Aktualne oferty pracy

Dołącz do zespołów Marketingu lub Komunikacji

i buduj z nami nowoczesną bankowość

Praca w obszarze Marketingu, Komunikacji i CSR

to twórcze wyzwania i realny wpływ na działania banku

Rozpoznajemy potrzeby, "łapiemy" trendy, szukamy nowatorskich rozwiązań. Tworzymy i rozwijamy ofertę banku oraz współpracujemy z naszymi partnerami, by jak najlepiej odpowiadać na potrzeby obecnych i przyszłych klientów. Dbamy o wizerunek i rozwijamy markę banku. Trzymamy rękę na pulsie wydarzeń i informujemy o nich pracowników i odbiorców zewnętrznych.

Produkty
Komunikacja
Budowanie relacji
Blisko 4400 uczniów klas 1-3 uczestniczyło w lekcjach "Banku z Klasą" – autorskiej, społecznej kampanii banku.
Ponad 214 000 wyemitowanych spotów reklamowych z Juliette Binoche.
3500 partnerów handlowych biorących udział każdego roku w przygotowanych dla nich konkursach, programach lojalnościowych i akcjach marketingowych.
50,2% - najwyższy wśród banków wskaźnik NPS – rekomendowania przez klientów MŚP
Oferta i segmenty

Kreujemy i rozwijamy produkty bankowe, zarządzamy polityką cenową oraz ułatwiamy klientom wygodny dostęp do oferty banku.

Jak pracujemy?
  • analizujemy i poszukujemy rozwiązań
  • tworzymy produkty i narzędzia dla klientów
  • przygotowujemy analizy, raporty
  • zarządzamy budżetem
Przykładowe stanowiska:
  • Specjalista ds. Rozwoju Produktów
  • Starszy Specjalista ds. Produktów
  • Product Manager
Customer intelligence

Rozwijamy wiedzę o naszych klientach i ich potrzebach, badamy, analizujemy, wyciągamy wnioski, proponujemy zmiany by lepiej odpowiadać na ich potrzeby

Jak pracujemy?
  • projektujemy i przeprowadzamy badania rynkowe
  • współpracujemy z agencjami badawczymi
  • analizujemy bazy danych
  • wykorzystujemy nowoczesne narzędzia: SAS, Soft Report Explorer
Przykładowe stanowiska:
  • Starszy Analityk Data Mining
Relacje z klientami

Odpowiadamy za utrzymanie relacji z klientami, za tworzenie kampanii direct marketingowych. Przy współpracy z partnerami handlowymi tworzymy programy rabatowe.

Jak pracujemy?
  • badamy potrzeby klientów
  • dobieram formę kontaktu z klientami
  • dostosowujemy produkty do oczekiwań klientów
  • przygotowujemy i wdrażamy różnego rodzaju akcje marketingowe np. eventy na uczelniach, konkursy, spotkania tematyczne dla klientów firmowych
Przykładowe stanowiska:
  • Manager ds. Akwizycji i Relacji z Klientem Młodym
  • Specjalista ds. Marketingu Bezpośredniego
Relacje z partnerami handlowymi

Zapewniamy narzędzia wspierające utrzymywanie dobrych relacji z partnerami handlowymi banku.

Jak pracujemy?
  • identyfikujemy kluczowe elementy wpływające na dobrą relację z partnerami handlowymi
  • dostarczamy oczekiwane przez partnerów rozwiązania
  • rozwijamy różnorodne narzędzia budowania relacji i lojalności
  • kładziemy nacisk na długofalowe relacje
  • kreujemy wizerunek banku jako wiarygodnego i dobrego partnera w biznesie
Przykładowe stanowiska:
  • Specjalista ds. Programów Lojalnościowych i Animacji Sprzedaży
B2B

Tworzymy Klub Rabatowy dla naszych klientów  - posiadamy najbardziej rozbudowana bazę partnerów w Polsce. Pozyskaliśmy już ponad 10 000 punktów partnerskich w całym kraju.

Jak pracujemy?
  • prowadzimy negocjacje z firmami lokalnymi i ogólnopolskimi
  • rozbudowujemy największy w Polsce serwis z kuponami rabatowymi
  • dbamy o aktywność i lojalność naszych klientów
Przykładowe stanowiska:
  • Relationship Manager
Zarządzanie marką

Zwiększamy świadomość marki opracowując strategię komunikacji marketingowej oraz tworząc kampanie reklamowe w ATL i BTL.

