Jak zamówić kartę do konta firmowego?
Kartę do konta firmowego możesz zamówić samodzielnie w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile, jeśli masz rolę właścicielską i spełniasz jedno z poniższych kryteriów:
- nie masz jeszcze karty do swojego konta firmowego lub wszystkie twoje karty są przeterminowane lub zostały zastrzeżone
- jeśli już masz kartę, ale potrzebujesz nowej z powodu zmiany danych na karcie lub uszkodzenia
Kod PIN do karty zostanie dostarczony do Ciebie pocztą.
Zamówienie karty do konta firmowego w serwisie CA24 eBank:
- Zaloguj się i wybierz Moje produkty i Konta
- Z listy po lewej stronie wybierz rachunek firmowy, do którego chcesz zamówić kartę i kliknij Zamów nową kartę
- W kolejnym kroku możesz wybrać:
- użytkownika, np. pełnomocnika do konta;
- typ karty
- limit dzienny, czyli maksymalną kwotę, którą chcesz dysponować podczas płatności kartą każdego dnia. Domyślna wartość zależy od typu karty.
- Potwierdź adres korespondencyjny, na który chcesz dostać kartę. Jeśli chcesz zmienić adres, zmień go w sekcji Dane kontaktowe i powróć do procesu zamawiania karty.
- Zatwierdź operację zgodnie z wybraną metodą (SMS-em, autoryzacją w aplikacji mobilnej lub tokenem)
Zamówienie karty do konta firmowego w aplikacji CA24 Mobile:
- Zaloguj się i kliknij Pieniądze na dolnym panelu
- Przejdź do zakładki Rachunki
- Wybierz konto, do którego chcesz zamówić kartę
- W szczegółach wybierz zakładkę Karty
- Kliknij Zamów kartę
- Zatwierdź operację