Kariera - Credit Agricole
To twórcze wyzwania i realny wpływ na ofertę i wizerunek banku.
Uważnie wsłuchujemy się w potrzeby naszych klientów, by jak najlepiej na nie odpowiadać. Tworzymy i rozwijamy ofertę banku. Dbamy o wizerunek i markę naszej firmy. Zajmujemy się reklamą, PR, a także koordynujemy działania CSR.
Rozpoznajemy potrzeby klientów, a następnie tworzymy i rozwijamy zaawansowane produkty bankowe. Zarządzamy polityką cenową oraz ułatwiamy klientom wygodny dostęp do usług banku. Dbamy o rozwój relacji z naszymi klientami. Tworzymy Klub Rabatowy z nawiększą bazą partnerów w Polsce. Organizujemy wydarzenia i konkursy dla studentów i licealistów.
Prowadzimy nowoczesną komunikację marketingową opartą na zaawansowanych algorytmach przetwarzania danych. Budujemy, utrwalamy i zwiększamy świadomość marki banku. We współpracy z agencjami reklamowymi i domami mediowymi tworzymy wyraziste kampanie reklamowe. Dbamy o relacje z naszymi klientami w internecie i mediach społecznościowych. Ułatwiamy komunikację wewnętrzną pomiędzy kadrą zarządzającą a pracownikami. Dbamy o spójny i atrakcyjny wizerunek banku w mediach. Organizujemy wydarzenia i konkursy, a także koordynujemy działalność CSR.
Rozwijamy wiedzę o naszych klientach i ich potrzebach, badamy, analizujemy, wyciągamy wnioski, proponujemy zmiany, by lepiej odpowiadać na ich potrzeby. Swoimi działaniami wspieramy biznes w maksymalizacji zysków z kampanii marketingowych. Dostarczamy również wiedzę w postaci raportów podsumowujących działania. W tym celu zdobywamy wiedzę na podstawie przeprowadzonych testów i ich podsumowań statystycznych oraz budujemy modele Data Mining stosując przy tym różne metody klasyfikacyjne jak drzewa decyzyjne, regresja logistyczna, lasy losowe czy służące odkrywaniu wzorców jak na przykład KNN, sieci Kohonena czy analiza koszykowa. Znaczna część naszej pracy to również przygotowywanie baz danych, dlatego programowanie SQL, PL/SQL czy 4GL SASa to dla nas chleb powszedni.
Nasza przestrzeń biurowa została zaprojektowana z myślą o codziennych aktywnościach. Dzięki zastosowanym w niej rozwiązaniom, takim jak ABW - koncepcja Activity-Based Working, lepiej wykorzystujemy czas spędzany w pracy, a współpraca jest wygodniejsza.
Atrakcyjna lokalizacja pozwala pracownikom na bezpośredni dojazd z różnych stron Wrocławia - komunikacją miejską (autobusem i tramwajem) oraz pociągiem.
Dzięki licznym miejscom do regeneracji, takim jak ogród, czy boiska do gier zespołowych, łatwiej nam się lepiej poznać. W środku biura nie brakuje też chillout i game roomów oraz nap roomu, czyli "pokoju drzemki" :)
W pobliżu kampusu znajdują się liczne udogodnienia takie jak sklepy, kino, klub fitness, pralnia, przedszkola i żłobki.