Zmiany w obsłudze reklamacji
Szanowni Państwo,
informujemy, że w związku z wejściem 11.10.2015 r. w życie Ustawy o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym zmianie ulegnie sposób rozpatrywania Państwa reklamacji w Credit Agricole Bank Polska S.A.
Najważniejsze zmiany dotyczą:
- krótszego czasu rozpatrywania reklamacji, który nie powinien przekroczyć 60 dni, licząc od dnia złożenia reklamacji,
- sposobu udzielania odpowiedzi, która w myśl Ustawy powinna być przekazana w postaci papierowej lub za pomocą innego trwałego nośnika informacji,
- obowiązku zawarcia przez bank w swojej odpowiedzi informacji o zajętym stanowisku wraz z uzasadnieniem, podania imienia, nazwiska i stanowiska osoby udzielającej odpowiedzi oraz określenia terminu, w którym roszczenie podniesione w reklamacji zostanie zrealizowane,
- wprowadzenia od 01.01.2016 r. pozasądowej drogi rozstrzygania sporów przed Rzecznikiem Finansowym.
Więcej informacji na temat rozpatrywania skarg znajdą Państwo na naszej stronie internetowej oraz w placówkach bankowych.