Dlaczego nie mogę zobaczyć historii transakcji bez dodatkowej autoryzacji?
Jest to związane ze zmianą przepisów obowiązujących w Unii Europejskiej1. Nowe rozporządzenie nakazuje ograniczenie możliwości bezpośredniego dostępu do podglądu Twojego stanu konta i historii transakcji ze względów bezpieczeństwa.
Dlatego przed każdym wyświetleniem historii transakcji w serwisie CA24 eBank, prosimy Cię o dodatkowe potwierdzenie, że to właśnie Ty chcesz sprawdzić operacje na Twoim koncie.
W ramach jednej sesji (jednego zalogowania), wystarczy, że raz zautoryzujesz wejście do historii. To oznacza, że po zautoryzowaniu otwarcia historii transakcji nawet na koniec aktywnej sesji możesz ponownie przejść do historii bez konieczności ponownej autoryzacji.
Czy są inne rozwiązania?
- Jeśli nie chcesz przepisywać haseł SMS, możesz zmienić sposób autoryzacji na autoryzację mobilną. Dzięki temu możesz szybko zatwierdzać operacje bezpośrednio w aplikacji.
- Warto pamiętać, że możesz również sprawdzić historię transakcji w aplikacji mobilnej - znajdziesz ją po zalogowaniu, na dole ekranu.
Co warto wiedzieć?
Zmieniliśmy częstotliwość silnego uwierzytelnienia - jednego z dodatkowych zabezpieczeń bankowości elektronicznej i Twoich finansów. Raz na 180 dni będziesz potwierdzać logowanie do serwisu CA24 eBank wybraną metodą autoryzacji (wcześniej było to raz na 90 dni).
Więcej informacji o bezpiecznym korzystaniu z serwisu CA24 eBank ».
1 ROZPORZĄDZENIE DELEGOWANE KOMISJI (UE) 2022/2360 z dnia 3 sierpnia 2022 r. zmieniające regulacyjne standardy techniczne określone w rozporządzeniu delegowanym (UE) 2018/389 w odniesieniu do obejmującego okres 90 dni wyłączenia dotyczącego dostępu do rachunku.