Numer kontaktowy 19 019 Zgubienie karty +48 71 354 90 09
Pytania i odpowiedzi

Jak mogę sprawdzić saldo rachunku?

W serwisie internetowym saldo rachunku widoczne jest od razu po zalogowaniu, na ekranie startowym lub w sekcji „Moje finanse”.

W aplikacji mobilnej saldo rachunku widoczne jest po zalogowaniu => „Dostępne środki” przy każdym z rachunków. Dodatkowo w aplikacji możesz sprawdzić saldo jeszcze przed zalogowaniem się. Przesuń ekran z góry do dołu, a potem u góry ekranu zobaczysz „sprawdź dostępne środki”. Aby uruchomić tę opcję, wystarczy zalogować się do aplikacji mobilnej, rozwinąć menu w lewym górnym rogu na ekranie. A następnie należy wybrać symbol „zębatego kółka” w górnym prawym rogu na ekranie i przycisk „saldo przed zalogowaniem”. Potem trzeba przesunąć suwak aktywacji usługi oraz wybrać sposób prezentacji salda – kwotowo lub procentowo to ostatnie kroki, całość wystarczy już tylko zatwierdzić PIN-em mobilnym.