O wszystkich zmianach w ofercie i promocjach informujemy i będziemy informować naszych Klientów na bieżąco. Oczywiście wraz z wejściem nowej marki zaoferujemy ciekawe propozycje produktowe. Ale to, na co chcielibyśmy zwrócić największą uwagę, to przede wszystkim zmiana podejścia do obsługi Klienta. Chcemy być dla nich synonimem wiarygodności, dostępności, profesjonalizmu i przyjazności. Klienci otrzymają lepszą, zindywidualizowaną obsługę, którą ułatwia nowy model placówki. Będą mieli dostęp do nowych innowacyjnych, ale prostych i zrozumiałych produktów, które będą odpowiadać na konkretne potrzeby. Między innymi będą to "Pierwsze konto" dla Klientów do 27 roku życia, ale także karty kredytowe wraz z nowym programem lojalnościowym, dostosowane do segmentacji Klientów. Wprowadzimy też nowe produkty depozytowe czy pożyczki celowe. Chcemy, by nasi Klienci otrzymywali lepsze warunki przy łącznym zakupie kilku produktów (np. kredyt + konto z wynagrodzeniem).

© 2016 Credit Agricole Bank Polska S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Oferta Banku Menu