Zmienimy wystrój wszystkich naszych placówek, ale będziemy robić to sukcesywnie. W tym roku zmiana obejmie blisko 50 placówek. Zmiana wystroju jest związana nie tylko z dostosowaniem do wymogów nowej marki, ale także ze zmianą modelu obsługi naszych Klientów. Placówka w nowym wystroju jest podzielona na 4 strefy: samoobsługową, z bankomatem, wpłatomatem oraz terminalem e-Bank; strefę transakcji i operacji, w której Klienci mogą dokonać wszystkich operacji gotówkowych oraz innych operacji prostych i posprzedażowych; strefę bankowości ekspresowej, tzw. ekspres bank, w której Klienci mogą wykonać wszystkie operacje oraz strefę doradców Klienta gdzie obsługiwani są między innymi Klienci umówieni wcześniej na spotkanie z doradcą oraz zainteresowani na przykład kredytem hipotecznym.

© 2016 Credit Agricole Bank Polska S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Oferta Banku Menu