Numer kontaktowy 19 019 Zgubienie karty +48 71 354 90 09
Pytania i odpowiedzi

Co to jest Telekod i skąd go wziąć?

Telekod to 6-cyfrowy kod, którym identyfikujesz się podczas rozmowy z doradcą na CA24 Infolinia. Telekod dostajesz SMS-em przy podpisaniu Umowy Bankowości Elektronicznej i zmieniasz na swój podczas pierwszej rozmowy z CA24 Infolinia.

Jeśli nie masz jeszcze telekodu lub go nie pamiętasz, możesz go samodzielnie wygenerować w CA24 Mobile, CA24 eBank lub w placówce:

CA24 Mobile

  1. Zaloguj się i kliknij Twój profil (Twoje inicjały lub zdjęcie) w lewym górnym rogu
  2. Przejdź do zakładki Bezpieczeństwo
  3. Kliknij Kanały dostępu
  4. Wybierz CA24 Infolinia
  5. Kliknij Potrzebuję nowy telekod
  6. Po wpisaniu Twojego PIN-u mobilnego, dostaniesz SMS-a z tymczasowym hasłem do serwisu telefonicznego. Zmień je przy najbliższym korzystaniu z serwisu CA24 Infolinia

CA24 eBank

  1. Zaloguj się do CA24 eBank
  2. Przejdź do opcji Ustawienia i wybierz Telekod
  3. Zatwierdź operację, a jednorazowy telekod wyślemy Ci SMS-em
  4. Kod zmienisz na własny podczas najbliższej rozmowy z CA24 Infolinia. Zostaniesz wtedy w pierwszej kolejności poproszony o telekod z SMS-a który dostałeś, a następnie nadasz własny - 6 cyfrowy

Sprawdź, jakie warunki musi spełniać nowy telekod: