Dostarczamy rozwiązania w obszarach takich jak rekrutacja, rozwój pracowników, obsługa kadrowo-płacowa czy zarządzanie budżetem personalnym. Dzięki temu wspieramy efektywne funkcjonowanie biznesu i realizację strategicznych celów Banku.
W ramach wewnętrznego programu edukacyjnego "Dzielmy się Wiedzą" nasi pracownicy, eksperci w swoich obszarach, dzielą się swoją wiedzą z bankowości z koleżankami i kolegami w banku. Wśród ekspertów, specjalnie przygotowanych do roli szkoleniowca, znajdują się specjaliści, menadżerowie, ale i członkowie Zarządu. Program obejmuje tradycyjne warsztaty, seminaria, konferencje, kluby dyskusyjne oraz e-learning. Od 2010 r. do dziś w kolejnych edycjach programu, uczestniczyło ponad 2000 pracowników banku.
Za Program "Dzielmy się Wiedzą" zostaliśmy nagrodzeni tytułem HR Dream Team 2015 w konkursie organizowanym przez Grupę Pracuj S.A
Od 2013r. wszyscy pracownicy Banku kierują się wypracowanym wspólnie przez nas Kodeksem Współpracy, którego celem jest poprawa jakości współpracy wewnętrznej w naszym banku. Kodeks w przyjazny sposób podkreśla wagę dbałości o potrzeby klienta wewnętrznego, przybliża reguły komunikacji i podpowiada sposoby wypracowywania wspólnych rozwiązań. Kodeks sprzyja zwiększeniu sprawności i efektywności realizacji indywidualnych zadań oraz wspólnych projektów w Banku, co finalnie przekłada się na wysoką jakość obsługi klientów zewnętrznych.
Kodeks Współpracy został wyróżniony przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu w raporcie za 2014r. "Odpowiedzialny biznes w Polsce – dobre praktyki".
Chcemy rozwijać się i korzystać z najnowszych technologii dostępnych na rynku, dlatego od stycznia 2015 wdrażamy internetowe narzędzie, które zapewnia pracownikom bezpośredni dostęp do danych osobowych i informacji dotyczących wynagrodzeń. W połowie roku 2015 zakończyliśmy I etap wdrożenia umożliwiający
W następnych etapach menadżerowie będą mieli dostęp do planowania oraz rozliczania czasu pracy swoich podwładnych oraz elektronicznego procesowania wniosków zatrudnieniowych i premiowych
Lubię kontakt z ludźmi, dlatego dla mnie najciekawsze są szkolenia. Prowadząc szkolenia wstępne, dzielę się moją wiedzą, spostrzeżeniami, poznaję nowych ludzi i ich spojrzenie na bezpieczeństwo pracy. Doceniam, że bank Credit Agricole daje mi możliwość udziału w dodatkowych projektach profilaktycznych służących propagowaniu wiedzy z zakresu BHP. Przykładem jest tworzenie szkoleń e-learningowych z zakresu udzielania pierwszej pomocy i ergonomii w miejscu pracy. Co podpowiem kandydatom do pracy? Specjalista ds. BHP wykonuje poszczególne czynności samodzielnie. Na co dzień współpracuje z przedstawicielami organów nadzoru nad warunkami pracy czy służbą medycyny pracy. Prowadząc szkolenia wstępne czy okresowe kontaktuje się z wszystkimi pracownikami. Dlatego tak istotne są łatwość nawiązywania relacji z innymi i umiejętność współdziałania. Niezwykle istotna jest także zdolność argumentowania, przekonywania i prowadzenia dyskusji.
Dzięki realizowanym programom szkoleń wewnętrznych, praca daje mi wiele okazji do zdobywania wiedzy. Cenię sobie szczególnie możliwość poszerzania horyzontów w obszarze bankowości i uczenia się od najlepszych. Realizacja ciekawych projektów i praca w bardzo zaangażowanym Zespole Szkoleń, to stały rozwój i ogromna satysfakcja.
W Credit Agricole Bank Polska S.A. pracuję z ludźmi z pasją i głową pełną pomysłów.
Cieszę się, że pracuję w pionie i zespole łączącym pracę z klientami wewnętrznymi oraz pracę z liczbami. Coś, co jest powtarzalne i wydaje się być rutyną, tą rutyną nigdy nie jest. Każdy budżet kosztów osobowych to wyzwanie. Natomiast procesy kontroli tego budżetu są wręcz fascynujące. Rozmowy z klientami wewnętrznymi ze wszystkich regionów Polski pozwalają na poznanie ciekawych ludzi, dla których praca w Credit Agricole Bank Polska S.A. łączy się z własnym rozwojem i którzy są bardzo zaangażowani w sukces Banku.
Dział, w którym pracuję, jest miejscem, gdzie ważna jest znajomość rynku pracy i fajnie jest być cały czas na bieżąco z informacją o rynku. Bardzo sobie cenię również pracę w profesjonalnym zespole, który zawsze jest otwarty na pomoc, jak i na nowe wyzwania. Moją pracę mogłabym porównać do podróży, poznawania nowych miejsc i ludzi. Tak wiele można doświadczyć i poznać pracując w banku Credit Agricole!
Pracę w HR cenię sobie za wszechstronność tematów, z którymi można się mierzyć każdego dnia. Jesteśmy blisko biznesu. Poruszamy się na różnych poziomach organizacji – od strategicznego po operacyjny. Nasi partnerzy to głównie menedżerowie – kierownicy, dyrektorzy, zarząd. Ludzie o ciekawych osobowościach, różnych doświadczeniach życiowych i zawodowych. Współpraca z nimi potrafi być prawdziwą przygodą :). Obserwując sytuację rynkową i najnowsze trendy odpowiadamy na potrzeby naszych wewnętrznych partnerów kreując i wprowadzając w życie nowe inicjatywy i projekty.
Praca w Zespole Szkoleń E-learningowych daje dużą frajdę i możliwość tworzenia ciekawych rozwiązań w obszarze rozwoju pracowników. Szczególnie cenię sobie pracę w profesjonalnym zespole, który zawsze jest chętny na nowe wyzwania. Dzięki różnorodności naszych zadań każdego dnia poszerzam swoją wiedzę.