Aktualne oferty pracy

Dołącz do zespołu Back Office/obsługi posprzedażowej

i realizuj z nami setki ciekawych projektów

Praca w obszarze BACK OFFICE to dbałość o budowanie optymalnych procesów i ustalenie z Partnerami zewnętrznymi korzystnych warunków współpracy.

Dbamy o obsługę zarówno produktów kredytowych, jak i depozytowych dla segmentu klientów detalicznych, SME i Agro.

Kultura Lean
Udział w projektach
Przyjazna atmosfera
58% Obszar Back Office uczestniczy w 58 % wszystkich projektów realizowanych w Banku
Ubezpieczenia, Fundusze Inwestycyjne

Zapewniamy rozwój działalności Bancassurance oraz Funduszy Inwestycyjnych

Jak pracujemy?
  • tworzymy oraz wdrażamy produkty ubezpieczeniowe i inwestycyjne zgodnie z przyjętą strategią Banku oraz właściwe zarządzanie istniejącą ofertą produktową
  • dostarczamy najwyższej jakości usług w zakresie obsługi procesów posprzedażowych dotyczących Ubezpieczeń oraz Funduszy Inwestycyjnych oraz stałe doskonalenie tychże procesów
Przykładowe stanowiska:
  • Partnership Manager
  • Support Product Manager
  • Specjalista w Zespole Obsługi Ubezpieczeń
Płatności (przelewy, karty)

Zapewniamy terminową i kompleksową obsługę płatności krajowych i zagranicznych w ramach rozliczeń międzybankowych oraz międzyoddziałowych.

Jak pracujemy?
  • kompleksowo obsługujemy karty płatnicze oraz karty kredytowe po procesie sprzedaży
  • współpracujemy z dostawcami terminali POS, agentami rozliczeniowymi oraz innymi uczestnikami rynku płatniczego
Przykładowe stanowiska:
  • Support Product Manager
  • Specjalista Zespołu Operacji Międzybankowych
  • Specjalista Zespołu Obsługi Kart Kredytowych
  • Inspektor Zespołu Kart Płatniczych
Kredyty

Zajmujemy się posprzedażową obsługą kredytów na zakup towarów i usług, samochodowych oraz pożyczek gotówkowych.

Jak pracujemy?
  • zapewniamy zgodność realizacji strategii Banku w obszarze kredytów, pożyczek z obowiązującymi regulacjami oraz wspieramy rozwój tych produktów
  • procesujemy kredyty dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw oraz dla Rolników
  • monitorujemy oraz obsługujemy rachunki Kredytowe po procesie sprzedaży
  • obsługujemy wysyłkę danych do BIK-u.
Przykładowe stanowiska:
  • Support Product Manager
  • Lider Zespołu Obsługi Operacji Depozytowo-Kredytowych
  • Specjalista Zespołu Obsługi Kredytów
  • Inspektor Zespołu Obsługi Kredytów Hipotecznych
Konta i Oszczędności

Obsługujemy posprzedażowo rachunki depozytowe Klientów.

Jak pracujemy?
  • parametryzujemy oraz monitorujemy oprocentowanie na rachunkach klientów
  • obsługujemy promocje
  • obsługujemy wierzytelności z rachunku bankowego
  • przygotowujemy i wydajemy zaświadczenia i opinie bankowe
Przykładowe stanowiska:
  • Specjalista Zespołu Obsługi Operacji Depozytowo-Kredytowych
  • Inspektor Zespołu Obsługi Spraw Klientów i Instytucji Zewnętrznych
Weryfikacja i Archiwizacja

Weryfikujemy a następnie przygotowujemy do archiwizacji dokumentację kredytową, depozytową oraz posprzedażową Banku.

Jak pracujemy?
  • dbamy o doskonalenie jakości procesów weryfikacji
  • zapewniamy wysoką jakość dokumentacji kredytowej kierowanej do Banku oraz dostęp do archiwizowanej dokumentacji Banku.
Przykładowe stanowiska:
  • Specjalista Zespołu Weryfikacji Umów Kanału Długiego
  • Referent Zespołu Obsługi Dokumentów Operacyjnych i Posprzedażowych
  • Inspektor Archiwum Centralnego i Weryfikacji Umów Kredytowych
Finalizacja Sprzedaży Zdalnej

Finalizujemy procesy sprzedaży zainicjowanej w internecie, poprzez CA24 lub poza lokalem placówki bankowej.

