Zmiany w ofercie dla klientów instytucjonalnych (MŚP, AGRO)
Od 21 listopada 2020 r. zmienimy:
- niektóre opłaty związane z korzystaniem z konta Solista Biznes, Sonata Biznes, Symfonia Biznes oraz Konta Agricole,
- Regulamin konta dla klientów instytucjonalnych „Konto Biznes”,
- niektóre opłaty dotyczące kredytów dla klientów instytucjonalnych.
Informację o zmianach w opłatach dotyczących konta wysłaliśmy Państwu pocztą (listy o zmianach) lub w wiadomości w CA24 eBank, jeśli posiadają Państwo dostęp do tego serwisu.
Poniżej znajdą Państwo pełne wykazy zmian opłat oraz nową tabelę opłat i prowizji.
- Wykaz zmian w tabeli opłat i prowizji konta Solista Biznes
- Wykaz zmian w tabeli opłat i prowizji konta Sonata Biznes
- Wykaz zmian w tabeli opłat i prowizji konta Symfonia Biznes
- Wykaz zmian w tabeli opłat i prowizji Konta Agricole
- Tabela opłat i prowizji za czynności i usługi bankowe dla klientów instytucjonalnych
Zmiany w Regulaminie konta dla klientów instytucjonalnych „Konto Biznes” wynikają z wejścia w życie Ustawy z dnia 31 lipca 2019 roku o zmianie niektórych ustaw w celu ograniczenia obciążeń regulacyjnych (Dz.U. 2019 poz. 1495) i są związane z ochroną przedsiębiorców przed stosowaniem zapisów niedozwolonych. Poniżej znajdą Państwo wykaz zmian oraz zmieniony Regulamin konta.
- Wykaz zmian w Regulaminie konta dla klientów instytucjonalnych „Konto Biznes”
- Regulamin konta dla klientów instytucjonalnych „Konto Biznes”
Zmiana opłat kredytów dla klientów instytucjonalnych.
Zmiany dotyczą wprowadzenia maksymalnych stawek opłat i prowizji z tytułu udzielenia kredytu, wyzerowania stawek związanych windykacją lub egzekucją oraz wprowadzenia nowych opłat za czynności wymagające sporządzenia aneksu do umowy kredytowej lub ustanowienia zabezpieczenia. Poniżej znajdą Państwo wykaz zmian w opłatach dotyczących kredytów oraz nową tabelę opłat i prowizji.
- Wykaz zmian w tabeli opłat i prowizji za czynności i usługi bankowe dla klientów instytucjonalnych
- Tabela opłat i prowizji za czynności i usługi bankowe dla klientów instytucjonalnych
Do odczytu plików PDF potrzebny będzie zainstalowany na komputerze program np. Adobe Reader. Mogą go Państwo bezpłatnie pobrać ze strony: producenta: http://get.adobe.com/pl/reader/
Jeżeli w terminie 14 dni roboczych od daty otrzymania informacji o zmianach nie złożą Państwo pisemnego oświadczenia o odmowie ich przyjęcia, zmiany zaczną obowiązywać w podanym terminie. Odmowa przyjęcia zmiany oznacza wypowiedzenie Umowy konta lub Umowy kredytu.
Akceptacja zmian nie wymaga z Państwa strony podpisywania i/lub odsyłania do nas jakichkolwiek dokumentów.
W przypadku pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu z CA24 Infolinia pod numerem 19 019 lub do wizyty w naszej placówce.