Numer kontaktowy 19 019 Zgubienie karty +48 71 354 90 09
Pytania i odpowiedzi

Jak zablokować dostępy do kanałów elektronicznych oraz CA24 Infolinii?

Dostępy do aplikacji CA24 Mobile, serwisu CA24 eBank oraz CA24 Infolinii zablokujesz:

w aplikacji CA24 Mobile:

  1. Zaloguj się i kliknij Twój profil (Twoje inicjały lub zdjęcie w lewym górnym rogu)
  2. Przejdź do zakładki Bezpieczeństwo
  3. Wybierz kafel Kanały dostępu
  4. Wybierz kanał, do którego chcesz zablokować dostęp
  5. Wybierz z listy opcję Zablokuj dostęp

Jeśli potrzebujesz zablokować dostępy do wszystkich trzech kanałów to zacznij od blokady serwisu CA24 eBank, CA24 Infolinii i na końcu zablokuj aplikację. Jeśli zaczniesz od blokady aplikacji, to od razu zablokujemy Ci ten kanał i nie będziesz w stanie już nic w nim zrobić.

w serwisie CA24 eBank:

  1. Zaloguj się do serwisu CA24 eBank i przejdź do zakładki Ustawienia
  2. Przejdź do sekcji Serwisy i limity, a potem wybierz Limity i statusy
  3. Wybierz kanał, do którego chcesz zablokować dostęp i kliknij przycisk Dezaktywuj

Jeśli potrzebujesz zablokować dostępy do wszystkich trzech kanałów to zacznij od blokady serwisu CA24 Mobile, CA24 Infolinii i na końcu zablokuj serwis CA24 eBank. Jeśli zaczniesz od blokady serwisu CA24 eBank, to od razu zablokujemy Ci ten kanał i nie będziesz w stanie już nic w nim zrobić.

na naszej infolinii

Na infolinii zablokujesz dostęp do każdego z kanałów

w naszej dowolnej placówce bankowej

W placówce bankowej zablokujesz dostęp do każdego z kanałów

Pamiętaj, żeby blokować tylko te kanały, których nie chcesz mieć już aktywnych.

A jeśli chcesz po zablokowaniu ponownie aktywować kanały - zrobisz to w aktywnym kanale np. jeśli zablokowałeś/zablokowałaś tylko dostęp do serwisu CA24 eBank, to odblokujesz go w aplikacji. Natomiast jeśli masz zablokowane wszystkie trzy kanały - aplikację CA24 Mobile, serwis CA24 eBank oraz CA24 Infolinię - to dostępy przywrócisz tylko w placówce bankowej.