Contact Center

Obszar Contact Center to świetne miejsce do rozpoczęcia kariery zawodowej w bankowości. Wspieramy Cię w realizowaniu Twoich umiejętności i mocnych stron w naszym zespole. Jesteśmy otwarci na nowe pomysły i chętnie dzielimy się wiedzą.


Co oferujemy:

  • Umowę o pracę, pierwszą umowę podpisujemy od razu na 6 miesięcy
  • Wsparcie na starcie – przygotujemy Cię do pracy, opracowaliśmy specjalny program szkoleniowy dzięki, któremu łatwiej wdrożysz się w zadania
  • Wynagrodzenie podstawowe rosnące na ścieżce awansów - możliwość awansu już po pierwszych 3 miesiącach współpracy
  • Możliwość Pracy hybrydowej po pierwszych 3 miesiącach pracy
  • Elastyczny grafik, pracujemy 7 dni w tygodniu

Zastanawiasz się czy to oferta dla Ciebie? Napisz do nas na adres e-mail: [email protected] - chętnie odpowiemy na Twoje pytania.

Kogo szukamy:

Cenimy ludzi za to jacy są. Nasze Contact Center jest przyjaznym i pełnym szacunku miejscem pracy bez względu na wiek, płeć, stopień sprawności czy jakąkolwiek inną cechę. To dobra praca dla:

  • Ludzi zaangażowanych i komunikatywnych,
  • Chętnych do pomocy i szukania rozwiązań,
  • Chętnych do zdobywania nowej wiedzy
  • Otwartych na wymianę wiedzy i doświadczeń.

Zadania

Contact Center Credit Agricole to wiele miejsc, ludzi i zadań.
Mamy obecnie wiele różnych działów, a zadania, które realizują to między innymi:

  • Zapewnienie całodobowej obsługi naszych klientów na najwyższym poziomie. Rozwój i optymalizacja serwisu internetowego CA24, serwisu mobilnego oraz tekstowego, jak również obsługa płatności internetowych i doładowań telefonów, sprzedaż produktów i usług naszego banku,
  • Obsługa klienta za pośrednictwem video czata,
  • Monitoring, analiza i wsparcie kierunków rozwoju nowych technologii w obszarze finansów,
  • Rozwój i optymalizacja serwisu internetowego CA24, serwisu mobilnego oraz tekstowego, jak również obsługa płatności internetowych i doładowań telefonów.

Contact Center banku Credit Agricole można porównać do omnikanałowego centrum dowodzenia. Dzieli się na trzy departamenty. Departament Obsługi Klienta, który zajmuje się kompleksową i całodobową obsługą Klienta, a dodatkowo obsługuje Klientów w innych kanałach zdalnych takich jak chat live, e-mail, obsługa kanału social media. Departament Sprzedaży, który obsługuje kampanie przychodzące i wychodzące oraz dba o obsługę sprzedażową i posprzedażową. Trzeci obszar to Centrum Wsparcia Operacyjnego, zajmujące się raportowaniem pracy, jakością i zwiększaniem efektywności operacyjnej.

Co zyskasz

  • Opieka medyczna LuxMed

    Opieka medyczna dla Ciebie i Twoich bliskich z dostępem do lekarzy specjalistów, pakietu stomatologicznego.

  • Ścieżki rozwoju

    Contact Center to idealne miejsce na start swojej pracy w banku.

  • Program Multisport

    Tysiące obiektów sportowych, wiele aktywności do wyboru.

  • Zniżka na studia w WSB

    Skorzystaj ze zniżki firmowej na studia magisterskie i podyplomowe.

  • Refundacja okularów

    Zwracamy do 400 zł na zakup okularów korygujących do pracy z monitorem.

  • Wsparcie finansowe

    Wsparcie finansowe i bezzwrotna pomoc pieniężna oraz dofinansowanie do wypoczynku.

  • Ubezpieczenie

    Ubezpieczenie grupowe w ALLIANZ.

  • Nowoczesne biuro

    Nasze biuro zlokalizowane jest w centrum Wrocławia, do którego łatwo dojedziesz ulubionym środkiem transportu.

Proces rekrutacji

  • Sprawdź nasze obecne oferty pracy, uzupełnij formularz rekrutacyjny i wyślij mam swoje CV.

  • Zapoznamy się z Twoją aplikacją i sprawdzimy, czy Twój profil odpowiada potrzebom na danym stanowisku.

  • Zadzwonimy do Ciebie, aby lepiej Cię poznać i opowiedzieć o stanowisku.

  • Niezależnie od decyzji, udzielimy Ci informacji zwrotnej.

Onboarding

  • Badania medycyny pracy

  • Pierwszy dzień

  • Pierwsze tygodnie

  • Wsparcie buddy’ego i samodzielna prac

Nie znalazłeś odpowiedzi?

Skontaktuj się z nami