Aktualne oferty pracy

Dołącz do grona ekspertów w sieci sprzedaży

i buduj z nami pozycję Banku Credit Agricole

Praca w obszarze sieci sprzedaży

to nowe wyzwania każdego dnia

Jesteśmy bankiem uniwersalnym, bliskim klientowi i jednym z liderów w obszarze Consumer Finance. Oferujemy pełną gamę produktów finansowych i usług dostępnych poprzez wszystkie kanały: sieć placówek własnych, placówek partnerskich, biur kredytowych (blisko 800 oddziałów), a także podczas zakupów w punktach sprzedaży naszych Partnerów biznesowych – 11 000 sklepów i firm usługowych w całej Polsce. Jesteśmy też dostępni zdalnie poprzez bankowość elektroniczną i telefon. W codziennej pracy szczególnie ważne są dla nas:

Długoterminowe relacje z Klientami i Partnerami biznesowymi
Profesjonalne doradztwo
Przyjazna obsługa
2,1 mln Credit Agricole Bank Polska SA obsługuje 2,1 mln klientów.
11 000 Partnerów biznesowych w całej Polsce.
3000 Sieć sprzedaży Credit Agricole Bank Polska SA to ponad 3000 pracowników i współpracowników.
Klient Indywidualny /Premium /VIP

Uniwersalna bankowość dla każdego

Jak pracujemy?
  • naszymi klientami są osoby indywidualne, którym udostępniamy szeroką ofertę produktów odpowiadających ich potrzebom. Jako dedykowany Doradca możesz także zarządzać portfelem klientów z segmentu Premium i VIP
  • oferujemy: pakiety kont, produkty kredytowe, oszczędnościowe, inwestycyjne oraz ubezpieczenia
  • więcej informacji o ofercie dla tej grupy klientów znajdziesz TUTAJ
Przykładowe stanowiska:
  • Doradca Klienta
  • Starszy Doradca klienta
  • Doradca Klienta Indywidualnego
Małe i Średnie Przedsiębiorstwa

Rozwijamy biznes naszych klientów

Jak pracujemy?
  • klientom prowadzącym własną działalność zapewniamy fachowe doradztwo w doborze usług i produktów mających wspierać rozwój ich własnego biznesu
  • oferujemy: konto firmowe, pożyczkę Biznes, terminale płatnicze, produkty oszczędnościowe
  • więcej informacji o ofercie dla tej grupy klientów znajdziesz TUTAJ
Przykładowe stanowiska:
  • Doradca Klienta Biznesowego
  • Dyrektor Placówki Bankowej
  • Menadżer Sprzedaży Produktów dla Klienta Biznesowego
Agro

Obsługujemy rolnictwo

Jak pracujemy?
  • zapewniamy kompleksową obsługę osobom prowadzącym działalność rolniczą lub wytwórczą w rolnictwie, rolnikom indywidualnym i rolnikom uzyskujących dochody z działów specjalnych rolnictwa
  • oferujemy: konto Agricole, kredyt na gospodarstwo rolne, Agro lokaty pod dopłaty
  • więcej informacji o ofercie dla tej grupy klientów znajdziesz TUTAJ
Przykładowe stanowiska:
  • Doradca Klienta Agrobiznesowego
  • Starszy Doradca Klienta Agrobiznesowego
  • Makroregionalny Menadżer Agrobiznesu
Consumer Finance

Współpraca. Budowanie relacji. Sprzedaż.

Jak pracujemy?
  • codziennie współpracujemy z naszymi Partnerami biznesowymi, by wspólnie oferować klientom wygodne finansowanie zakupów
  • zapewniamy dostępność oferty banku w 11 tys. punktów sprzedaży w całej Polsce, także w największych sieciach np. Meble Agata, Castorama, Media Expert
  • nasze produkty to: kredyt ratalny w sklepach tradycyjnych i internetowych oraz cobrandowe karty kredytowe
Przykładowe stanowiska:
  • Konsultant ds. Sprzedaży
  • Starszy Konsultant ds. Sprzedaży
  • Dyrektor Regionu Sprzedaży
Własny Biznes

Każdy może mieć swój własny biznes z CA

Jak pracujemy?
  • razem z naszymi partnerami prowadzącymi biura kredytowe pod szyldem CA Express oraz placówki partnerskie - Credit Agricole Partner, dbamy o potrzeby i satysfakcję klientów dostarczając produkty i usługi bankowe dla klienta indywidualnego
  • realizując ambicję bycia bankiem przyjaznym i bliskim, współpracujemy wyłącznie z osobami o wysokiej kulturze osobistej i etyce zawodowej, przedsiębiorczymi, dla których kluczem do sukcesu jest zaufanie klienta
  • więcej informacji znajdziesz TUTAJ
Przykładowe stanowiska:
  • Właściciel biura kredytowego CA Express
  • Agent

