Jak zatwierdzić operację w serwisie CA24 eBank korzystając z mobilnej autoryzacji?
- Jeśli masz połączenie z internetem aplikacji CA24 Mobile (tryb online) :
- Podczas zatwierdzania operacji w CA24 eBank np. przelewu dostaniesz wiadomość push na smartfon, na którym masz naszą aplikację i włączoną Mobilną autoryzację
- Przejdź do wiadomości
- Sprawdź dane przelewu (lub innej operacji) i wpisz PIN mobilny w aplikacji (PIN do zatwierdzania transakcji)
- Gotowe!
lub
- W aplikacji CA24 Mobile wybierz w bocznym menu Mobilną autoryzacją
- Sprawdź szczegóły przelewu (lub innej operacji) i wpisz PIN mobilny w aplikacji (PIN do zatwierdzania transakcji)
- Gotowe!
- Podczas zatwierdzania operacji w CA24 eBank np. przelewu dostaniesz wiadomość push na smartfon, na którym masz naszą aplikację i włączoną Mobilną autoryzację
- Jeśli nie masz połączenia z internetem aplikacji CA24 Mobile (tryb offline) :
- Podczas zatwierdzania operacji w serwisie CA24 eBank np. przelewu (w serwisie CA24 eBank), wybierz opcję Wygeneruj kod QR
- W aplikacji CA24 Mobile, na ekranie przed zalogowaniem, wybierz ikonę Mobilna autoryzacja (na dole ekranu)
- W prawym górnym rogu wybierz ikonę aparatu i nakieruj aparat smartfona na kod QR w serwisie CA24 eBank
- Przejdziesz do szczegółów transakcji - sprawdź je i potwierdź operację - wpisz PIN mobilny w aplikacji (PIN do zatwierdzania transakcji w aplikacji)
- W aplikacji wyświetli się kod autoryzacyjny
- Przepisz go do potwierdzenia operacji w serwisie CA24 eBank
- Gotowe!
- Podczas zatwierdzania operacji w serwisie CA24 eBank np. przelewu (w serwisie CA24 eBank), wybierz opcję Wygeneruj kod QR