Przykładowe stanowiska:
  • Lider Zespołu Obsługi Produktów Zdalnych
  • Specjalista Zespołu Obsługi Produktów Zdalnych
  • Inspektor Zespołu Obsługi Produktów Zdalnych
CIS

Zarządzamy jakością danych dotyczących klientów Banku poprzez obsługę zdarzeń powstałych w procesach tworzenia i aktualizacji danych

Jak pracujemy?
  • obsługujemy niezgodności związane z danymi klientów
  • dokonujemy modyfikacji i zmian danych klienta w systemach transakcyjnych Banku.
Przykładowe stanowiska:
  • Referent Zespołu Obsługi Spraw Klientów i Instytucji Zewnętrznych

Poznaj nasze Inicjatywy i projekty

Lean principles

Pion Back Office chce być najlepszym bankowym back office w Polsce. W ubiegłym roku nasz Pion rozpoczął fazę pilotażową, której celem było zapoznanie się z metodyką LEAN oraz wprowadzenie jej elementów w wybranych procesach biznesowych. Celem pilota było również zidentyfikowanie głównych problemów, aby w drugiej fazie projektu wdrożyć działania usprawniające procesy i wprowadzić stałe standardy pracy zgodne z kulturą LEAN.

Co pracownicy sądzą o pracy w obszarze back office

Anna

Dyrektor Centrum Administracji Kredytowej

Robię to co lubię, ale przede wszystkim mam zespół ludzi - kreatywnych i otwartych, którzy rozumieją się nawzajem i na których zawsze można liczyć. Uważam, że to ludzie są najważniejszą siłą w organizacji. Tylko od Ciebie zależy jaką drogę w życiu zawodowym wybierzesz i jak będziesz postrzegać swoją pracę - samorealizacja, wyzwanie… czy może wręcz odwrotnie.

Budzisława

Referent,
Departament Wsparcia Back Office

Pracę w tym obszarze cenię sobie za możliwość ciągłego rozwoju. Różnorodność zadań powoduje, iż w codziennej pracy mogę poszerzać swoje kompetencje, a kontakt z ludźmi z innych obszarów daje mi możliwość doskonalenia umiejętności interpersonalnych. Nowemu pracownikowi mogłabym poradzić, aby nie obawiał się pytać i prosić o radę pracowników starszych stażem, a tym samym bardziej doświadczonych.

Adam

Kierownik,
Departament Wsparcia Back Office

W swojej pracy najbardziej cenię możliwość współpracy z ludźmi pełnymi zaangażowania, pasji i kompetencji.
W pracy mam poczucie misji. Wiem, że robię coś ważnego, mając na względzie otoczenie w którym pracuję. Czuję, że każdego dnia uczę się czegoś nowego, współtworzę rozwiązania oraz wizerunek mojej firmy wraz z innymi współpracownikami.

Anna

Support Product Manager,
Departament Wsparcia Ubezpieczeń i Funduszy Inwestycyjnych

Lubię moją pracę, ponieważ dzięki niej mam możliwość brania udziału we wdrożeniach dużych projektów tej firmy oraz współtworzenia innowacyjnych rozwiązań. Praca umożliwia mi rozwój i poznanie rynku ubezpieczeń, a przede wszystkich mam możliwość rozwijać swoje zdolności interpersonalne w trakcie intensywnej współpracy z innymi departamentami.

Sylwia

Koordynator Organizacji Pionu Back Office

W swoim obszarze najbardziej lubię różnorodność, to, że jeden dzień nie jest podobny do drugiego. Każdego dnia czekają mnie nowe wyzwania. Cenię sobie kontakt z ludźmi, możliwość udzielenia wsparcia, pomocy w sprawach organizacyjnych, które ułatwiają im codzienną pracę.
W pracy spędzamy często więcej czasu niż w domu, dlatego dla mnie ważna jest przyjazna atmosfera, która panuje w Pionie Back Office.

Obecnie w obszarze poszukujemy między innymi: