Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.: 09:00-17:00
Wt.-Pt.: 09:00-16:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.7
139 opinii
Opinie naszych klientów
Krystyno, cieszy nas, że jesteś zadowolona z obsługi w naszej placówce. Dziękujemy za wysoką ocenę. Pozdrawiam serdecznie, Michał
Dziękujemy za każdą z pięciu gwiazdek⭐ Cieszy nas, że nie zawiedliśmy Twoich oczekiwań. Pamiętaj o nas także w razie dodatkowych potrzeb, zapraszamy! Pozdrawiam serdecznie, Klaudia
Od zawsze z Credit Agricole i od bardzo dawna z panią Joasią. Sprawy załatwiane szybko w miłej atmosferze. Polecam
Iwono, cieszy nas, że jesteś zadowolona z pracy swojego doradcy. Dziękujemy za wysoką ocenę. Polecamy się! Michał
Obsługa świadomie wprowadza klienta w błąd - informuje, że nie można wybrać gotówki z kasy, tylko kieruje do bankomatu. Dzwonię na infolinię, tam mówią że nie mieli prawa mi odmówić. Wracam do banku, chcę wypłacić - odmawiają. Powołuję się na infolinię - wypłacają. Przed pandemią godziny otwarcia placówki były bardziej przyjazne. Nie wiem czy każdą podstawową operację trzeba najpierw sprawdzać z infolinią przed wizytą w tej placówce? Sytuacja ta doprowadziła do ucieczki do innego banku. Ogólnie nie polecam.
Bardzo szybka i profesjonalna obsługa
Ilono, cieszy nas, że jesteś zadowolona z obsługi w naszej placówce. Dziękujemy za wizytę i pozostawienie oceny. Michał
Super placówka
Katarzyno, miło wiedzieć, że tak wysoko cenisz sobie nasz profesjonalizm. Dziękujemy za komplet gwiazdek 😊 Pozdrawiam, Michał
Profesjonalnie z wdziękiem i aż miło
Anno, miło wiedzieć, że spełniliśmy także i Twoje oczekiwania. Dziękujemy za komplet gwiazdek 😊 Pozdrawiam, Michał
Wizyta dotyczyła zamknięcia rachunku bankowego. Pracownica banku podczas wizyty zachowywała się bardzo nieprzyjaźnie i było odczuwalne poirytowanie. Bardzo niski standard obsługi klienta. Na pewno nie bede juz klientem tego banku
Dziękuję za Twoje zgłoszenie. Przepraszam, jeśli obsługa w naszej placówce nie była profesjonalna. Niezależnie, z jaką sprawą przychodzi klient, nasi doradcy powinni być uprzejmi i mili. Przykro nam, że straciliśmy klienta. Michał