ROZWÓJ BANKOWOŚCI DETALICZNEJ

To różnorodne działania zwiększające efektywność sprzedaży produktów i obsługi klientów.


Głównym celem tego obszaru jest wdrażanie nowatorskich rozwiązań budujących silną pozycję Credit Agricole Bank Polska S.A. na rynku usług bankowych w Polsce. Zapewniamy wsparcie w realizacji celów biznesowych oraz doskonaleniu kompetencji, jakości obsługi i narzędzi wsparcia Sieci Sprzedaży oraz Bankowości Zdalnej.


Dołącz do nas i rozwijaj z nami swoje pasje i umiejętności

  • Wzrost efektywności.
  • Rozwój kompetencji.
  • Narzędzia analizy.
  • Procesy i procedury.

Nasze zespoły

  • Wsparcie sprzedaży

    Zapewniamy Sieci Sprzedaży niezbędne narzędzia oraz systemy motywacyjne, inicjujemy kampanie sprzedażowe oraz koordynujemy przygotowanie eventów i akcji lokalnych wspierających realizację celów sprzedażowych. Dodatkowo monitorujemy i identyfikujemy obszary wymagające poprawy i usprawnienia oraz koordynujemy zmiany w procesach sprzedażowych (w szczególności w obszarze decyzji indywidualnych i negocjacji).

  • Szkolenia i rozwój kompetencji

    Projektujemy i przeprowadzamy szkolenia wdrożeniowe, warsztaty sprzedażowe i szkolenia rozwijające kompetencje pracowników Sieci Sprzedaży i Bankowości Zdalnej. Uczestniczymy w projektach rozwoju procesów i produktów dostarczając informację zwrotną bezpośrednio z pierwszej linii obsługi klienta.

  • Jakość Obsługi Klienta

    Przygotowujemy, wdrażamy oraz monitorujemy realizację standardów jakości obsługi klientów oraz inicjujemy i koordynujemy przeprowadzanie wewnętrznych i zewnętrznych badań jakości obsługi klienta.

  • Efektywność procesów biznesowych

    Inicjujemy i optymalizujemy procesy biznesowe oraz narzędzia dostarczane Sieci Sprzedaży i Bankowości Zdalnej. Zapewniamy zgodność procesów oraz dokumentów formalnych z obowiązującymi przepisami prawa oraz wytycznymi banku.

Gdzie pracujemy

Nasze biuro mieści się w nowoczesnym kompleksie Business Garden Wrocław.

  • Nasza przestrzeń biurowa została zaprojektowana z myślą o codziennych aktywnościach. Dzięki zastosowanym w niej rozwiązaniom, takim jak ABW - koncepcja Activity-Based Working, lepiej wykorzystujemy czas spędzany w pracy, a współpraca jest wygodniejsza.

  • Atrakcyjna lokalizacja pozwala pracownikom na bezpośredni dojazd z różnych stron Wrocławia - komunikacją miejską (autobusem i tramwajem) oraz pociągiem.

  • Dzięki licznym miejscom do regeneracji, takim jak ogród, czy boiska do gier zespołowych, łatwiej nam się lepiej poznać. W środku biura nie brakuje też chillout i game roomów oraz nap roomu, czyli "pokoju drzemki" :)

  • W pobliżu kampusu znajdują się liczne udogodnienia takie jak sklepy, kino, klub fitness, pralnia, przedszkola i żłobki.

Szukasz pracy w banku Credit Agricole?

zobacz wszystkie oferty