Kariera - Credit Agricole
To stały rozwój w profesjonalnym zespole.
Misją obszaru bankowości zdalnej jest budowanie i utrzymanie długoterminowych relacji z klientami banku, którzy kontaktują się z nami poprzez telefon, Internet czy sms. Dbamy o satysfakcję klientów, którzy oczekują od nas wysokiej jakości rozmów i profesjonalnej obsługi produktów bankowych. Postawione nam cele realizujemy poprzez zapewnienie stałego rozwoju kompetencji pracowników w ramach wyspecjalizowanych linii biznesowych.
Zapewniamy całodobową obsługę naszych klientów na najwyższym poziomie.
Odpowiadamy za maksymalizację wyniku sprzedaży produktów banku.
Odpowiadamy za rozwój i optymalizacje serwisu internetowego CA24, serwisu mobilnego oraz tekstowego, jak również obsługę płatności internetowych i doładowań telefonów.
Utrzymujemy i rozwijamy kluczowe procesy bankowości zdalnej mające wpływ na maksymalizację wyników i jakość obsługi klienta.
Monitorujemy, analizujemy i wskazujemy kierunki rozwoju nowych technologii w obszarze finansów.
Nasza przestrzeń biurowa została zaprojektowana z myślą o codziennych aktywnościach. Dzięki zastosowanym w niej rozwiązaniom, takim jak ABW - koncepcja Activity-Based Working, lepiej wykorzystujemy czas spędzany w pracy, a współpraca jest wygodniejsza.
Atrakcyjna lokalizacja pozwala pracownikom na bezpośredni dojazd z różnych stron Wrocławia - komunikacją miejską (autobusem i tramwajem) oraz pociągiem.
Dzięki licznym miejscom do regeneracji, takim jak ogród, czy boiska do gier zespołowych, łatwiej nam się lepiej poznać. W środku biura nie brakuje też chillout i game roomów oraz nap roomu, czyli "pokoju drzemki" :)
W pobliżu kampusu znajdują się liczne udogodnienia takie jak sklepy, kino, klub fitness, pralnia, przedszkola i żłobki.