Zgubienie karty
(koszt wg stawki operatora) +48 71 354 90 09
Aktualności

Czasowa przerwa w dostępie do naszych usług

[Aktualizacja]

Dzień dobry, informujemy, że nasze serwisy CA24 są już dostępne. Prowadzimy powdrożeniowe prace stabilizacyjne, dlatego mogą występować przejściowe trudności w korzystaniu z naszych usług. W szczególności dotyczą one przelewów Express Eliksir. Serdecznie przepraszamy za niedogodności.

***

Drodzy Klienci,
w najbliższy weekend planujemy przerwę w pracy naszych systemów informatycznych. Uprzejmie prosimy o wykonanie planowanych płatności i przelewów we wcześniejszym terminie.

Serwisy CA24 (internetowy, mobilny, tekstowy), automatyczny serwis telefoniczny IVR oraz płatności internetowe Przelew Online będą niedostępne od godz. 22:00 w sobotę (8.09) do godz. 12:00 w niedzielę (9.09). Nie będzie więc np. można zalogować się na swoje konto w e-banku i aplikacji mobilnej jak również zapłacić za zakupy przelewem online w sklepie internetowym.

Nie będzie możliwe również otrzymywanie powiadomień SMS o wykonanej transakcji kartą czy odpowiedzi na wysłane zapytanie o saldo. Serwis telefoniczny CA24 będzie dostępny wyłącznie w zakresie zastrzegania kart - poza zastrzeżeniem karty, nie będzie możliwe wykonanie żadnej innej operacji w tym serwisie.

Wpłaty dokonane na rachunek za pośrednictwem wpłatomatów zostaną zaksięgowanie w niedzielne popołudnie, po godz. 12:00. W czasie tej przerwy nie przewidujemy utrudnień w korzystaniu z kart płatniczych w sklepach i punktach usługowych, a także przy wypłacie gotówki z bankomatów.

Dodatkowo od godz. 24:00 w nocy z piątku na sobotę (7/8.09) nie będzie możliwe przeprowadzanie transakcji związanych obsługą funduszy inwestycyjnych w serwisach CA24.

Jednocześnie informujemy, że nie przewidujemy żadnych zmian związanych z logowaniem do naszych systemów. Oznacza to, że nie będziemy wymagać od naszych klientów innych danych logowania niż dotychczas. Nie będzie potrzebne uaktualnianie danych, ani ich dodatkowa weryfikacja.

Z góry przepraszamy za wszelkie utrudnienia. Prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość. Prace nad systemami informatycznymi są konieczne, byśmy mogli rozwijać nowe produkty oraz usługi.