KARIERA W BANKU?

Współpraca, która się układa, doświadczenie, które procentuje, programy rozwojowe, dzięki którym Twoje umiejętności skoczą jeszcze wyżej! Sprawdź, jakie możliwości kariery zapewnia #naturalnieCABP.


Co oferujemy:

  • W naszym banku funkcjonuje 139 zespołów/departamentów, co daje aż 139 możliwości dla Twojej kariery!
  • Cenimy różnorodność - pracują u nas przedstawiciele czterech pokoleń (Baby Boomers, X, Y, Z). Doceniamy to, że jesteśmy z różnych miejsc i różnych pokoleń.
  • Podejmujemy akcje na rzecz równowagi między życiem zawodowym i prywatnym.
  • U nas wykorzystasz swoje talenty i mocne strony.
  • Nasi pracownicy korzystają z karty Multisport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego oraz produktów bankowych na preferencyjnych warunkach.
  • Buddy

    Otrzymasz wsparcie osoby, która relacyjnie pomoże Ci wejść do zespołu. Zadba o Twoje dobre samopoczucie, będzie odpowiadać na pytania i wątpliwości i zapozna Cię z naszą kulturą organizacyjną.

  • Dobre miejsce do rozwoju

    Wiemy, jak ważny jest rozwój i podnoszenie umiejętności. Naszym pracownikom zapewniamy szeroki wybór szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych oraz kursy językowe.

  • Praca hybrydowa

    W naszym banku pracujemy hybrydowo, a w biurze spotykamy się 2 dni w tygodniu.

  • Odpowiedzialność społeczna i ekologiczna

    Włączyliśmy się w międzynarodowy projekt "Plastic Odyssey", którego celem jest zmniejszenie ilości plastikowych odpadów w morzach i oceanach na całym świecie. Wspólnie stworzyliśmy Bałtycką Odyseję i posprzątaliśmy część polskiego wybrzeża. Zależy nam na tym, aby było #mniejplastiku

Proces rekrutacji

  • Analizujemy Twoją aplikację i sprawdzamy, czy Twój profil odpowiada potrzebom na danym stanowisku.

  • Przy niektórych rekrutacjach zapraszamy Cię do udziału w dodatkowych testach (np. z pracy z Excelem) lub Assessment Center.

  • Zapraszamy Cię na rozmowę z naszym rekruterem i/lub Twoim przyszłym menedżerem.

  • Jeśli pozytywnie przejdziesz proces rekrutacji, spotkamy się w biurze i rozpoczniemy tzw. onboarding :)

Ankieta rekrutacyjna

Bądźmy w kontakcie! Wypełnij ankietę, a skontaktujemy się z Tobą, gdy rozpoczniemy rekrutację do interesującego Cię obszaru.

Wypełnij kwestionariusz

Staże i praktyki

Praktyki w placówkach

umożliwiają poznanie pracy na stanowisku doradcy klienta. Praktyki organizowane są w trakcie całego roku

Staże w centrali

to możliwość zdobycia doświadczenia w różnych jednostkach biznesowych(np.: HR, marketing, IT, finanse, ryzyko). Staże odbywają się w ciągu całego roku.

Skill UP!

Rozwój

dla osób, które zaczynają swoją karierę na stanowiskach młodszych specjalistów

Plan

rozwoju stworzony indywidualnie dla każdego uczestnika

Wsparcie

buddy’ego i zespołu, którzy pomogą we wdrożeniu do organizacji

Contact Center

Obsługujesz i sprzedajesz

jesteśmy omnikanałowym centrum. Obsługujemy klientów za pomocą telefonu, chat live, e-maila oraz kanału social media.

Umowa o pracę

stabilne zatrudnienie na umowę o pracę, bezpośrednio z bankiem, bo wiemy, że to dla Ciebie ważne

Rozwijaj!

mamy jasne ścieżki awansu w postaci ścieżek karier. Pierwszy awans możesz mieć już po 3 miesiącach.

Jeśli chcesz poszerzać swoje kompetencje, rozwijać posiadane umiejętności oraz kształtować swój rozwój zgłoś swoją kandydaturę.
Sprawdź ogłoszenia z logo programu – jeśli nie spełniasz wszystkich wymagań, nie martw się! W programie pomożemy Ci rozwinąć umiejętności, zdobyć doświadczenie i nowe kompetencje.

Dowiedz się więcej

Nie znalazłeś/aś oferty dla siebie?

Wyślij CV do naszej bazy - skorzystamy z niego w trakcie kolejnej rekrutacji

ZOSTAW CV