Numer kontaktowy 19 019 Zgubienie karty +48 71 354 90 09
Pytania i odpowiedzi

Co to jest silne uwierzytelnienie i dlaczego czasami muszę dodatkowo autoryzować logowanie do serwisu CA24 eBank?

To jedno z dodatkowych zabezpieczeń bankowości internetowej i Twoich finansów. Wprowadziliśmy je we wrześniu 2019 r., żeby dostosować nasze systemy do postanowień tzw. dyrektywy PSD2 (Payment Services Directive 2 - dyrektywa w sprawie usług płatniczych).

W serwisie internetowym CA24 eBank raz na 180 dni podczas logowania, po tym jak podasz swój identyfikator i hasło, poprosimy Cię o dodatkową autoryzację (np. SMS-em, autoryzacją w aplikacji mobilnej lub tokenem OneSpan).

Dodatkowo przed każdym wyświetleniem historii transakcji w serwisie CA24 eBank, prosimy Cię o dodatkowe potwierdzenie, że to właśnie Ty chcesz sprawdzić operacje na Twoim koncie - przeczytaj więcej ».

Jest to związane ze zmianą przepisów, które obowiązują w Unii Europejskiej1. Nowe rozporządzenie nakazuje ograniczenie możliwości bezpośredniego dostępu do podglądu Twojego stanu konta i historii transakcji ze względów bezpieczeństwa.