Numer kontaktowy 19 019 Zgubienie karty +48 71 354 90 09
Pytania i odpowiedzi

Mam Konto Klasyczne, a chciałbym zamienić je na inny pakiet. W jaki sposób mogę to zrobić?

Pakiet konta możesz zmienić:

Aplikacja CA24 Mobile - pełna korzyści

  1. Zaloguj się i kliknij Pieniądze na dolnym panelu lub kliknij na kartę akordeonu z rachunkiem, którego chcesz zmienić pakiet konta (i przejdź do kroku 4)
  2. Przejdź do zakładki Rachunki
  3. Wybierz z listy konto, którego chcesz zmienić pakiet
  4. Zjedź na sam dół i kliknij Zmień rodzaj konta
  5. Po wybraniu nowego pakietu konta, postępuj zgodnie z instrukcjami pojawiającymi się na ekranie
  6. Gotowe!

eBank

  1. Zaloguj się do eBanku
  2. Kliknij na menu górnym Moje produkty i wybierz Konta
  3. Z listy po lewej stronie wybierz konto, którego pakiet chcesz zmienić
  4. Rozwiń opcję Zmiana rodzaju konta (pod przyciskiem Przelew)
  5. Zapoznaj się z opisem poszczególnych pakietów i wybierz ten, który najbardziej Ci odpowiada, klikając Wybierz
  6. Potwierdź zmianę przez wybrany sposób autoryzacji (w aplikacji CA24 Mobile - pełnej korzyści, kodem SMS lub tokenem)
  7. Gotowe!