Numer kontaktowy 19 019 Zgubienie karty +48 71 354 90 09
Pytania i odpowiedzi

Jak mogę sprawdzić saldo rachunku?

W serwisie internetowym saldo rachunku widoczne jest od razu po zalogowaniu, na ekranie startowym lub w sekcji Moje finanse.

W aplikacji mobilnej saldo rachunku widoczne jest po zalogowaniu ->Dostępne środki przy każdym z rachunków. Dodatkowo w aplikacji możesz sprawdzić saldo jeszcze przed zalogowaniem się. Przesuń ekran z góry do dołu, a potem u góry ekranu zobaczysz sprawdź dostępne środki. Aby uruchomić tę opcję, wystarczy zalogować się do aplikacji mobilnej, rozwinąć menu w lewym górnym rogu na ekranie. A następnie należy wybrać symbol zębatego kółka w górnym prawym rogu na ekranie i przycisk saldo przed zalogowaniem. Potem trzeba przesunąć suwak aktywacji usługi oraz wybrać sposób prezentacji salda - kwotowo lub procentowo to ostatnie kroki, całość wystarczy już tylko zatwierdzić PIN-em mobilnym.