Jak zatwierdzić operację w serwisie CA24 eBank korzystając z mobilnej autoryzacji?
Jeśli chcesz zatwierdzić operacje w serwisie CA24 eBank korzystając z mobilnej autoryzacji w aplikacji mobilnej CA24 Mobile, możesz zrobić to w dwóch trybach:
- TRYB ONLINE - jeśli masz połączenie z internetem aplikacji CA24 Mobile lub jeśli nie otrzymałeś/otrzymałaś wiadomości PUSH
- TRYB OFFLINE - jeśli nie masz połączenia z internetem aplikacji CA24 Mobile
TRYB ONLINE - jeśli masz połączenie z internetem aplikacji CA24 Mobile
- Podczas zatwierdzania operacji w CA24 eBank np. przelewu, zmiany limitów na karcie, dostaniesz wiadomość PUSH na telefon, na którym masz zainstalowaną naszą aplikację i włączoną Mobilną autoryzację (jeśli nie masz włączonej mobilnej autoryzacji, sprawdź jak to zrobić)
- Kliknij w powiadomienie PUSH wysłane na Twoje urządzenie
- Wybierz Przejdź do szczegółów
- Upewnij się, że szczegóły transakcji się zgadzają
- Potwierdź operację wpisując PIN mobilny
- Zaloguj się do aplikacji mobilnej CA24 Mobile
- Kliknij na górze na głównym ekranie powiadomienie "Masz operację do autoryzacji"
- Upewnij się, że szczegóły transakcji się zgadzają
- Potwierdź operację wpisując PIN mobilny
- Podczas zatwierdzania operacji w serwisie CA24 eBank np. przelewu, zmiany limitów na karcie, wybierz opcję Wygeneruj kod QR
- Wejdź do aplikacji mobilnej i wybierz opcję Autoryzuj operację kodem QR
- Zeskanuj kwadrat QR
- Upewnij się, że szczegóły transakcji się zgadzają
- Potwierdź operację wpisując PIN mobilny
- W aplikacji wyświetli Ci się kod autoryzacyjny. Użyj go w serwisie CA24 eBank, aby zautoryzować aplikacji. Po wpisaniu kodu kliknij Zakończ w aplikacji CA24 Mobile
lub
Jeśli nie otrzymałeś/otrzymałaś wiadomości PUSH, to skorzystaj z tej opcji:
TRYB OFFLINE - jeśli nie masz połączenia z internetem aplikacji CA24 Mobile