Jak zmienić metodę autoryzacji?
Jeśli chcesz zmienić metodę autoryzacji z SMS na autoryzację mobilną:
- Zaloguj się do serwisu CA24 eBank i przejdź do zakładki Ustawienia
- Wybierz Zmiana sposobu autoryzacji transakcji w CA24 eBank
- Na ekranie zobaczysz Twoją obecną metodę autoryzacji, czyli SMS. Kliknij przycisk Dalej (jest poniżej). Dzięki temu zmienisz metodę autoryzacji na mobilną.
- Jeżeli masz więcej niż jedno urządzenie zaufane, wybierz to, na których chcesz uruchomić mobilną autoryzację i kliknij Dalej
- Wprowadź hasło z SMS i kliknij Zatwierdź
Jeśli chcesz zmienić metodę autoryzacji z mobilnej na SMS, możesz to zrobić:
w serwisie CA24 eBank:
- Zaloguj się do serwisu CA24 eBank i przejdź do zakładki Ustawienia
- Wybierz Zmiana sposobu autoryzacji transakcji w CA24 eBank
- Na ekranie zobaczysz Twoją obecną metodę autoryzacji, czyli mobilną autoryzację. Kliknij przycisk Dalej (jest poniżej.) Dzięki temu zmienisz metodę autoryzacji na SMS.
- Zatwierdź zmianę za pomocą PIN-u w aplikacji CA24 Mobile
w aplikacji CA24 Mobile:
- Zaloguj się i kliknij Twój profil (Twoje inicjały lub zdjęcie w lewym górnym rogu)
- Wejdź w zakładkę Bezpieczeństwo
- Pod nagłówkiem Logowanie i autoryzacja, kliknij kafel Mobilna autoryzacja
- Kliknij Włącz na tym urządzeniu
- Przesuń suwak w prawo dla opcji Autoryzacja mobilna dla bankowości internetowej CA24 eBank
- Kliknij Zatwierdź zmiany
- Podaj kod z SMS-a i potwierdź zmianę
Możesz też zmienić metodę autoryzacji:
- w naszej dowolnej placówce
- przez telefon