CA Ubezpieczenia pomoże w walce z pandemią
Credit Agricole Ubezpieczenia dołącza do 17 innych firm ubezpieczeniowych, które wspólnie sfinansują uruchomienie dodatkowego call center dla Głównego Inspektoratu Sanitarnego (GIS). Ma to usprawnić walkę z pandemią koronawirusa w Polsce. Organizatorem przedsięwzięcia jest Polska Izba Ubezpieczeń.
To kolejna inicjatywa branży ubezpieczeniowej, która wspiera osoby walczące z koronawirusem na pierwszej linii oraz Polaków, zmagających się ze skutkami pandemii. Ubezpieczyciele sfinansują pracę 100 dodatkowych konsultantów przez najbliższe pół roku.
- Naszą społeczną rolą jest niesienie pomocy w najtrudniejszych sytuacjach życiowych. Pandemia bez wątpienia jest taką sytuacją. Dlatego pomagamy i działamy znacznie szerzej niż wynikałoby to wyłącznie z zapisów w umowach ubezpieczenia. Pomoc jest potrzebna w wielu wymiarach. Branża ubezpieczeniowa chce dołożyć swoją część - mówi Jan Grzegorz Prądzyński, prezes zarządu Polskiej Izby Ubezpieczeń.
Środki przeznaczone przez ubezpieczycieli na dodatkowe call center dla GIS to pomoc dla osób z podejrzeniem lub chorych na COVID-19. Praca konsultantów zostanie zorganizowana w taki sposób, by byli oni dostępni dla potrzebujących przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Oprócz Credit Agricole Ubezpieczenia, w przedsięwzięciu bierze udział także 17 innych firm ubezpieczeniowych: Allianz, Aviva, Axa, Compensa, Ergo Hestia, Generali, Interrisk, MetLife, PKO Ubezpieczenia, Grupa PZU, Saltus, TUW TUW, Uniqa, Unum, Vienna Life, Warta i Wiener.
- Kierując się naszym sensem istnienia, nie mogliśmy postąpić inaczej. W CA Ubezpieczenia, podobnie jak i w całej Grupie Credit Agricole, codziennie działamy na rzecz naszych klientów i społeczeństwa. Wsparcie dla służb sanitarnych w trudnym czasie pandemii, jest praktyczną realizacją naszego rozumienia biznesu społecznie odpowiedzialnego - mówi Richard Paret, CEO CA Ubezpieczenia.