Sesje przychodzące
Księgowanie sesji przychodzących w banku Credit Agricole odbywa się w dni robocze w godzinach: 11.00, 15.00, 17.00.
Sesje wychodzące
Dyspozycje polecenia przelewu są realizowane:
- jeżeli zostały złożone do godziny 14.30 w dniu roboczym - tego samego dnia,
- jeżeli zostały złożone po godzinie 14.30 w dniu roboczym - najpóźniej następnego dnia roboczego,
- jeżeli zostały złożone w dniu wolnym od pracy - w najbliższym dniu roboczym.
***
Zapraszamy do korzystania z naszej aplikacji mobilnej CA24 Mobile, w której możesz, m.in.: wykonać przelew, spłacić kredyt, doładować telefon, założyć lokatę. Pobierz aplikację i obsługuj swoje produkty gdziekolwiek się znajdujesz.
Premię za polecenie dostaniesz, gdy Twój znajomy otworzy konto z Twoim kodem polecenia i zapłaci kartą do konta lub BLIKiem min. 5 razy w kolejnym miesiącu po otwarciu konta.Premię dostaniesz w następnym miesiącu po tym, jak zostaną spełnione te warunki. Zapoznaj się ze szczegółami Programu poleceń.
Telekod to 6-cyfrowy kod, którym identyfikujesz się podczas rozmowy z doradcą na CA24 Infolinia. Telekod dostajesz SMS-em przy podpisaniu Umowy Bankowości Elektronicznej i zmieniasz na swój podczas pierwszej rozmowy z CA24 Infolinia.
Jeśli nie masz jeszcze telekodu lub go nie pamiętasz, możesz go samodzielnie wygenerować w CA24 Mobile, CA24 eBank lub w placówce:
CA24 Mobile
- Zaloguj się i kliknij Twój profil (Twoje inicjały lub zdjęcie) w lewym górnym rogu
- Przejdź do zakładki Bezpieczeństwo
- Kliknij Kanały dostępu
- Wybierz CA24 Infolinia
- Kliknij Potrzebuję nowy telekod
- Po wpisaniu Twojego PIN-u mobilnego, dostaniesz SMS-a z tymczasowym hasłem do serwisu telefonicznego. Zmień je przy najbliższym korzystaniu z serwisu CA24 Infolinia
CA24 eBank
- Zaloguj się do CA24 eBank
- Przejdź do opcji Ustawienia i wybierz Telekod
- Zatwierdź operację, a jednorazowy telekod wyślemy Ci SMS-em
- Kod zmienisz na własny podczas najbliższej rozmowy z CA24 Infolinia. Zostaniesz wtedy w pierwszej kolejności poproszony o telekod z SMS-a który dostałeś, a następnie nadasz własny - 6 cyfrowy
Sprawdź, jakie warunki musi spełniać nowy telekod:
- nie może składać się z następujących po sobie cyfr (np. 123456, 987654),
- nie może zawierać trzech takich samych cyfr obok siebie (np. 225553, 444444),
- nie może być taki sam jak pierwsze sześć cyfr Twojego numeru PESEL.
Tak. Możesz otworzyć konto w placówce bankowej, jeśli posiadasz jeden z akceptowanych przez Bank dokumentów i pełną zdolność do czynności prawnych. Szczegółowe informacje są dostępne w każdej placówce lub pod numerem telefonu:
- Polska infolinia
- Contact in English: 801 70 09 00 for mobile phones (call charges may vary depending on your service provider) and abroad phone calls +48 71 799 71 99 (call charges may vary depending on your service provider)
- Service téléphonique en français: 801 700 666 pour les portables (prix de l’appel selon le tarif de l’opérateur) et de fetranger +48 71 799 71 77 (prix de l’appel selon le tarif de l’opérateur)
- Українськомовна інфолінія за номером +48 71 799 71 14 (вартість дзвінка згідно тарифу оператора)
Spadkobierco, jeśli potrzebujesz dokumentu, w którym:
- potwierdzimy spłatę konta po zmarłym kliencie lub
- potwierdzimy spłatę konta po uznaniu roszczenia Towarzystwa Ubezpieczeniowego.
Złóż wniosek. Możesz to zrobić:
We wniosku podaj nam
- dane zmarłego klienta (imię, nazwisko, PESEL, numer umowy konta),
- Twoje dane osobowe i kontaktowe (spadkobiercy),
- jak chcesz dostać od nas zaświadczenie – listem, czy na adres mejlowy,
- jaki rodzaj zaświadczenia potrzebujesz.
Jeśli potrzebujesz zaświadczenia o wysokości zobowiązania do spłaty po zmarłym, skontaktuj się z nami: