Zgubienie karty
(koszt wg stawki operatora) +48 71 354 90 09
Aktualności

Aktualizacja Państwa danych

Zarówno my jak i wszystkie inne banki w Polsce musimy mieć pełne i aktualne dane klientów. Dlatego nasi doradcy proszą o Państwa dane podczas rozmów w placówkach i w trakcie obsługi przez telefon.

Przypominamy też Państwu o aktualizacji tych informacji w wiadomościach w serwisie CA24 eBank, w aplikacji CA24 Mobile, w e-mailach i SMS-ach. Zapewniamy, że jest to nasze standardowe działanie, które podejmujemy, żeby spełnić wymogi ustawy, a także zapewnić bezpieczeństwo wszystkim naszym klientom.

  1. Dlaczego prosimy o aktualizację danych?
    Ponieważ jako bank jesteśmy zobowiązani do stosowania środków bezpieczeństwa finansowego i zapewnienia, że dane klientów są pełne i aktualne. Taki obowiązek nakłada na nas Ustawa o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu art. 33, 34, 41.
  2. Jak prosimy i przypominamy o aktualizacji danych?
    Do naszych klientów wysyłamy wiadomości w CA24 eBank, CA24 Mobile. Przypominamy też w e-mailach, SMS-ach, a także przy okazji wizyt w placówkach i rozmów z doradcami na infolinii.
  3. Co się dzieje, jeśli nie mamy Państwa aktualnych danych?
    Jeśli nie reagują Państwo na nasze prośby i przypomnienia o aktualizację danych, czasowo blokujemy Państwu dostęp do operacji - przelewów, transakcji BLIK, zmiany listy odbiorców i szablonów płatności.
  4. Jak mogą Państwo zaktualizować dane?
    Dane mogą Państwo zaktualizować:
    • na infolinii: 71 799 71 12 (koszt połączenia wg stawki operatora)
    • w naszej dowolnej placówce.
  5. Kiedy powinni Państwo aktualizować dane?
    Zawsze, kiedy się zmieniają, np. kiedy dostają Państwo nowy dokument tożsamości, zmieniają Państwo adres zamieszkania, nazwisko itp. Dodatkowo, wtedy kiedy - w szczególnych przypadkach - my o to poprosimy.