Co zrobić, gdy bankomat nie wypłacił pieniędzy?
Przyczyn braku wypłaty pieniędzy z bankomatu może być wiele, np.:
- brak wystarczających środków na rachunku,
- blokada karty,
- uszkodzenie karty,
- brak wystarczających środków w urządzeniu,
- problemy telekomunikacyjne.
W takich sytuacjach bankomat nie pobierze pieniędzy z konta i nie zrealizuje wypłaty.
Jeśli jednak bankomat pobrał pieniądze z konta, ale ich nie wypłacił, może być to spowodowane awarią techniczną bankomatu. W takim przypadku skontaktuj się z nami:
- przez CA24 Infolinię
- przez formularz internetowy
- w serwisie CA24 eBank - zaloguj się, kliknij przycisk Wiadomości, a następnie Nowa wiadomość
- korespondencyjnie - wysyłając pismo na adres:
Credit Agricole Bank Polska S.A.,
Legnicka 48 bud. C-D,
54-202 Wrocław - odwiedzając naszą placówkę