Poznaj nasze Inicjatywy i projekty

Dzień CA
  • Dzień Credit Agricole to święto, podczas którego pracownicy centrali i placówek bankowych wspólnie spotykają się z obecnymi i potencjalnymi klientami
  • pracownicy centrali mają możliwość wyjazdu do dowolnie wybranej przez siebie placówki bankowej w całej Polsce i poznania specyfiki pracy z klientami Banku
  • w tym dniu w każdej placówce organizowane są specjalne akcje, podczas których pracownicy centrali i placówek wspólnie przeprowadzają ankiety z klientami
  • za nami już 2 edycje Dnia Credit Agricole
Dzień CAriery
  • Dzień CAriery to wyjątkowe spotkanie z Członkami Zarządu, na które są zapraszani pracownicy sieci sprzedaży i wsparcia
  • spotkanie ma charakter seminarium, które ma zainspirować uczestników do dalszego rozwoju wewnątrz organizacji
  • pracownicy w ten sposób wyróżnieni charakteryzują się wyjątkowo wysokimi wynikami sprzedażowymi i jakościowymi oraz potencjałem rozwojowym
  • wierzymy, że dzięki udziale w takich inicjatywach, wspieramy najlepszych w realizacji celów rozwojowych oraz w świadomym i konsekwentnym budowaniu swojej ścieżki CAriery
Świeża krew - Do pierwszej pracy
  • osoby w wieku 18-26 l. to bardzo ważna dla nas grupa Klientów, dlatego chcemy zaistnieć w świadomości młodych ludzi jako Bank z ofertą skrojoną na miarę potrzeb młodych
  • Bank Credit Agricole promuje w social mediach (m.in. Facebook, You Tube) swój autorski program Świeża Krew do pierwszej pracy który ma na celu pomóc młodym ludziom pewnie wjeść na ścieżkę kariery
  • cyklicznie udzielamy centralnego wsparcia Placówkom Bankowym przy organizowaniu Wydarzeń Jesiennych na Uczelniach w całej Polsce oraz sezonowo wdrażając różnego rodzaju specjalne promocje konta obok których żaden Klient nie jest w stanie przejść obojętnie
Klub Rabatowy
  • prowadzimy największy w Polsce program rabatowy – Klub Rabatowy Banku Credit Agricole
  • dzięki współpracy z dużymi ogólnopolskimi sieciami handlowymi w Polsce, jak również z lokalnymi Partnerami, nasi klienci, jak i pracownicy - użytkownicy kart Credit Agricole mogą kupować z rabatami w ponad 10 000 punktach handlowo – usługowych
  • nowoczesny Klub rabatowy to też narzędzie wspierające naszych doradców w placówkach bankowych w ich codziennej pracy
  • doradcy w naszych placówkach budują relacje biznesowe z Partnerami lokalnymi i razem z nimi wspierają inne inicjatywy banku, np. Dzień CA. Dzięki tym relacjom nasi Klienci mogą korzystać z atrakcyjnych zniżek w pubach, restauracjach, fryzjerach czy innych lokalnych punktach

Co pracownicy sądzą o pracy w obszarze wsparcia sprzedaży

Justyna

Starszy Doradca Klienta Agrobiznesowego

Stanowisko Doradcy Klienta Agrobiznesowego (DKA) jest unikalne z punktu widzenia charakteru codziennej pracy. Model pracy DKA znacznie różni się od pracy Doradcy w Placówce Bankowej. Jestem Doradcą mobilnym, moje spotkania sprzedażowe odbywają się w gospodarstwie rolnym. Z uwagi na fakt, iż jest to nowy segment w Banku, jestem odpowiedzialna za zbudowanie portfela klientów od podstaw. Wiąże się to z pozyskiwaniem nowych klientów z branży rolniczej oraz promowaniem banku Credit Agricole na lokalnym rynku jako partnera w finansowaniu rolnictwa. Taki model wymaga dobrej organizacji pracy oraz łatwości w nawiązywaniu kontaktów zarówno z nowymi klientami jak i z instytucjami obsługującymi rolników.

