Numer kontaktowy 19 019 Zgubienie karty +48 71 354 90 09
Pytania i odpowiedzi

Jak zamówić nową kartę do konta?

Nową kartę do konta zamówić samodzielnie w:

CA24 Mobile - pełna korzyści

  1. Zaloguj się i kliknij Pieniądze na dolnym panelu
  2. Przejdź do zakładki Karty
  3. Wybierz z listy Twoją obecną kartę do konta
  4. Zjedź na dół ekranu i kliknij Zamów kartę
  5. Postępuj zgodnie z instrukcjami pojawiającymi się na ekranie
  6. Na ostatnim etapie, sprawdź czy wszystkie dane się zgadzają i kliknij Zamów
  7. Gotowe!

eBank

  1. Zaloguj się do eBanku
  2. Kliknij na menu górnym Moje produkty i wybierz Konta
  3. Z listy po lewej stronie wybierz konto, do którego chcesz zamówić nową kartę
  4. Zjedź na dół ekranu i kliknij Zamów nową kartę
  5. W kolejnym kroku wybierz:
    • użytkownika, np. pełnomocnika do konta;
    • typ karty, w zależności od konta jakie masz możesz wybrać rodzaj karty, np. kartę z wizerunkiem
    • limit dzienny, czyli maksymalną kwotę, którą chcesz dysponować podczas płatności kartą każdego dnia.
    • adres korespondencyjny, na który chcesz dostać kartę.
  6. Po uzupełnieniu wszystkich danych przejdź dalej i zatwierdź zamówienie wybranym sposobem autoryzacji (w aplikacji, hasłem SMS lub tokenem)
  7. Gotowe!