Jesteśmy w TOP 3 rankingu Mobilny Bank 2025
Znamy wyniki rankingu „Mobilny Bank 2025”. Zajęliśmy trzecie miejsce.
Ranking Mobilny Bank 2025 organizuje portal Cashless.pl. Raport pokazuje, jak wygląda oferta banków dla tych klientów, którzy preferują obsługę swoich finansów za pośrednictwem urządzeń mobilnych, w tym przede wszystkim smartfonów.
W tym roku organizatorzy przeanalizowali dane z 13 banków w 12 kategoriach, m.in.:
- udział klientów aktywnie korzystających z aplikacji,
- liczbę rachunków otwieranych mobilnie,
- popularność płatności mobilnych i BLIKa,
- integrację z Apple Pay i Google Pay,
- udział transakcji mobilnych w całości operacji bezgotówkowych.
Każdy bank mógł zdobyć maksymalnie 120 punktów — my uzyskaliśmy 81 pkt, co dało nam miejsce na podium, tuż za mBankiem (90 pkt) i ING Bankiem Śląskim (86 pkt).
Nasza aplikacja rośnie razem z klientami
Nasza apka CA24 Mobile z miesiąca na miesiąc zyskuje nowych użytkowników, a klienci coraz częściej korzystają z niej nie tylko do podstawowych operacji, ale także do zakładania kont, zarządzania finansami czy kontaktu z doradcą.
- Dla nas mobilność to nie moda, ale naturalna droga rozwoju relacji z klientem. Chcemy, by aplikacja była nie tylko narzędziem do przelewów, ale cyfrowym centrum codziennego zarządzania finansami – mówi Janusz Kępiński, dyrektor Departamentu Bankowości Internetowej i Mobilnej – Focus Tribe Leader.
Razem budujemy mobilny Credit Agricole. To dzięki Waszym pomysłom, zaangażowaniu i energii budujemy bank, który naprawdę potrafi być blisko klienta — zawsze i wszędzie, także w telefonie.