Zgubienie karty
(koszt wg stawki operatora) +48 71 354 90 09
Aktualności

Ponownie zaksięgowane transakcje

Szanowni Państwo,

w czwartek 2.09, z powodu błędu, na kontach i rachunkach kart kredytowych części klientów ponownie pojawiły się zaksięgowane już wcześniej transakcje. Bardzo przepraszamy. W nocy (z 2 na 3.09) przywróciliśmy prawidłowe stany na rachunkach. Zwróciliśmy już także ewentualne różnice kursowe dla transakcji walutowych. Cały czas sprawdzamy sytuację i korygujemy ewentualne niezgodności.

Zwrot pieniędzy zobaczą Państwo w historii rachunku w nowym serwisie internetowym CA24 eBank za 2 września i aplikacji mobilnej. Zwroty z transakcji w CA24 eBank oraz aplikacji mogą być prezentowane niechronologicznie. Oznacza to, że najpierw zobaczą Państwo zwrot błędnie pobranej transakcji, a później obciążenie rachunku.

Przepraszamy za wszystkie niemiłe sytuacje i emocje, które Państwa spotkały - jest nam z tego powodu naprawdę przykro. Prosimy także o cierpliwość, aktualnie może być trudniej się do nas dodzwonić. Potrzebujemy także więcej czasu, aby odpowiedzieć na Państwa wiadomości.

W przypadku zauważenia nieprawidłowości prosimy o kontakt z nami.