Jak mogę sprawdzić czy rozmawiam z pracownikiem banku?

Podczas rozmowy z pracownikiem Credit Agricole, dostaniesz potwierdzenie z kim rozmawiasz. Dzięki temu upewnisz się, że nikt nie podszywa się pod naszego pracownika. (To niestety jedna z częstych metod wyłudzania danych od klientów banków).

Żeby dostawać takie powiadomienia, sprawdź, czy aplikacja CA24 Mobile może wysyłać Ci powiadomienia. Możesz to sprawdzić w ustawieniach systemowych Twojego urządzenia (wejdź w Ustawienia, a następnie w Powiadomieniach wybierz CA24 Mobile i zezwól na powiadomienia).

Dzięki temu podczas rozmowy możesz sprawdzić dane doradcy. Wystarczy, że poprosisz rozmówcę, żeby podał swoje imię i nazwisko i sprawdzisz, czy takie same dane widzisz w naszym powiadomieniu, w apce. Jeśli tak - super :) Jeśli nie, lub osoba po drugiej stronie nie chce się przestawić lub robi to niezrozumiale - rozłącz się i skontaktuj się z nami bezpośrednio. W aplikacji kliknij w ikonę kontaktu w prawym górnym rogu (dymek czatu i słuchawki).


Powrót do strony kategorii

Kontakt z bankiem


Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia