Serwis Mobilny CA24
Szanowni Państwo,
informujemy, że wprowadziliśmy zmiany w bankowości elektronicznej, które obejmują udostępnienie Serwisu mobilnego CA24 wraz z aplikacją CA24 Mobile*. Aby móc korzystać z Serwisu mobilnego CA24 należy podpisać Umowę Bankowości Elektronicznej CA24 a następnie pobrać ze sklepu i aktywować aplikację CA24 Mobile.
Umowę Bankowości Elektronicznej CA24 można podpisać za pośrednictwem:
- Serwisu internetowego CA24 w zakładce Serwis Mobilny CA24 (dotyczy klientów korzystających z haseł SMS lub tokena sprzętowego)
- Serwisu telefonicznego CA24 wraz z zakupem konta indywidualnego i/lub karty kredytowej
- Placówki banku
Opis procesu aktywacji CA24 Mobile oraz szczegóły dotyczące aplikacji dostępne są na stronie internetowej banku.
Jednocześnie pragniemy przypomnieć Państwu podstawowe zasady bezpiecznego korzystania z urządzeń mobilnych w bankowości elektronicznej:
- Urządzenie mobilne, na którym aktywowana jest aplikacja, należy traktować jako przechowujące informacje osobiste i poufne.
- Należy korzystać wyłącznie z zaufanych źródeł oprogramowania, rekomendowanych przez producenta urządzenia.
- System operacyjny urządzenia oraz zainstalowane na nim aplikacje wymagają regularnego aktualizowania.
- Należy zachować szczególną ostrożność podczas otwierania wiadomości od nieznajomych nadawców (np. z zachętą do wejścia na nieznaną stronę czy kliknięcia w link).
- Na urządzeniu mobilnym należy zainstalować aktualne oprogramowanie antywirusowe.
Więcej zaleceń przeczytają Państwo na naszej stronie internetowej banku w sekcji Bezpieczeństwo Serwisu mobilnego CA24.
Pozdrawiamy, Credit Agricole Bank Polska S.A.
* Aplikacja CA24 Mobile dostępna jest dla osób fizycznych korzystających z produktów banku (konto osobiste i/lub karta kredytowa)