Aktualne oferty pracy

Dołącz do zespołu Contact Center

i poznaj wielu fantastycznych ludzi.

Praca w obszarze contact center

to stały rozwój w profesjonalnym zespole.

Misją obszaru Contact Center jest budowanie i utrzymanie długoterminowych relacji z Klientami banku, którzy kontaktują się z nami poprzez telefon, Internet czy sms.
Dbamy o satysfakcję klientów, którzy  oczekują od nas wysokiej jakości  rozmów i profesjonalnej obsługi  produktów bankowych. Postawione nam cele realizujemy poprzez zapewnienie stałego rozwoju kompetencji pracowników w ramach wyspecjalizowanych linii biznesowych.

Jedno z największych CC bankowych w Polsce
Obsługa 24/7 i elastyczne godziny pracy
Mobile & Internet Banking
W 2016 roku nasze Contact Center zajęło I miejsce w badaniu jakości obsługi Klienta realizowanym przez Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia. Miejsce na podium w tym badaniu, zajmujemy od 2013 roku.
Obsługa Klienta

Zapewniamy całodobową obsługę naszych Klientów na najwyższym poziomie 

Jak pracujemy?
  • współpracujemy w ramach młodego i ambitnego zespołu
  • wykorzystujemy nasz entuzjazm i doświadczenie, aby pomagać Klientom w każdej sytuacji
Przykładowe stanowiska:
  • Doradca ds. Obslugi Klienta
  • Lider Zespołu Obsługi Klienta
  • Kierownik ds. Obsługi Specjalizowanej
Sprzedaż i animacja produktów

Odpowiadamy za maksymalizację wyniku sprzedaży produktów Banku.

Jak pracujemy?
  • realizujemy cele sprzedaży w obszarze kredytu gotówkowego, kart kredytowych, kont i ubezpieczeń
  • animujemy i aktywizujemy Klientów Banku
  • wykorzystujemy każdy kontakt z Klientem nawiązany drogą telefoniczną oraz elektroniczną
Przykładowe stanowiska:
  • Konsultant ds. Sprzedaży Contact Center
  • Specjalista ds. Sprzedaży Contact Center
  • Lider Zespołu Sprzedaży Contact Center
Bankowość internetowa

Odpowiadamy za rozwój i optymalizacje serwisu internetowego CA24, serwisu mobilnego oraz tekstowego, jak również obsługę płatności internetowych i doładowań telefonów.

Jak pracujemy?
  • odpowiadamy za sprawne działanie usług bankowości elektronicznej, w szczególności za serwis internetowy, mobilny oraz tekstowy
  • projektujemy i wdrażamy rozwiązania usprawniające Klientom Credit Agricole bezpieczne korzystanie z bankowości elektronicznej
  • poszukujemy innowacyjnych rozwiązań w świecie finansów, analizujemy trendy i zachowania klientów na rynku usług bankowości internetowej oraz mobilnej
  • współpracujemy z wieloma jednostkami banku oraz partnerami zewnętrznymi (również z sektora publicznego) w zakresie bieżącej realizacji usług oraz wprowadzania nowych rozwiązań
  • bierzemy udział w inicjatywach mających na celu rozwój oraz promocję serwisów bankowości internetowej i mobilnej Banku
Przykładowe stanowiska:
  • Manager Zespołu Bankowości Internetowej
  • Specjalista ds. Bankowości Internetowej
  • Manager Zespołu Rozwoju Bankowości Mobilnej
  • Specjalista ds. Bankowości Mobilnej
Bankowość Mobilna

Utrzymujemy i rozwijamy kluczowe procesy bankowości zdalnej mające wpływ na maksymalizację wyników i jakość obsługi Klienta.

Jak pracujemy?
  • optymalizujemy i rozwijamy istniejące procesy z zapewnieniem wysokiej jakości wdrażanych zmian.
  • inicjujemy oraz wdrażamy nowe rozwiązania mające wpływ na maksymalizację wyników sprzedaży.
  • uczestniczymy w projektach Banku w zakresie wprowadzania i optymalizowania produktów, procesów, aplikacji i systemów bankowych.
Przykładowe stanowiska:
  • Specjalista ds. Usług Bankowości Zdalnej
  • Manager Zespołu Rozwoju Usług Bankowości Zdalnej
New Business Development

Monitorujemy, analizujemy i wskazujemy kierunki rozwoju nowych technologii w obszarze finansów.

