Brak aktualizacji danych i zablokowane konto lub karta kredytowa - co robić?
Jako bank musimy działać zgodnie z przepisami prawa i mieć pełne i aktualne dane naszych klientów. Wysyłaliśmy w tej sprawie SMS-y, mejle czy wiadomości w serwisie CA24. W związku z tym, że dane nie zostały zaktualizowane, musieliśmy zablokować Twoje konto i/lub kartę kredytową.
Żebyśmy mogli odblokować konto lub kartę kredytową zaktualizuj swoje dane osobowe.
Swoje dane i informacje zaktualizujesz:
- w aplikacji CA24 Mobile - zaloguj się, kliknij na ikonkę profilu, a następnie wejdź w Ustawienia i Moje dane
- w serwisie CA24 eBank - zaloguj się, kliknij na Ustawienia i wejdź w Moje dane
- przez formularz do aktualizacji danych osobowych
- przez formularz do aktualizacji dowodu osobistego
- osobiście w naszej dowolnej naszej placówce - znajdź najbliższą
- przez CA24 Infolinię
Pamiętaj:
Żeby odblokować kartę kredytową skontaktuj się z nami przez CA24 Infolinię lub odwiedź naszą najbliższą placówkę. Zdjęcie blokady na rachunku karty kredytowej nastąpi w ciągu 2 dni roboczych.