Dlaczego nie mogę się zalogować do CA24 eBank?
Problemy z zalogowaniem mogą wynikać z kilku powodów. Zależnie od powodu problemu, nakładamy różne rodzaje blokad:
1. Poziom blokady - blokujemy dostęp do CA24 eBank po trzykrotnym wprowadzeniu niepoprawnych danych logowania. Możesz wtedy odblokować dostęp:
- w aplikacji CA24 Mobile:
- Zaloguj się i kliknij Twój profil (Twoje inicjały lub zdjęcie w lewym górnym rogu)
- Przejdź do zakładki Bezpieczeństwo.
- Kliknij Kanały dostępu w sekcji Dostęp do banku
- Na kolejnym ekranie możesz sprawdzić status swoich kanałów dostępu. Żeby odblokować dostęp do bankowości internetowej, wybierz CA24 eBank
- Kliknij Aktywuj dostęp i postępuj zgodnie z instrukcjami
- przez zmianę hasła na stronie do logowania do CA24 eBank - kliknij przycisk Pomoc w logowaniu na stronie logowania CA24 eBank, a następnie wybierz Zmiana hasła
- w naszej placówce bankowej
2. Poziom blokady- ponownie zablokujemy dostęp do CA24 eBank, jeżeli zablokujesz dostęp, potem odblokujesz go, a po takim odblokowaniu dostępu zarejestrujemy następujące po sobie 3 niepoprawne próby logowania. Wtedy możesz odblokować dostęp tylko w w placówce bankowej.