Dlaczego przelew jeszcze nie dotarł?
Czekasz na przelew? Możliwe, że jest wciąż w trakcie realizacji. Przelewy zwykłe księgujemy w tym samym dniu roboczym. Dzieje się to podczas jednej z trzech sesji przychodzących: 11:00, 15:00 lub 17:00.
Jeżeli czekasz już długo, a przelewu dalej nie ma, poproś nadawcę płatności, żeby skontaktował się ze swoim bankiem. Przelew mógł zostać odrzucony np. ze względu na błędnie wprowadzone dane.
Przelewy wychodzące są realizowane:
- jeżeli zostały złożone do godziny 14:30 w dniu roboczym - tego samego dnia
- jeżeli zostały złożone po godzinie 14:30 w dniu roboczym - najpóźniej następnego dnia roboczego
- jeżeli zostały złożone w dniu wolnym od pracy - w najbliższym dniu roboczym
Przelewy własne (wewnętrzne) księgujemy automatycznie.