Zgubienie karty
(koszt wg stawki operatora) +48 71 354 90 09
Aktualności

Informacje związane z sytuacją powodziową

Na tej stronie będziemy na bieżąco publikować informacje związane z aktualną sytuacją powodziową.

Praca placówek

Zdecydowana większość naszych placówek pracuje normalnie. Sprawdź dostępność Twojej placówki.

Bankowość online

Zachęcamy do korzystania z naszych serwisów CA24 - aplikacji CA24 Mobile i CA24 eBank.

Ubezpieczenie Pakiet DOM - jak zgłosić szkodę

O Pomoc Assistance możesz zwrócić się przez całą dobę. Inne szkody lub roszczenia zgłosisz w dni robocze, między 9:00 a 17:00.

Ubezpieczenie gospodarstwa rolnego, Ubezpieczenie Agro Expert.

Powódź - zawieszenie spłaty kredytu (Moratorium)

Jeśli jesteś osobą, która:

możesz skorzystać ze specjalnych rozwiązań, które są dostępne dla klientów wszystkich banków.

Sprawdź, jak z nich skorzystać.

Nie ma potrzeby, by wypłacać gotówkę

Cały czas możesz płacić bezgotówkowo, np. za pomocą karty lub BLIKA. Nie powinno też być problemu z dostępem do gotówki - w naszych placówkach bankowych i w bankomatach na bieżąco uzupełniamy jej zapasy. Mogą się zdarzać pojedyncze sytuacje, że dostawy gotówki docierają z opóźnieniem. W ten sam sposób pieniądze dostarczane są do wszystkich banków.

Uważaj na oszustów

Oszuści nigdy nie zawieszają swoich działań, a wręcz upatrują w nich nowych okazji. To także mogą być zbiórki związane z ratowaniem zdrowia lub katastrofami naturalnymi. To mogą być także alerty bezpieczeństwa. Zawsze sprawdzaj treść i nadawców wiadomości e-mail czy SMS i nigdy nie klikaj w podejrzane linki lub załączniki. Nie instaluj oprogramowania i aplikacji z nieznanych lub niewiarygodnych źródeł. Sprawdzaj regularnie podawane przez nas ostrzeżenia i porady.

O bezpieczeństwo w sieci dbaj na co dzień i regularnie przypominaj sobie podstawowe zasady cyberbezpieczeństwa i korzystania z bankowości elektronicznej.