Kariera - Credit Agricole
Obszar Contact Center to świetne miejsce do rozpoczęcia kariery zawodowej w bankowości. Wspieramy Cię w realizowaniu Twoich umiejętności i mocnych stron w naszym zespole. Jesteśmy otwarci na nowe pomysły i chętnie dzielimy się wiedzą.
Zastanawiasz się czy to oferta dla Ciebie? Napisz do nas na adres e-mail: [email protected] - chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Cenimy ludzi za to jacy są. Nasze Contact Center jest przyjaznym i pełnym szacunku miejscem pracy bez względu na wiek, płeć, stopień sprawności czy jakąkolwiek inną cechę. To dobra praca dla:
Contact Center banku Credit Agricole można porównać do omnikanałowego centrum dowodzenia. Dzieli się na trzy departamenty. Departament Obsługi Klienta, który zajmuje się kompleksową i całodobową obsługą Klienta, a dodatkowo obsługuje Klientów w innych kanałach zdalnych takich jak chat live, e-mail, obsługa kanału social media. Departament Sprzedaży, który obsługuje kampanie przychodzące i wychodzące oraz dba o obsługę sprzedażową i posprzedażową. Trzeci obszar to Centrum Wsparcia Operacyjnego, zajmujące się raportowaniem pracy, jakością i zwiększaniem efektywności operacyjnej.
Opieka medyczna dla Ciebie i Twoich bliskich z dostępem do lekarzy specjalistów, pakietu stomatologicznego.
Contact Center to idealne miejsce na start swojej pracy w banku.
Tysiące obiektów sportowych, wiele aktywności do wyboru.
Skorzystaj ze zniżki firmowej na studia magisterskie i podyplomowe.
Zwracamy do 400 zł na zakup okularów korygujących do pracy z monitorem.
Wsparcie finansowe i bezzwrotna pomoc pieniężna oraz dofinansowanie do wypoczynku.
Ubezpieczenie grupowe w ALLIANZ.
Nasze biuro zlokalizowane jest w centrum Wrocławia, do którego łatwo dojedziesz ulubionym środkiem transportu.