Zgubienie karty
(koszt wg stawki operatora) +48 71 354 90 09
Aktualności

Credit Agricole z tytułem Instytucji Roku w trzech kategoriach

Credit Agricole Bank Polska już kolejny rok z rzędu otrzymał tytuł Instytucji Roku w kategorii „Najlepsza obsługa hipoteczna”. Bank został też wyróżniony w kategorii „Najlepszy zdalny proces otwarcia konta” oraz „Najlepszy proces otwarcia konta w placówce”, a 20 oddziałów uznano za najlepsze placówki bankowe w Polsce.

Credit Agricole został uhonorowany tytułem Instytucji Roku w kategorii „Najlepsza obsługa hipoteczna”. Jury szczególną uwagę zwracało na sposób prezentacji oferty oraz poczucie bycia obsługiwanym przez eksperta. Bank zyskał również uznanie w dwóch kategoriach związanych z otwarciem konta - „Najlepszy zdalny proces otwarcia konta” oraz „Najlepszy proces otwarcia konta w placówce”. Podczas badania klienci dokonywali oceny ergonomii, przyjazności i sprawności założenia konta od momentu znalezienia wniosku do momentu zalogowania się na nowe konto.

- W Credit Agricole każdego dnia staramy się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów. Te wyróżnienia cieszą nas tym bardziej, że odzwierciedlają prawdziwe doświadczenia klienta z naszym bankiem, pokazując jednocześnie, że nasza jakość obsługi jest na wysokim poziomie. - mówi Anna Filipowicz, Dyrektor Biura Jakości Obsługi.

W rankingu „Instytucja Roku” nagradzane są również najlepsze placówki bankowe w Polsce. Łącznie w 8. edycji taki tytuł otrzymało 222 placówki, a wśród nich 20 placówek Credit Agricole.

Instytucja Roku to największy i najbardziej kompleksowy ranking jakości obsługi w bankach i firmach ubezpieczeniowych w Polsce. Celem projektu jest ciągłe podnoszenie standardów jakości obsługi, a zarazem sprostanie stale rosnącym i zmieniającym się oczekiwaniom klientów. 8. edycja Instytucji Roku była realizowana przez 4 kwartały 2022 roku i swoim zasięgiem objęła 13 banków. Zrealizowano 1558 wizyt w placówkach bankowych, wykonano 1264 połączenia z infolinią, wysłano 650 zapytań e-mail, otworzono 380 kont osobistych, przeprowadzono 780 testów bankowości internetowych i aplikacji mobilnych oraz uwzględniono 11 645 ocen i recenzji prawdziwych użytkowników aplikacji mobilnych.