Ulepszona aplikacja Credit Agricole dla małych i średnich przedsiębiorstw
Klienci banku Credit Agricole mogą już skorzystać z najnowszej wersji aplikacji CA24 Mobile, która pozwala również na zarządzanie kontem osobistym oraz firmowym. Serwis mobilny został udoskonalony przede wszystkim pod kątem klientów segmentu MŚP i Agro.
Aplikacja należy do najbardziej przyjaznych i prostych w obsłudze, m.in. dzięki funkcji logowania kontekstowego. - Klient, który posiada dostęp do profilu indywidualnego i firmowego loguje się jednym hasłem i wybiera, gdzie będzie mógł przełączać się między kontekstami, bez konieczności wylogowania się z aplikacji. Przy kilku profilach, użytkownik będzie mógł ustanowić jeden domyślny, który wyświetli się bezpośrednio po zalogowaniu- komentuje Michał Czurabski, Manager Zespołu Rozwoju Bankowości Mobilnej z Credit Agricole.
Zarówno klient firmowy, jaki i indywidualny, który skorzysta z aplikacji mobilnej będzie mógł wybrać opcję prezentacji salda przed zalogowaniem. Sam zdecyduje, czy chce mieć tę kwotę przedstawioną w rzeczywistej wartości liczbowej lub jako ustalony procent konkretnej kwoty. Aplikacja ułatwi także zarządzanie użytkownikom prowadzącym kilka firm, ponieważ każda z nich będzie prezentowana w ramach innego profilu, co da przejrzysty przegląd produktów.
CA24 Mobile wyróżnia się na rynku możliwością założenia mobilnej lokaty firmowej dla sektora MŚP. Wszyscy, którzy z niej skorzystają, mogą liczyć na oprocentowanie wyższe o 0,3 proc.
W aplikacji dla klientów MŚP nie będzie możliwości realizowania zleceń płatności w ramach multiautoryzacji. Oznacza to, że użytkownik będzie mógł zlecać przelewy do wysokości swojego limitu indywidualnego. W przypadku jego przekroczenia, otrzyma komunikat, który poinformuje go o konieczności skorzystania z serwisu internetowego.
Dostęp do nowej aplikacji mają wszyscy użytkownicy systemów Android (od wersji 4.0), iOS (od wersji 10) oraz Windows Phone (od wersji 8). Dodatkowo gama obsługi języków aplikacji CA24 Mobile została rozszerzona o dwa kolejne języki (oprócz polskiego i angielskiego): francuski i ukraiński. Klienci, którzy dotychczas nie korzystali z serwisu mobilnego Credit Agricole, muszą podpisać Umowę Bankowości Elektronicznej. Mogą to zrobić w dowolnej placówce banku, a także za pomocą serwisu internetowego.