Zgubienie karty
(koszt wg stawki operatora) +48 71 354 90 09
Aktualności

Zostaliśmy opisani w europejskim raporcie na temat dostępności

Nasze dobre praktyki na rzecz prostego języka zostały opisane w raporcie „Beyond Compliance the EAA Implementation”. Publikacja dotyczy wdrażania Europejskiego Aktu o Dostępności (EAA).

Raport opracowany został przez międzynarodową organizację Business Accessibility Forum. To pierwsza tak szeroka biznesowa analiza tego, jak firmy w Europie wdrażają wymagania Europejskiego Aktu o Dostępności (EAA) w praktyce, szczególnie w sektorze bankowym, e-commerce i telekomunikacji. Dokument powstał po to, aby pokazać realne działania firm i dobre praktyki, a nie tylko formalną zgodność z przepisami. Ma on być wsparciem dla organizacji, które chcą systemowo i skutecznie poprawiać dostępność swoich usług.

W raporcie zostały opisane nasze działania na rzecz kształtowania kultury prostego języka i dostępnej komunikacji w banku, zarówno wewnętrzne - dla pracowników, jak i zewnętrzne dla klientów. W ramach promocji prostej komunikacji cyklicznie organizujemy na przykład "Dni prostego języka". W tym roku

- Nasza obecność w raporcie potwierdza, że działania, które podejmujemy w obszarze prostego języka i dostępności są zauważalne na poziomie międzynarodowym i mogą być inspiracją dla innych organizacji. To także motywacja, aby dalej rozwijać rozwiązania przyjazne i dostępne dla wszystkich klientów - mówi Agnieszka Gorzkowicz, zastępczyni rzecznika prasowego i jedna z ekspertek prostego języka w Credit Agricole.

Więcej o dostępności w naszym banku.