Czy przy płatności kartą płatniczą w internecie może być wymagane podanie PIN-u?
Tak, taka sytuacja może mieć miejsce gdy jesteś użytkownikiem naszej karty płatniczej, ale nie korzystasz z mobilnej autoryzacji internetowych transakcji kartowych w naszej aplikacji CA24 Mobile.
Wtedy, gdy płacisz kartą, to po podaniu jej danych (imię i nazwisko użytkownika karty, jej numer i data ważności, kod CVV2/CVC2) przejdziesz na zabezpieczoną stronę potwierdzenia płatności, obsługiwaną przez nasz bank.
Strona płatności będzie wyglądać tak:
Sprawdź elementy, które na podglądzie są zaznaczone na zielono:
- adres strony: https://3dsecure2.credit-agricole.pl lub https://3dsecure.credit-agricole.pl, lub adres operatora płatności (np. https://secure.payu.com),
- ikonkę kłódki przed adresem strony,
- poprawne dane Twojej płatności: nazwę odbiorcy, datę transakcji, 4 ostatnie cyfry numeru Twojej karty, kwotę i walutę transakcji.
Jeśli wszystko na tej stronie zgadza się ze zleconą przez Ciebie płatnością oraz w SMS-ie, który do Ciebie wysłaliśmy, są dokładnie te same informacje o płatności, to możesz zatwierdzić transakcję i wprowadzić kod autoryzacyjny z wiadomości oraz PIN do Twojej karty.