W pracy na moim stanowisku najbardziej cenię swobodę działania. To ode mnie zależy w jaki sposób realizuję stawiane przede mną cele, co pozwala to na urozmaicanie działań oraz kreatywne podejście zarówno do codziennej pracy jak i pojawiających się problemów.

Drugim, ważnym aspektem jest praca z tą właśnie grupą docelową. Rolnicy podczas spotkań, bardzo chętnie opowiadają o swojej codziennej pracy. Dla mnie takie rozmowy to wartość dodana, gdyż pozwala mi na poszerzanie swojej wiedzy związanej z branżą rolniczą.

Kamil

Starszy Konsultant ds. Sprzedaży

Moja praca, to przede wszystkim ludzie którzy mnie otaczają: moi partnerzy handlowi, z którymi znam się od lat oraz ci nowo poznani i poznawani a także moi koledzy i koleżanki z pracy, którzy tworzą wspaniałą atmosferę.

Moja praca, to czasami trudne chwile, po których przychodzi jednak motywacja do robienia więcej. To także wyzwania, których osiągnięcie daje ogromną satysfakcję i zadowolenie. Ale to jednocześnie odpowiedzialność nie tylko za siebie.

Jeśli nie lubisz nudy, za to nakręcają cię wyzwania i zgrany zespół wspaniałych ludzi – zajrzyj do nas.

Katarzyna

Starszy Doradca Klienta Biznesowego

Doradca Klienta Biznesowego (DKB) powinien mieć wiedzę o rynku. Przede wszystkim musi znać dobrze ofertę konkurencji. Prawie każde spotkanie to sztuka negocjacji. Na naszym stanowisku najbardziej pomaga, uśmiech, wiara w ofertę i pozytywne nastawienie.

Najważniejszym celem na tym stanowisku, jest realizacja celów sprzedażowych, utrzymanie i rozbudowa portfela. Klienci firmowi są bardzo wymagający i świadomi. Cele realizuję z łatwością poprzez relację z partnerami, przez dbałość o potrzeby firm. Klienci firmowi bardzo przywiązują się do swojego opiekuna. Jeśli są zadowoleni, są lojalni. Czasem nawet lepsza cenowo oferta konkurencji, nie ,,wygra” z zaufanym doradcą.

W pracy na moim stanowisku najbardziej cenię relacje z ludźmi. Uwielbiam swoich klientów. Każdy ma inną historię i cel. Jest to bardzo ciekawe, gdyż obsługujemy bardzo różne branże, od fryzjera po lekarza czy mechanika. Nie ma tutaj monotonii ;). Cieszy mnie, kiedy widzę zadowolonego klienta, któremu udało mi się pomóc i doradzić. Rozwijamy działalność razem z nimi.

Matylda

Partner

Współpracuję z Bankiem Credit Agricole (a wcześniej z Lukas Bankiem) od 15 lat. Przez cały ten okres obserwowałam jak zmienia się Bank, zmienia się oferta dla klientów, a także oferta dla nas - Partnerów banku. Bardzo cenię to, że od samego początku nakreślono nam jasne zasady współpracy i wdrożono klarowne zasady systemu prowizyjnego, który jest stabilny. Bank także wspiera rozwój placówek partnerskich pod kątem rozwoju produktowego. Zawsze mogę liczyć na pomoc menedżerów współpracujących z naszą siecią.

Praca w sieci Partnerskiej Banku Credit Agricole pozwala na ciągły rozwój, zarówno mój osobisty jak i moich pracowników. Przykładem może być obecny projekt wdrażania nowych produktów w naszej sieci. Bardzo lubię pracę z ludźmi, klientami, co jest ciekawym i niezmiernie wymagającym zajęciem.
Jestem pewna że dalsza współpraca z bankiem CA przysporzy mi jeszcze w przyszłości wielu wyzwań.

Anna

Dyrektor Placówki Bankowej

Praca na stanowisku Dyrektora Placówki to zarówno duże wyróżnienie i docenienie mojej dotychczasowej pracy, jak również ogromna odpowiedzialność. Dostarcza wielu emocji i wyzwań, a dla mnie to sposób na wyrażenie siebie i podążanie za celami zawodowymi.

Dla mnie sukcesem jest rozwój osobisty i zawodowy moich współpracowników. Popełnianie błędów jest wpisane w naturę człowieka, dlatego kluczowe jest, by nie zrażać się pojawiającymi się trudnościami, a ciągle szukać rozwiązań.

Obecnie w obszarze poszukujemy między innymi: