na spotkanie się umówić, ale nie z dnia na dzień rewelacja. Jak chcecie mi coś wcisnąć wydzwaniacie z uporem godnym lepszej sprawy mimo, iż zgody na kontakt nie wyraziłem a jak trzeba nieprawidłowości wyeliminować na audiencję człowieku jak u papieża wyczekuj. Kilka lat mam (miałem bo zamknąłem tez nie bez problemów) rachunek – kiedyś o niebo lepiej było a teraz „mędrzec mędrcem” pogania na nowo definiując pojęcie absurdu. Zakład pracy chronionej chwalebna idea, ale w bankowości średnio trafiona. Sugeruję przebranżowić towarzystwo w kierunku kopania rowów chociaż przy takiej postawie powodzenia w robotach ziemnych próżno szukać (każdy rów krzywy). Pozdrawiam ozięble zakład pracy chronionej na ul. Malborskiej 1 uzurpujący sobie prawo do nazwy "Bank".

avatar

Irma Todua

19.01.2024

Jestem zadowolona z pomocy Pani Patrycji. Polecam konto rodzinie i znajomym. Irma

Odpowiedź:

28.02.2024

Irmo, dziękujemy za zaufanie i wysoką ocenę. Cieszy nas, że jesteś zadowolona z obsługi w naszej placówce. Pozostajemy do Twojej dyspozycji. Michał

Blog Banku Credit Agricole

 

Co wybrać – książkę czy film?

Czy każda udana powieść ma potencjał, aby stać się wielkim hitem kinowym, czy też istnieją dzieła literackie tak wyjątkowe, że ich magia nie może być przeniesiona na ekran? A może są takie produkcje, które zamieniają przeciętne książki w filmowe arcydzieła? W czasach, gdy masowo jesteśmy zalewani przez obrazy, dźwięki i informacje, nasuwa się pytanie: co ma większą wartość — książka czy film? To nie tylko kwestia upodobań estetycznych, ale również zrozumienia tego, w jaki sposób różne media wpływają na nasze emocje i wyobraźnię. Więcej
 

TOP 10 wyjątkowych książek kucharskich

Gotowanie to sztuka, która może być zarówno zdrowa, jak i kreatywna. Odkryj dziesięć nietuzinkowych książek kulinarnych, w których znajdziesz przepisy na pyszne i zdrowe potrawy, a przy tym mnóstwo zabawy smakami oraz inspiracji z filmów, powieści czy innych zakątków świata. Więcej

Odpocznij od ekranu, sięgnij po książkę!

Żyjemy w świecie, w którym cyfrowe urządzenia są tak wszechobecne, że często trudno nam wyobrazić sobie życie bez nich. Smartfony, tablety, laptopy, serwisy VOD – stały się naszymi nieodłącznymi towarzyszami, narzędziami pracy, źródłami rozrywki, a nawet naszymi „cyfrowymi przyjaciółmi”. Warto jednak zadać sobie pytanie: jaką cenę płacimy za tę nieustanną możliwość bycia online? Badania wykazują, że nasza uwaga jest rozdrobniona, trudniej nam się skupić, a nasze zdolności do głębokiego myślenia są ograniczone przez ciągłe przerywanie i przeskakiwanie między zadaniami. Coraz więcej osób doświadcza także „cyfrowego wypalenia”, czując się przytłoczonymi oraz zmęczonymi nadmiarem informacji i komunikacji online. W tym wszystkim pomóc może nam… czas spędzony z książką. Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia