Credit Agricole zaprasza na „Leśną trasę” koncertową Dawida Podsiadło
Credit Agricole jest partnerem strategicznym akustycznej trasy koncertowej "Leśna Muzyka" Dawida Podsiadło.
Artysta podczas każdego koncertu zwraca uwagę na problem skali w jakiej plastikowe opakowania, bardzo często jednorazowe wpływają na krajobraz naszej planety i cały ekosystem.
Na scenie stoją drzewa wykonane z plastikowych butelek, które zostały pozyskane z sortowni śmieci.
Zgodnie ze strategią naszego banku i jednocześnie wpisując się w ekologiczny przekaz tegorocznej trasy artysty, zadbaliśmy o odpowiedni branding naszej marki.
Cała koncepcja nawiązuje do projektu Plastic Odyssey, którego jesteśmy partnerem. Podczas każdego koncertu na trasie "Leśna Muzyka" prezentujemy:
- górę plastikowych śmieci zrobioną z materiałów jednorazowych, na tle grafiki poruszającej problem plastiku
- gabion - metalową konstrukcję sygnetu CA wypełnioną plastikiem. Po bokach gabionu są informacje na temat plastiku i informacja o projekcie Plastic Odyssey.
Jak wygląda nasz branding i scenografia koncertów Dawida Podsiadło? Zobaczcie na zdjęciach, których autorem jest Michał Murawski/ ishootmusic.eu