Jak pracujemy?
  • współpracujemy z branżą FinTech i ośrodkami akademickimi, pracujemy przy wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań z dziedziny FinTech
  • bierzemy udział w projektowaniu rozwiązań wewnętrznych w roli ekspertów User Experience, opracowujemy cykliczne raporty zawierające Case Study najciekawszych projektów
  • wyszukujemy komplementarne rozwiązania biznesowe
Przykładowe stanowiska:
  • Dyrektor ds. New Business Development
  • Manager ds. New Business Development

Poznaj nasze Inicjatywy i projekty

Telemarketer roku

Praca Doradcy w Contact Center to profesja wymagająca nie tylko wiedzy specjalistycznej, ale i znajomości psychologii oraz umiejętności budowania relacji z drugim człowiekiem.
W tym roku nasze Contact Center zadebiutowało w konkursie Telemarketera Roku, który zakończył się sukcesem – nasz kolega Damian z Działu Animacji Produktów Bankowych zdobył wyróżnienie w kategorii inne projekty, gwarantując sobie miejsce wśród TOP 12 Telemarketerów w kraju. Mamy powód do dumy – nasze standardy jakości znajdują uznanie na ogólnopolskiej arenie.

Co pracownicy sądzą o pracy w obszarze contact center

Mateusz

Doradca ds. Obsługi Klienta Contact Center

W pracy w Contact Center cenię przede wszystkim możliwości, które daje: rozwoju, kontaktu z ludźmi, poszerzenia wiedzy z obszaru bankowości. Ważna jest dla mnie również dobra atmosfera i zgrany Zespół, co również daje mi praca w Credit Agricole. Komu poleciłbym pracę w Contact Center?  Ludziom, którzy pragną zdobyć wiedzę, doświadczenie, ceniącym stabilne warunki zatrudnienia i pracę w renomowanej firmie.

Magda

Starszy Konsultant ds. Sprzedaży Contact Center

Pracę w obszarze sprzedaży polecam młodym ludziom, którzy chcą związać swoją przyszłość z bankowością i finansami. W Credit Agricole poznałam wielu ciekawych ludzi i nawiązała nowe cenne przyjaźnie. Nowemu pracownikowi polecam przede wszystkim brać czynny udział w szkoleniach, nie bać się pytać o rzeczy niejasne – pamiętajmy, że poszerzając wiedzę praca staje się bardziej satysfakcjonująca.

Przemek

Specjalista ds. Bankowości Mobilnej

Szukając jakiejkolwiek pracy na okres wakacji dowiedziałem się od koleżanki, że trwa rekrutacja w dawnym Lukas Banku. Zgłosiłem się i przeszedłem proces rekrutacji z wynikiem pozytywnym. Od tamtych dni minęło ponad 10 lat i praca "na chwilę" nieoczekiwanie stała się czymś poważniejszym. Obecnie pracuję w obszarze bankowości elektronicznej, która rozwija się niezwykle dynamicznie, zwłaszcza na polskim rynku. Stąd też każdy mój dzień pracy niesie nowe wyzwania, a o monotonii nie ma mowy :)

Ewelina

Specjalista ds. Zapewnienia Jakości Contact Center

Praca w moim obszarze daje mi wiele satysfakcji. Dzięki niej stale się rozwijam i podnoszę swoje kompetencje, co zawsze było dla mnie priorytetem. W ZRJCC zawsze mogę liczyć na wsparcie przełożonych i współpracowników. Muszę  także wspomnieć o przyjaznej  atmosferze, która sprawia, że do pracy przychodzę z przyjemnością.

Iga

Kierownik ds. Obsługi Specjalizowanej

Pracę w Contact Center cenię sobie za to że, zaskakuje mnie każdego dnia. Słowo rutyna jest nam tutaj obce. Każda rozmowa z Klientem jest nowym wyzwaniem.
Jeśli poszukujesz miejsca pracy w którym nie będziesz się nudzić a dookoła otaczać Cię będą serdeczni współpracownicy nie szukaj już nigdzie więcej.
Czekamy na Ciebie :)

Obecnie w obszarze poszukujemy między innymi: