Ponownie zaksięgowane transakcje
Szanowni Państwo,
w czwartek 2.09, z powodu błędu, na kontach i rachunkach kart kredytowych części klientów ponownie pojawiły się zaksięgowane już wcześniej transakcje. Bardzo przepraszamy. W nocy (z 2 na 3.09) przywróciliśmy prawidłowe stany na rachunkach. Zwróciliśmy już także ewentualne różnice kursowe dla transakcji walutowych. Cały czas sprawdzamy sytuację i korygujemy ewentualne niezgodności.
Zwrot pieniędzy zobaczą Państwo w historii rachunku w nowym serwisie internetowym CA24 eBank za 2 września i aplikacji mobilnej. Zwroty z transakcji w CA24 eBank oraz aplikacji mogą być prezentowane niechronologicznie. Oznacza to, że najpierw zobaczą Państwo zwrot błędnie pobranej transakcji, a później obciążenie rachunku.
- Jak zweryfikować zwrot na karcie kredytowej w CA24 eBank?
- Jak zweryfikować zwrot na koncie w CA24 eBank?
- Jak zweryfikować zwrot na koncie w CA24 Mobile?
Przepraszamy za wszystkie niemiłe sytuacje i emocje, które Państwa spotkały - jest nam z tego powodu naprawdę przykro. Prosimy także o cierpliwość, aktualnie może być trudniej się do nas dodzwonić. Potrzebujemy także więcej czasu, aby odpowiedzieć na Państwa wiadomości.
W przypadku zauważenia nieprawidłowości prosimy o kontakt z nami.