Numer kontaktowy 19 019 Zgubienie karty +48 71 354 90 09
Pytania i odpowiedzi

Jak zatwierdzić operację w serwisie CA24 eBank korzystając z mobilnej autoryzacji?

Jeśli chcesz zatwierdzić operacje w serwisie CA24 eBank korzystając z mobilnej autoryzacji w aplikacji mobilnej CA24 Mobile, możesz zrobić to w dwóch trybach:

TRYB ONLINE - jeśli masz połączenie z internetem aplikacji CA24 Mobile

  1. Podczas zatwierdzania operacji w CA24 eBank np. przelewu, zmiany limitów na karcie, dostaniesz wiadomość PUSH na telefon, na którym masz zainstalowaną naszą aplikację i włączoną Mobilną autoryzację (jeśli nie masz włączonej mobilnej autoryzacji, sprawdź jak to zrobić)
  2. Kliknij w powiadomienie PUSH wysłane na Twoje urządzenie
  3. Wybierz Przejdź do szczegółów
  4. Upewnij się, że szczegóły transakcji się zgadzają
  5. Potwierdź operację wpisując PIN mobilny

lub

Jeśli nie otrzymałeś/otrzymałaś wiadomości PUSH, to skorzystaj z tej opcji:

  1. Zaloguj się do aplikacji mobilnej CA24 Mobile
  2. Kliknij na górze na głównym ekranie powiadomienie "Masz operację do autoryzacji"
  3. Upewnij się, że szczegóły transakcji się zgadzają
  4. Potwierdź operację wpisując PIN mobilny

TRYB OFFLINE - jeśli nie masz połączenia z internetem aplikacji CA24 Mobile

  1. Podczas zatwierdzania operacji w serwisie CA24 eBank np. przelewu, zmiany limitów na karcie, wybierz opcję Wygeneruj kod QR
  2. Wejdź do aplikacji mobilnej i wybierz opcję Autoryzuj operację kodem QR
  3. Zeskanuj kwadrat QR
  4. Upewnij się, że szczegóły transakcji się zgadzają
  5. Potwierdź operację wpisując PIN mobilny
  6. W aplikacji wyświetli Ci się kod autoryzacyjny. Użyj go w serwisie CA24 eBank, aby zautoryzować aplikacji. Po wpisaniu kodu kliknij Zakończ w aplikacji CA24 Mobile