Mam Konto Klasyczne, a chciałbym zamienić je na inny pakiet. W jaki sposób mogę to zrobić?
Pakiet konta możesz zmienić:
- samodzielnie
- z pomocą doradcy
- podczas wizyty w placówce
- telefonicznie, przez naszą CA24 Infolinię - podczas rozmowy będzie potrzebny Twój telekod (koszt wg stawki operatora)
Aplikacja CA24 Mobile - pełna korzyści
- Zaloguj się i kliknij Pieniądze na dolnym panelu lub kliknij na kartę akordeonu z rachunkiem, którego chcesz zmienić pakiet konta (i przejdź do kroku 4)
- Przejdź do zakładki Rachunki
- Wybierz z listy konto, którego chcesz zmienić pakiet
- Zjedź na sam dół i kliknij Zmień rodzaj konta
- Po wybraniu nowego pakietu konta, postępuj zgodnie z instrukcjami pojawiającymi się na ekranie
- Gotowe!
eBank
- Zaloguj się do eBanku
- Kliknij na menu górnym Moje produkty i wybierz Konta
- Z listy po lewej stronie wybierz konto, którego pakiet chcesz zmienić
- Rozwiń opcję Zmiana rodzaju konta (pod przyciskiem Przelew)
- Zapoznaj się z opisem poszczególnych pakietów i wybierz ten, który najbardziej Ci odpowiada, klikając Wybierz
- Potwierdź zmianę przez wybrany sposób autoryzacji (w aplikacji CA24 Mobile - pełnej korzyści, kodem SMS lub tokenem)
- Gotowe!