Co to jest Telekod i skąd go wziąć?
Telekod to 6-cyfrowy kod, którym identyfikujesz się podczas rozmowy z doradcą na CA24 Infolinia. Telekod dostajesz SMS-em przy podpisaniu Umowy Bankowości Elektronicznej i zmieniasz na swój podczas pierwszej rozmowy z CA24 Infolinia.
Jeśli nie masz jeszcze telekodu lub go nie pamiętasz, możesz go samodzielnie wygenerować w CA24 Mobile, CA24 eBank lub w placówce:
CA24 Mobile
- Zaloguj się i kliknij Twój profil (Twoje inicjały lub zdjęcie) w lewym górnym rogu
- Przejdź do zakładki Bezpieczeństwo
- Kliknij Kanały dostępu
- Wybierz CA24 Infolinia
- Kliknij Potrzebuję nowy telekod
- Po wpisaniu Twojego PIN-u mobilnego, dostaniesz SMS-a z tymczasowym hasłem do serwisu telefonicznego. Zmień je przy najbliższym korzystaniu z serwisu CA24 Infolinia
- Zaloguj się do CA24 eBank
- Przejdź do opcji Ustawienia i wybierz Telekod
- Zatwierdź operację, a jednorazowy telekod wyślemy Ci SMS-em
- Kod zmienisz na własny podczas najbliższej rozmowy z CA24 Infolinia. Zostaniesz wtedy w pierwszej kolejności poproszony o telekod z SMS-a który dostałeś, a następnie nadasz własny - 6 cyfrowy
- nie może składać się z następujących po sobie cyfr (np. 123456, 987654),
- nie może zawierać trzech takich samych cyfr obok siebie (np. 225553, 444444),
- nie może być taki sam jak pierwsze sześć cyfr Twojego numeru PESEL.
CA24 eBank
Sprawdź, jakie warunki musi spełniać nowy telekod: