Numer kontaktowy 19 019 Zgubienie karty +48 71 354 90 09
Pytania i odpowiedzi

Dlaczego nie mogę się zalogować do CA24 eBank?

Problemy z zalogowaniem mogą wynikać z kilku powodów. Zależnie od powodu problemu, nakładamy różne rodzaje blokad:

1. Poziom blokady - blokujemy dostęp do CA24 eBank po trzykrotnym wprowadzeniu niepoprawnych danych logowania. Możesz wtedy odblokować dostęp:

- w aplikacji CA24 Mobile:

  1. Zaloguj się i kliknij Twój profil (Twoje inicjały lub zdjęcie w lewym górnym rogu)
  2. Przejdź do zakładki Bezpieczeństwo.
  3. Kliknij Kanały dostępu w sekcji Dostęp do banku
  4. Na kolejnym ekranie możesz sprawdzić status swoich kanałów dostępu. Żeby odblokować dostęp do bankowości internetowej, wybierz CA24 eBank
  5. Kliknij Aktywuj dostęp i postępuj zgodnie z instrukcjami

- przez zmianę hasła na stronie do logowania do CA24 eBank - kliknij przycisk Pomoc w logowaniu na stronie logowania CA24 eBank, a następnie wybierz Zmiana hasła

- w naszej placówce bankowej

- kontaktując się z nami

2. Poziom blokady- ponownie zablokujemy dostęp do CA24 eBank, jeżeli zablokujesz dostęp, potem odblokujesz go, a po takim odblokowaniu dostępu zarejestrujemy następujące po sobie 3 niepoprawne próby logowania. Wtedy możesz odblokować dostęp tylko w w placówce bankowej.