Aktualizacja Państwa danych
Zarówno my jak i wszystkie inne banki w Polsce musimy mieć pełne i aktualne dane klientów. Dlatego nasi doradcy proszą o Państwa dane podczas rozmów w placówkach i w trakcie obsługi przez telefon.
Przypominamy też Państwu o aktualizacji tych informacji w wiadomościach w serwisie CA24 eBank, w aplikacji CA24 Mobile, w e-mailach i SMS-ach. Zapewniamy, że jest to nasze standardowe działanie, które podejmujemy, żeby spełnić wymogi ustawy, a także zapewnić bezpieczeństwo wszystkim naszym klientom.
- Dlaczego prosimy o aktualizację danych?
Ponieważ jako bank jesteśmy zobowiązani do stosowania środków bezpieczeństwa finansowego i zapewnienia, że dane klientów są pełne i aktualne. Taki obowiązek nakłada na nas Ustawa o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu art. 33, 34, 41. - Jak prosimy i przypominamy o aktualizacji danych?
Do naszych klientów wysyłamy wiadomości w CA24 eBank, CA24 Mobile. Przypominamy też w e-mailach, SMS-ach, a także przy okazji wizyt w placówkach i rozmów z doradcami na infolinii. - Co się dzieje, jeśli nie mamy Państwa aktualnych danych?
Jeśli nie reagują Państwo na nasze prośby i przypomnienia o aktualizację danych, czasowo blokujemy Państwu dostęp do operacji - przelewów, transakcji BLIK, zmiany listy odbiorców i szablonów płatności. - Jak mogą Państwo zaktualizować dane?
Dane mogą Państwo zaktualizować:- na infolinii: 71 799 71 12 (koszt połączenia wg stawki operatora)
- w naszej dowolnej placówce.
- Kiedy powinni Państwo aktualizować dane?
Zawsze, kiedy się zmieniają, np. kiedy dostają Państwo nowy dokument tożsamości, zmieniają Państwo adres zamieszkania, nazwisko itp. Dodatkowo, wtedy kiedy - w szczególnych przypadkach - my o to poprosimy.