Jak pracujemy?
  • tworzymy kampanie reklamowe np. z Juliette Binoche
  • zajmujemy się trade marketingiem, marketingiem internetowym (strona www, social media)
  • zarządzamy doborem nośników komunikacji i przekazów reklamowych
  • współpracujemy z agencjami reklamowymi, domami mediowymi, studiami graficznymi
Przykładowe stanowiska:
  • Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej
  • Menadżer Zespołu Trade Marketingu
  • Specjalista ds. Reklamy
Komunikacja wewnętrzna

Zarządzamy komunikacją wewnętrzną. Ułatwiamy komunikację pomiędzy kadrą zarządzającą a pracownikami

Jak pracujemy?
  • dostarczamy pracownikom informacje dot. strategii, działania banku i kluczowych wydarzeń
  • organizujemy główne eventy wewnętrzne
  • dostarczamy efektywne narzędzia komunikacji oparte na nowoczesnych technologiach
  • wspieramy kadrę kierowniczą w przekazywaniu informacji strategicznych pracownikom
Przykładowe stanowiska:
  • Specjalista
  • Starszy Specjalista
  • Menadżer Zespołu
Komunikacja zewnętrzna

Odpowiadamy za spójną politykę informacyjną banku i budowanie jego wizerunku wśród odbiorców zewnętrznych.

Jak pracujemy?
  • dodpowiadamy za kontakty z mediami
  • tworzymy i realizujemy kampanie PR
  • zarządzamy komunikacją kryzysową
  • prowadzimy działania sponsorskie
  • współpracujemy z uczelniami wyższymi
Przykładowe stanowiska:
  • Specjalista
  • Starszy Specjalista
CSR

Zarządzamy społeczną odpowiedzialnością biznesu w banku.

Jak pracujemy?
  • opracowujemy i wdrażamy strategie CSR
  • inicjujemy działania wolontariatu pracowniczego: stworzyliśmy społeczną kampanię banku "Bank z Klasą. CAła wiedza o bankowości" oraz powołaliśmy Program Grantowy wspierający realizację projektów wolontariackich pracowników
  • czuwamy nad realizacją FReD w naszym banku - inicjatywy CSR Grupy CA, w której realizowane są programy na rzecz pracowników, klientów i środowiska
Przykładowe stanowiska:
  • Specjalista
Data Mining

Swoimi działaniami wspieramy biznes w maksymalizacji zysków z kampanii marketingowych. Dostarczamy również wiedzę w postaci raportów podsumowujących działania.

W tym celu zdobywamy wiedzę na podstawie przeprowadzonych testów i ich podsumowań statystycznych oraz budujemy modele Data Mining stosując przy tym różne metody klasyfikacyjne jak drzewa decyzyjne, regresja logistyczna, lasy losowe czy służące odkrywaniu wzorców jak na przykład KNN, sieci Kohonena czy analiza koszykowa.

Znaczna część naszej pracy to również przygotowywanie danych stąd programowanie SQL, PL/SQL czy 4GL SASa to dla nas chleb powszedni.

Jak pracujemy?
  • przetwarzamy bardzo duże wolumeny danych
  • korzystamy z najlepszych narzędzi do analizy i przetwarzania danych na rynku (SAS) działających na potężnym dedykowanym serwerze
  • nasze modele maksymalizują zyski z kampanii marketingowych
  • wyniki naszych badań prezentujemy właścicielom biznesowym akcji marketingowych i opiekunom produktów oraz Zarządowi Banku
Przykładowe stanowiska:
  • Analityk Data Mining (budowa i utrzymywanie modeli scoringowych, podsumowywanie kampanii marketingowych i testów w ramach metodologii "Test and Learn", raportowanie)

Poznaj nasze Inicjatywy i projekty

Świeża krew - do pierwszej pracy

Głównym celem programu  jest budowa świadomości marki i banku oraz jej pozytywnego obrazu – jako marki rozumiejącej i nastawionej na potrzeby młodych jako marka. Zapraszamy na stronę www.dopierwszejpracy.pl oraz na facebooka: www.facebook.com/dopierwszejpracy

"Business Club"

Ideą klubu jest stworzenie przyjaznej przestrzeni do wymiany doświadczeń, przemyśleń i omawiania najlepszych praktyk związanych z rozwojem biznesu. Na spotkaniach w gronie praktyków, przy obecności autorytetów z różnych dziedzin biznesu, dyskutowane są najbardziej perspektywiczne trendy rysujące się w gospodarce.

