Dlaczego nie mogę się zalogować do CA24 eBank?
Problemy z zalogowaniem mogą wynikać z kilku powodów, m.in. wprowadzenia 3 razy nieprawidłowych danych logowania. Zależnie od powodu problemu, nakładamy różne rodzaje blokad:
- blokada miękka - nakładamy ją po trzykrotnym prowadzeniu niepoprawnych danych logowania
- blokada twarda - nakładamy ją, jeśli miałeś/miałaś blokadę miękką odblokowałeś/odblokowałaś dostęp i ponownie 3 razy z rzędu źle podałeś/podałaś hasło. W takiej sytuacji konieczna jest wizyta w naszej dowolnej placówce bankowej.
Status serwisu CA24 eBank sprawdzisz w aplikacji CA24 Mobile (w przypadku blokady twardej serwisu CA24 eBank blokujemy też dostęp do aplikacji CA24 Mobile), gdzie możesz aktywować i dezaktywować kanał oraz odblokować go z blokady miękkiej.
Dostęp do serwisu CA24 eBank szybko odblokujesz w aplikacji:
- Zaloguj się i kliknij Twój profil (Twoje inicjały lub zdjęcie w lewym górnym rogu)
- Przejdź do zakładki Bezpieczeństwo.
- Kliknij Kanały dostępu w sekcji Dostęp do banku
- Na kolejnym ekranie możesz sprawdzić status swoich kanałów dostępu. Żeby odblokować dostęp do bankowości internetowej, wybierz CA24 eBank
- Kliknij Aktywuj dostęp i postępuj zgodnie z instrukcjami
- kliknij przycisk Pomoc w logowaniu na stronie logowania CA24 eBank, a następnie wybierz Zmiana hasła
- odwiedź naszą placówkę
- zadzwoń do nas pod numer: 19 019 (Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.)
W przypadku blokady miękkiej, możesz też odzyskać dostęp do serwisu CA24 eBank: