Nie dostaję haseł SMS, co zrobić?
Hasła SMS to jedna z metod autoryzacji operacji w serwisie CA24 eBank. Jeśli próbujesz wykonać transakcję, a SMS do Ciebie nie przychodzi, sprawdź czy:
- Twój telefon jest podłączony do sieci
- skrzynka odbiorcza nie jest przepełniona
- numer telefonu podany w serwisie CA24 eBank jest poprawny (jeśli nie, możesz go zmienić)
Jeśli problem dalej występuje, skontaktuj się z nami:
- przez czat na stronie internetowej lub w aplikacji
- przez CA24 Infolinię
- przez formularz internetowy
- w serwisie CA24 eBank - zaloguj się, kliknij przycisk Wiadomości, a następnie Nowa wiadomość
- korespondencyjnie - wysyłając pismo na adres:
Credit Agricole Bank Polska S.A.,
Legnicka 48 bud. C-D,
54-202 Wrocław - odwiedzając naszą placówkę