Numer kontaktowy +48 71 354 90 09Zgubienie karty +48 71 354 90 09
Pytania i odpowiedzi

Złożyłem wniosek za pośrednictwem Internetu i co dalej? W jaki sposób mam podpisać umowę i kiedy konto będzie aktywne?

Na podstawie wypełnionego przez Ciebie wniosku, przygotujemy umowę konta i prześlemy ją do Ciebie pocztą do podpisu. Odeślij podpisaną umowę wraz z kserokopią stron dokumentu tożsamości. Twoje konto zostanie uaktywnione po otrzymaniu przez Bank, podpisanej przez Ciebie umowy konta, o czym zostaniesz powiadomiony pocztą elektroniczną. Po otrzymaniu przesyłki wyślemy do Ciebie drugi egzemplarz umowy oraz kartę, PIN do karty i/lub token (jeśli złożyłeś na nie zapotrzebowanie). Zadzwoń do nas pod nr 19 019, aby aktywować kartę i dostęp do konta przez telefon i/lub Internet.