Partner Relationship Managment - PRM

wdrożyliśmy nowatorski system CRM do utrzymywania i rozwijania relacji z naszymi partnerami biznesowymi. Projekt – unikalny na rynku, wdrożony we współpracy z Microsoftem pozwala nam lepiej zarządzać naszymi aktywnościami na rynku, a jednocześnie daje szerokie możliwości rozwoju naszego biznesu.

Wolontariat pracowniczy

Zachęcamy do działań na rzecz innych tworząc programy pozwalające spotkać się tym, którzy chcą pomagać z tymi, którzy tej pomocy potrzebują:

  • stworzyliśmy autorską, społeczną kampanię "Bank z Klasą. Cała wiedza o bankowości".
  • zarządzamy Programem Grantowym, dzięki któremu wolontariusze otrzymują środki na prowadzone przez siebie działania.

Chcesz wiedzieć więcej?

Co pracownicy sądzą o pracy w obszarze marketingu i PR

Agnieszka

Starszy Specjalista,
Departament Komunikacji i Społecznej Odpowiedzialności Biznesu

W banku mogłam spróbować prawie każdego kawałka komunikacyjnego tortu – organizowałam wydarzenia; stworzyłam i wdrożyłam kampanię społeczną; budowałam intranet; prowadziłam wewnętrzne kampanie informacyjne; opracowywałam raport roczny. Aktualnie m.in. współpracuję z mediami i odpowiadam za działania sponsoringowe. Każde doświadczenie wzbogaca mnie o nową wiedzę i umiejętności - od zagadnień prawnych, przez podatkowe, na tych związanych z IT skończywszy.

Bartosz

Manager Zespołu Business Intelligence i PRM
Departament Marketingu Consumer Finance

Credit Agricole Bank Polska S.A. tworzy przyjazną i twórczą atmosferę pracy dając przy tym nieograniczone możliwości rozwoju. Na co dzień uczestniczę w innowacyjnych projektach i zdobywam nowe doświadczenia współpracując z gronem specjalistów w międzynarodowym środowisku. Cenię sobie również niezależność podejmowanych działań i realny wpływ na bieżące działanie i procesy w banku.

Maria

Specjalista ds. Akwizycji i Relacji z Klientem Młodym,
Departament Marketingu Operacyjnego i Relacyjnego

Codziennie mogę łączyć moje zainteresowania, pasje z wykonywanymi zadaniami. Każdy dzień to wyzwanie, nauka a przede wszystkim satysfakcja z wykonywanej pracy. Podczas swojej pracy miałam okazję współtworzyć Jesienne Wydarzenia na uczelniach, współorganizować konkursy dla młodych , wdrażać własne pomysły ofertowe, współtworzyć Strategię dla młodych, w tym także w social media, oraz wiele innych ciekawych zadań .

Marcin

Dyrektor Departamentu Marketingu Operacyjnego i Relacyjnego

Credit Agricole Bank Polska S.A. dał mi możliwość poznania wielu miejsc w organizacji, dzięki temu wyposażył w różne perspektywy patrzenia na każdą sprawę, co pozwala mi rozumieć więcej i rozwijać się każdego dnia. Nie jest mi dane nudzić się w pracy, co ponadprzeciętnie doceniam.

Tomasz

Segment Manager,
Departament Małych i Średnich Przedsiębiorstw

Mając doświadczenie pracy w innych branżach mogę stwierdzić, że wbrew pozorom bank – ten bank – to firma znacznie bardziej otwarta na nowe pomysły, na kreatywność swoich pracowników niż nawet mniej "formalne instytucje". Praca w marketingu dla segmentu Małych i Średnich Przedsiębiorstw pozwala mi realizować swoje pomysły – np. takie jak wdrożenie marketingowe projektu terminali płatniczych , dzięki któremu udało nam się z sukcesem wejść na ten niełatwy rynek.

Obecnie w obszarze poszukujemy między innymi: